çiçek çocuk

143 10 3
                                    

"Tamam buda sondu" 

Esmer çocuk oflayarak elindeki paketli kutuları, boş zemine koydu. Bu daireye yeni taşınmışlardı o yüzden sesleri biraz yankı yapıyodu.

"Ogfff çok zahmetli ya buu" 

Killua evde biyerde bulduğu tokayla perçemlerimi toplayınca, Gonun gözüne çok şirin gelmişti. Eylülün o soğuk sıcak arası havasından beyaz teni kıpkırmızı olmuştu. Gonda o sırada bi yandan yeni aldığı uzun yapraklı bitkiyi salonun köşesine koyuyodu.

Killua yeni düzenlediği mutfağın nasıl durduğunu kontrol ederken Gonun hemen hemen tüm eve bitki koyduğunu fark eder.

"Gon bahçe gibi oldu ev-"

"Ne güzel işte ben bahçeleri severim."

"Evet biliyoruz zaten" Gona ve kendine soğuk kahve çıkarır.

"Bahçe evimdeki en güzel çiçekte sensin"

Killua Gonun bu imalı konuşmasına utanıp kızarmıştı.

"Kes sesini ya sensin çiçek!" Killuanın utandığını anlamak kolay eğer bişeye bağırıp inkar ediyosa, ve bu şey genelde iltifatsa utanmıştır.

"Niyeki çiçek çocuuk"

"Ya bak seni bi çocuk yaparım görürsün!"

"Hıı... sana* bi çocuk yaparım görürsünmü demek istedin?"

Gon imalı bi şekilde sırıtıp yaptığı kelime oyununa gülerken, Killuada tamamen kırmızı oldu.
.

.

.

Gün sonunda ikiside yorulup kendilerini koltuğa atıp televizyondaki rasgele bi filmi izliyolardı.

"Ev çok sessiz sanki ya bi kedi falanmı sahiplensek?"

Diye mırıldandı 'çiçek çocuk'

"Ee sen varsın ya"

"Ben hayvanmıyım ya-"

"Hayır ama kediye benziyosun. Beyaz tüylü bi kedi"

"YA GON BUGÜN SENIN ILTIFAT GÜNÜNMÜ SUS YAĞ"

Beyaz çocuk hem yorgunluğun hemde ilyifatın etkisiyle bıraz daha kızardı. Ailesinden aldığı bu gene lanet ediyodu.

Çok kısa yaziom ama yazılcak biseyde kalmadı :> fikirleriniz varsa beklerim bide okul temalı bi gonkillu hikayesi yazmayı düşünüyorum malum okullar açıldı

Sadece Sen /GonkilluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin