12

1.4K 181 200
                                    

_____________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_____________________


"Aaahh!"

Sesim kütüphanede yankı yaptığında gözlerimi sıkıca birbirine bastırıp doğrulmaya çalıştım.

Kendi zevkini düşünüp beni hiç hazırlamadığından canım yanıyordu.

İki eliyle sabitlediği belimi biraz daha sıktığında canımın acısından kitaplıktan destek aldığım ellerimden birini çekip bileğini sıkıca tuttum.

"Konuşmamakta kararlı mısın? Bana duyduğun nefret düşünülünce şu anki durumumuza gelmeden sorunu çözerdik gibi geliyor."

Tırnaklarımı acımadan bileğine geçirdim. O şu an bana hiç acımıyordu bu yüzden çekinmeden istediğimi yapabilirdim.

"Yanılıyor muyum Amane? Benden o kadar nefret ediyor ama aynı zamanda bana o kadar muhtaçsın ki kalçanı nasıl oynattığının farkında bile değilsin."

Anlamıyordum, benim yerimde olsa olacak her şeyi kabullenip burada mı kalırdı? Yoksa özgürlüğü için mi savaşırdı?

Hareketleri sert bir vuruştan sonra yavaşladığında geri çekileceğini umut ederek bir süre soluklanarak bekledim ve yaşlı gözlerimi ona çevirdim ancak onun hedefi bileğine tutunduğum elim olmuştu.

"Bir başka sefer olmayacak demiştim."

Parmaklarıma bulanan ılık sıvının kaynağı bileğinden gelen kandı ancak umursamadım veya elimi çekmek gibi bir harekette bulunmadım aksine parmaklarımı daha sıkı sardım bileğine.

Elime elinin tersiyle vurduğunda gözlerimi sıkıca kapatarak önüme döndüm. Eminim ki sonunda istediğim zevki bana yaşatacaktı. Böyle kalmama dayanamazdı.

Sert vuruşlarına devam ettiğinde kapalı tutmaya çalıştığım dudaklarım tekrardan aralanmış ve istemediğim sesler çıkarmaya başlamıştım.

Çıkardığım seslere göre vuruşları değişiyordu ve eminim ki şu anlık zevk almamı istemiyordu.

"Ah, şu an sana hiçbir şey yapmadım ve damlıyorsun. Benden gitmekte bu kadar ısrarcı mısın? Sana bu zevki benden başka hangi yaratık verebilir?"

Kalçama vurduğu sert tokatlardan sonra elini bir süre vurduğu yerlerde gezdirdi.

"Fayansı kirletmene izin vermiyorum."

Eli boynuma uzanıp sardığında ne olduğunu anlamadan beni kendine doğru çekmişti.

Hissettiğim doluluk oranı arttığında tekrardan ona tutunur hâle geldim.

"Çok dolu hissediyorum."

Omzuna doğru yaslandığımda şimdiden parmaklarımın üstünde durmaktan uyuşmaya başlamıştım.

Queen  - Ryomen SukunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin