Bir yılın ardından Gonla hala sahilin yanında oturuyoruz sanki rüyadaymışım gibi.
"Gon haberleri görüp beni buldun degilmi"
"Evet"
"Cidden hâla beni seviyomusun? Onca insanı öldürdüğüm halde"
"Cidden hala seni seviyorum. Onca insanı öldürdüğün halde"
dedi Gon sırıtarak. O sırada yanaklarımın ısındığını hissettim. Gon o sırada kafamı tutup kendi göğsüne koydu. Tebrikler artık yanaklarım degil yüzüm yanıyo.
"Bir katili sevdiğinin farkındasın dimi" Gon saçımla oynayarak cevap verdi
"Sadece bir katili sevmiyorum. Ben killuamı seviyorum"
Ben Gonun kucağında çok huzurluyken birden havaya kalktığımı hissettim.
"Eh-"
"Hadi eve gidelim kaçak kedi"
"G-gon kendim yürüyebilirim indir beni"
"Olmaz yürüyemezsiiin"
"Tamam yürüyemem"
..
.
Bikaç saat sonra eve gelmistik. Burayı çok özlemiştim cidden. Odama girip direkt yatağıma uzandım sanki burası Gon gibi kokuyodu. O sırada kapıyı Gon açtı.
"Killua kötü bi rüya gördümde yanında uyuyabilirmiyim?" Dedi sırıtarak. Biraz yana kayarak Gona baktım.
"Sormana gerek varmı?"
"Hehe tabi yok" Gon yanıma geldikten sonra sarıldım ben bir yıl boyunca nasıl Gonsuz yaşayabildimki zaten. Kafamı Gonun göğsüne yaslayarak kalbini dinledim. Saatlerce.
"Gon ben birçok kalp atışı duydum. Birçok kalp atışına son verdim... ama duyduğum en güzel, en temiz kalp atışı seninki"
Gon bi yandan saçımla oynarken cevapladı
"Hehe beni görmeye görmeye romantikleştinmi sen?""Hmmm"
"Benimde gördüğüm en güzel insan sensin killua" o sözden sonra ikimizde uyuya kaldık