sarhoş

204 19 28
                                    

Akşam geç bi saatte uyandım tabi uyku düzenim bok gibi olduğu için.
(Tüm türk gençliği)

Kalkmaya çalıştığımda iki kolun bana sıkıca sarıldığını hissettim. Gona dönüp baktığımda hassiktir bu adam çok kaslanmış Gon özlemimden doğru dürüst inceleyemedim bile. Elimi gonun yanağına koydum sonra kafasını kendime çekip küçük bi öpücük verdim.

Gonda sanki ben yine gidicekmiďim gibi belimden sıkıca sarılıyodu. Gon tuhaf bişey kokuyodu ama sanki... alkol gibi? Yok ya Gon öyle şey yapmaz Gon bu asla öyle yapmaz dimi? Düşüncelerim sehpanın üstünde duran şişeyle değişti.

"Gon?? Uyan hemen ve bana aklımdaki şeyi yapmadığını söyle" Gonu uyanması için sarsarken sonunda Gon uyandı

"Ki-llu-aa güzel gözlüm niye uyandırdın benii"

"Gon bu ne?? Alkolikmisin sen be daha önce hiç içtinmi bunlardan??" Şişeyi gona doğru uzattım.

"He- su değilmi bu?"

"Offf Gon ya" şişeyi çöpe attım ve gidip elimi yıkadım bunun kokusunu daha çekmem ben. Ben elimi yıkarken birden Gon arkamdan sarılınca irkildim.

"Killua? Kaçmıyosun değilmi güzelim"

Kızaran yüzümle Gona bakarken cevapladım

"Hayır kaçtığım yok merak etme. Hadi sen yatağa geç yat bende geliyorum"

"Yeeyy tamam" ve birden beni kucağına aldı

"E- Gon kendim yürürüm oda yakın zaten"

Gon beni kucağında odaya getirdiği zaman Gonun kucağından indim. Tahmin edin ne oldu. Gon üstüme düştü ve yere sülük gibi yapıştık.

"Gon?? Sen ne kadar içtin ondan be"

"Ühüüü killua seni çooooooooooooooookk özlediiğiim"

Gon ağlayarak bana sarıldığında bende bunun sadece sarhoş olduğu için normal olduğunu biliyodum.

"Gon burdayım merak etme gitmicem biyere sadece sen yatağa yat tamammı?"

"T-tamam" sonunda ikimizde yatağa yattığımızda Gon bana sarıldı. Elini belime koyması gerekirken eli çok yanlış biyerdeydi-

"Eeee- Gon elini ordan çeksenmi acaba??"

"Hayaar uyuyom beğn"

"Gon bidaha alkol içersen seni döverim"

"Yaaa Mito-san hergün içiyo ama"

"Mito-san hergün bir şişemi içiyo? Ve artık şu elini çek."

"Haaaaaa?? Içiyomuki??"

"Gon şu elini çekicenmi benmi zor kullaniyim"

Gon bana sırtını dönerek yastığına sarıldı

"Ühüüü sen beni sevmiyosun"

"Gon saçmalama tabi seviyorum seni sadece oraya dokunma dedim"

"Heeeeeeeee- bende seni seviyo-"

Gon kucağımda uyuya kalınca kendimi gülümsemeden edemedim.

(Bazen bi smut kitabı yazmak istiom bu kitaba yapmayacam ama aglayın HAAHAHHAHAHAHAHAH)

Sadece Sen /GonkilluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin