nostaljik

182 17 8
                                    

Ailemden bir mektup aldım. Geri dönmezsem sevdiğim herkesi öldürücekleri yazılı bir tehtit mektubu. Gonda o sırada benden ayrilmak istediğini söyledi. Kendimi çok boşlukta hissediyodum.
.

.

.

Bu olayın üstünden bir yıl geçti Gonu hiç görmedim ne kadar istemesemde eski "süikastçi" halime geri döndüm. Bu saaten sonra Gonun bidaha beni sevicegini bile düşünmüyorum zaten

.

.

.

Yağmur yağıyo eskiden yağmuru sevmezdim ama Gon ve ben hep yağmurda dışarı çıkıp ıslanmayı severdik. Yine bir yıl içinde sayısız insan öldürdüm bugünde o görevlerden birinden geri dönüyodum.
Koşma sesleri geldi önemsemeyip ara sokağa girdim...

"KILLUA!"

Öylece yerimde dona kalmıştım bu ses çok tanıdık geliyodu, arkamı döndüğümde tanıdık iki elin bana sarıldığını hissettim, tanıdık bir koku, tanıdık bir yüz. Gon...

Gon bi yandan ağlayarak bana sarıldığında bende göz yaşlarımı tutamadım.

"Killua! Özür dilerim özür dilerim sana herşeyi söylemem lazımdı büyük aptallık ettim ben!"

"G-gon sen beni nasıl buldun..."

"Önemli değil şimdi bu" Gon iki elimide tutarak gözlerime baktı. Bu ela gözleri çok özlemiştim.

"Killua lütfen beni dinle herşeyi anlatıcam sana"
.

.

.

Bir sahilin kıyısına oturduk. Ben Gonun konuşmasını beklerken Gonda kendini hazırlıyordu.

"Killua aslında ben senden isteyerek ayrılmadım" diyerek cebini karıştırdı

"Neden o zama-" cebinden Illuminin zamanında banada kullandığı iğneyi çıkardı. Ben şok olmuş bi şekilde Gona bakarken Gonda gözlerini kaçırıyodu.

"Üzgünüm önceden çıkarmalıydım"

Ağlayarak Gona sarıldığımda kendimi son bir yıldır hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. Gonda bana sarıldı bi yandan saçımla oynayarak beni sakinleştirirken bana bakarak dudaklarımı öptü.

Ben şok içinde kızararak Gondan o nostaljik sözleri duydum

"Ben seni seviyorum..."

Göz yaşlarımı tutamayarak yine aglamaya başladım

"Killua!?!? Yanlış bişeymi yaptım??"

Gonun boynuna sarılarak anlını anlıma yasladım ve cevapladım

"Bende seni seviyorum sevgilim..."

Sadece Sen /GonkilluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin