18

1.1K 140 278
                                    

Sınır: 80 oy + yorum__________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sınır: 80 oy + yorum
_________________________
_________________


"Korkmanı beklerdim." diye mırıldanarak ondan birkaç adım uzaklaştım. "İnsanlara özgü tepkileri unutalı ne kadar oluyor Sukuna?"

Sinirle bağırıp çağırmasını, öfkeli gözlerle beni korkutmasını, sözleriyle yerin dibine sokmasını ve sahirlerle birlikte beni aşağılamasını bekliyordum ancak hiçbir şey yapmadı.

Sadece beni izledi. "Onlardan kurtulmam çok zor değil ancak sen kendini benden kurtarabilecek misin?"

Çıplak gövdesini açığa çıkarıp gerindi. Kendini savaşa mı hazırlıyordu?

"Sana sahirler hakkında ne demiştim?"

'Her bir sahiri teker teker yiyeceğim.'

Gözlerimi kapatıp arkamı döndüm. Beni oyalamaya çalışıyordu ki Uraume gelip beni buradan uzaklaştırsın. Ben buradan gittiğim vakit sahirler hiçbir şey yapamazdı.

Tüm plan, çektiğim acılar bir hiç olarak kalırdı ve ölene dek bu lanetle kalmak zorunda kalırdım.

"Yüzlerce sahiri yenebileceğini düşünmüyorum Sukuna. Ne kadar güçlü olsanda, gücünü kabullensemde buraya kadar. Buna senin gücün bile yetmez."

Bir süre önce sinirle buruşturduğum elbisenin kenarlarını parmak uçlarımla nazikçe tutup etrafında gülerek kendimce dans ettim.

"Aynı bu şekilde mühürlendiğin alanda da dans edeceğim ancak o zaman hiçbir şey göremeyeceksin çünkü çoktan gitmiş olacaksın."

Ayağımdaki sandaletleri bir kenara bırakıp soğuk fayansa çıplak ayaklarımı bastırdım.

"En büyük dileğim kanlar içinde kalman Ryomen Sukuna. Yıllarca çektiğim acıyı bir günde çekmeni istiyorum sonrasında tamamen özgür olacağım."

Gülerek durdum ve gerindim. "Bence benimle birlikte gelip aşağıdaki misafirlerimizi karşılamalısın."

"Oraya indiğim an hepsini parçalamaktan çekinmeyeceğim. Gerekirse tüm Dünya'yı karşıma alır nice savaşlar başlatırım ancak senin gibi bir gücün ellerimden kaymasına asla izin vermem."

Sinir olmuş bir şekilde kollarımı birbirine çaprazlayıp "o güç hiçbir zaman senin olmadı ki ellerinden kayıp gitsin. Sana gücümden hiç faydalanamayacağını söylemiştim."

Boşuna burada vakit kaybetmemiz mantıksızdı. Uraume gelmeden diğerlerinin yanına gitmeliydik ki Uraume sorun çıkartmasın.

Sukuna'ya olan bağlılığı ve yapacakları benim için daha korkutucuydu. Sukuna'nın bakışları altında Uraume'yi nasıl ortadan kaldıracağımı düşündüm. Bunu o nefret dolu gözlere bakarak yapmak ayrı bir zevk vermişti.

Queen  - Ryomen SukunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin