0.5

1K 142 15
                                    

---

"Şimdi bu cuma sizin evde minik nişan olacak ve o süreçte ev bulmamız lazım, aynı zamanda yüzüklerin hazır olması. Doğru mu?" diye soran Jeongin kırmızı ışık ile durdu. Yan koltukta oturan Seungmin başını sallayıp "Doğru şimdi ilk aşama ev bakmak olacak".

Jeongin iç çekti "Herşeyi bu kadar hızlı yapacaklarını düşünmemiştim". "Kabul eden biziz. Sürekli başımızda evlilik yapacaklarına herşeyi hızlıca hallederim".

Kafasını çevirip yola odaklanan gençe baktı "Hala korkuyor musun?".

"Bazen ama senin olduğunu bilmek yatıştırıyor". Seungmin engel olmadan gülerken tekrar cama döndü  "Bunu duyduğuma sevindim".

Kısa sürede ilk bakacakları eve varmışlardı, arabadan inip kapının önündeki emlakçı ile el sıkıştılar. Adam kapıyı açıp içeri girmeleri için kenara çekildi.

İkili geniş evin ilk katını dolaşmış sonra üst kata geçmişlerdi. "Ev çok güzel duruyor" diyen Seungmin terasa doğru çıktı. Gördüğü manzara gülümsemesini sağlarken "Jeongin çok güzel burası!".

Jeongin merakla terasa çıkıp manzaraya baktı. "Vov! Gerçekten çok güzel". Demirlere yaşlanmış çift manzaraya bakarken "Bu evi çok beğendim ama diğer evlere de bakabiliriz". Jeongin onu onaylamış "Gerçekten güzel ama diğer evlere bakmakta fayda var".

Bir kaç ev daha bakarken onlar için ya fazla küçük ya da büyüktü, bir ikisinin ise konumu tersti. Jeongin adama dönüp "İlk baktığımız ev bizim için en uygunu". Seungmin arkadan onaylarken adam başını sallayıp "O zaman şu kağıtları imzalayın ev sanırım Bay Yang üzerine olacak değil mi? Alfa sonuçta".

Bununla ikilinin kaşları çatıldı "Alfa olmam ile bunun ne alakası var?". Adam sırıttı "Bir omeganın hiçbir konuda sizden üstün olmasına izin vermezsiniz herhalde".

"Cidden böyle düşünen kaldı mı? Ben bir omega olabilirim ama bu sizden düşük bir seviye de olduğum anlamına gelmez. Bir alfanın yapabileceğini bende yaparım".

"Senin omega fazla konuşuyor diyim ben sana, bunu uslandır". Seungmin iyice sinirlenirken Jeongin elini onun beline attı "Eşim ile aramdaki ilişki sizi ilgilendirmez. Ben sizin gibi geri kafalı değilim. Bir omega olduğu için benim kölem olacak değil. Ben eşimle kölem olsun diye değil onu sevdiğim için evleniyorum. Umarım anlatabildim".

Adam susarken ekledi "Ve tabu eşim adına olsun lütfen". Adam kendi kendine mırırdanırken başını salladı. Seungmin'in yüzünde bir sırıtma oluşurken kağıtları imzaladı.

Evden çıkarken adam arabasına binip hemen ordan uzaklaştı. Yalnız kalan ikili ile Seungmin onun boyuna sarıldı. "Seungmin?".

"Orada söylediklerin için-".

"Sakin teşekkür etme" elleri beline giderken devam etti "Hepsinde ciddiydim. Omega olduğun için seni asla köle gibi kullanmam belki iş için ama sana güzel bir evlilik sunmak için elimden geleni yapacağım".

Seungmin dolan gözleri ile tekrar sıkıca sarıldı ona. "Hala böyle geri kafalı insanların olması sinirlerimi bozuyor".

Jeongin onun saçlarını okşarken öpücük kondurdu "Bunu düşünmeyelim artık. Bak yeni evimizi aldık sadece eşyaları kaldı".

"O konuda acaba evi sen ve arkadaşların hazırlayabilir mi? Haftaya gelebileceğimi sanmıyorum". Jeongin anlayışla başını sallayıp "Tabiki sorun değil" demişti.

Arabaya binip eve doğru yola çıkarken, Jeongin bir ara durup ikisine kahve almıştı. Uzattığı kahve ile Seungmin gülümseyip "Teşekkür ederim" diyerek aldı.

"Evin eşyalarını istersen sen seç. Ben yerleştirmesini yaparım".

"Olabilir aslında. Nasıl renkler olsa krem ve gri tonları nasıl?". Jeongin biraz düşündü "Olabilir dediğim gibi sana bırakıyorum. Siyah bol olmasın yeter galiba". Seungmin gülüp önüne döndü Hyunjin ve Felix ile ayarlayabilirdi eşyaları.

Evinin önüne geldiklerinde Seungmin inmeden önce gence döndü "Yüzükleri unutma sakın. Sana verdiğim yüzük yanında değil mi?". Jeongin cebine vurup "Evet burada". Bununla Seungmin küçük bir el sallama ile arabadan inip kapıya doğru ilerledi. Onun eve girmesi ile Jeongin arabayı çalıştırdı.

Seungmin girdiği ev ile salonda dizi izleyen Hyunjin'in yanına attı kendini. "Evi halletiniz mi?". Seungmin başını sallayıp "Evet çok güzel ev Jeongin eşyaları bana bıraktı haftaya yerleştirmeyi o yapacak".

Salona giren Felix yanlarına otururken "Yardıma gideriz biz de". "Çok iyi olur herşeyi ona yıkmak istemem". Hyunjin omuz silkip "Boşver yık işi ne". Hepsi bununla gülerken ev hakkında konuşmaya başladılar.

Jeongin ise yüzükleri beklerken gözüne kestirdiği kolye ile ona doğru ilerledi. Ucunda bulut olan çok hoş bir kolye idi. "Seungmin diğer ismim Sky demişti" diyerek kendi kendine mırırdandı. Görevliye dönüp "Şu kolyeyi de almak istiyordum" diyerek eli ile kolyeyi gösterdi.

Görevli kolyeyi alıp kabının içine koyarak yüzükler ile beraber Jeongin'e verdi. Jeongin teşekkür edip ödemesini yaparak dükkandan çıktı. Arabasına binip kutunun içindeki kolyeye baktı. Yüzünde gülümseme oluşurken "Umarım beğenir" diyerek yola koyuldu.

---

Bu fice uzun bölüm yazamıyorum ya
Neyse güzel gidiyor bence

Bu fice uzun bölüm yazamıyorum ya Neyse güzel gidiyor bence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baysss

Maknae on top // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin