---
Jeongin son kutuyu da yere koyup belini kütletdi. Ellerini birbirine çırpıp diğerlerine döndü "Ben yatak odasını alırım". "Jisung ve ben salonu hallederiz" diyen abisini onaylayıp Chan ve Changbin'e döndü "Sizde mutfak ve çalışma odasını halledersiniz".
İkilinin onayı ile üst kata çıktı. Changbin çalışma odasını yerleştirmeye başlarken kendisi yatak odasına girdi. Bir iki saatin sonunda ev yavaş yavaş yerleşmeye başlarken kapı çaldı. Jisung kapıyı açarken Jeongin aşağı indi.
Ellerinde yemekler ile içeri giren Felix ve Hyunjin ile "Size yemek getirdik! Üzgünüm geç geldik" dedi Felix. Chan ve Minho ellerindeki yemekleri alırken "Sorun değil. Seungmin nasıl?" diye sordu Jeongin.
Hyunjin hırkasını asarken cevapladı "Bu hafta görüşebileceğinizi sanmıyorum" dedi. Aşağı inen Changbin ile hepsi bahçeye çıkarak yemekleri yemeğe başladı. "Ev yavaştan oturmuş gibi başka ne kaldı Felix ve ben hallederiz" diyen Hyunjin ile "Çok fazla birşey yok bir kaç eşya o kadar".
"Ellerinizden öper o zaman" diyen Minho ayaklanıp Jisung'u da kendisiyle kaldırdı. "Babam gelir birazdan biz eve geçelim" demesi ile Jeongin de onlarla kalktı. Ön tarafa geçerken "Babama ne zaman söyleyeceksiniz?" diye sordu.
"Sizin düğünden sonra en iyisi olur dedik" diyerek Minho'nun verdiği kaskı taktı Jisung. Minho motora binerken arkasına binip beline sarıldı. "Birşey olursa ara hemen gelirim".
Jeongin el sallayıp "Ararım dikkatli olun" diyerek gidişlerini izledi. İçeri girip evin son işlerini halleden dörtlüye yardıma katıldı.
Felix aksesuarları koyarken "Abinle Jisung çok tatlı" dedi. Jeongin gülüp "Jisung az süründürmedi ama şuan güzeller". Chan iç çekip "Seungmin'de keşke az naz yapsaydı direk olur dedi". Diğerleri gülerken Changbin elindeki kitaplar ile aşağı indi.
"Bu kitaplar sığmadı". Felix birazını kendi eline alırken Jeongin "Salona kitaplık gelecek oraya koyarız. Şimdilik televizyon önüne koyun". Kitapları televizyonun önüne koymaları ile son kez eve baktılar.
"Gelicek son eşyalar ile tüm iş biter. Teşekkür ederim hepinize". Chan omzunu sıkıp "Her zaman minik". "Hey!" diye bağıran Jeongin ile diğerleri güldü.
Evden çıkarken "Nasıl yani Jeongin bizden küçük mü?" diye güldü Hyunjin. Surat asan Jeongin diğerlerini daha çok eğlendirirken Felix aklına gelen ile daha çok güldü. "Bir keresinde Seungmin bana benden küçük biri ile olmam demişti. Şimdi kendisinden bir yaş küçük biri ile evleniyor".
"Neymiş büyük konuşmayacaksınız" diyen Hyunjin ile Chan tek kaşını kaldırdı "Daha geçen asla Chan hyung gibi biri ile çıkmak diyordun". Hyunjin susarken Jeongin kınayarak ona baktı "Ciddi misin sen? Chan gibi biri var ve sen onu itiyor musun?". Hyunjin onun omzuna vurup "Sussana sen küçükler konuşamaz".
İki gün sonra gelen eşyalar ile Jeongin abisi ile onları yerleştirip evin tamamen bitmesini sağladı. Kendini koltuğa atarken su getiren abisine teşekkür etti. Minho yanına oturup "Evlilik hala korkutuyor mu?" diye sordu.
Jeongin yerinde dikleşip elinden bardağı masaya bıraktı. "Açıkçası hayır. Seungmin ile olmasını bilmek korkumu azaltıyor". Minho gülüp küçüğünün saçlarını karıştırdı "Sen aşık olmuşsun cidden".
Jeongin onun elini itip güldü "Öyle ilk görüşte etkilendim ondan". Onun Seungmin'i anlatması ile Minho gülerek kardeşini dinledi.
.
Kızgınlığı biten Seungmin evden çıkması ile kapının önünde onu bekleyen Jeongin'e adımladı. Küçük bir sarılma verip "Nasılsın?" diye sordu. Jeongin ona kapıyı açıp "Oldukça iyiyim" dedi ve kendi tarafına geçti.
Arabayı çalıştırırken "Sen nasılsın peki?" diye sordu. Seungmin camı açıp "Sonunda dışarı çıktığım için mutlu". Jeongin gülüp artık ikisinin yaşayacağı eve doğru sürdü "Evin tüm işleri bitti. Bence baya güzel oldu".
"Felix de aynısını dedi eminim güzel olmuştur".
Yirmi dakikalık yolun ardından geldikleri ev ile arabayı park etti. Arabadan inip kapıya yaklaşmış Jeongin anahtarları çıkararak kapıyı açmıştı.
Seungmin heyecanla eve girip etrafında dönerek her tarafı inceledi. "Jeongin çok güzel olmuş burası". Üst kata da aynı heyecanla çıkarken tek tek tüm odaları gezdi.
Yatak odasına gelmesi ile kendini yatağa attı. Jeongin kapıya yaslanıp gülerek onu seyrederken "Çok güzel olmuş burası. Hepinize teşekkür etmem gerekiyor".
"Öyle birşey yapmaman konusunda uyarırdım".
Seungmin gülüp "Olsun ederim ben" dedi. Bu sırada Jeongin gelen mesaj bildirimi ile elini cebine atarak telefonunu çıkardı.
Babasından gelen mesaj kaşlarını catmasına neden olurken ilerleyip Seungmin'in yanına oturdu.Seungmin yerinden doğrulup ona baktı "Bir sıkıntı mı var Jeongin?".
"Babam yazmış. Düğün iki hafta sonra diyor".
---
Bu fic oluyor mu hiç emin değilim ama yazıyoruz bakam
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maknae on top // Seungin ✓
Fanfic(Omegaverse) Arkadaşı Felix ile gece kulübüne gelen omega Seungmin, zengin iş adamının alfa oğlu Jeongin'in dikkatini çeker. "Hey Bang, bana şuradaki siyah saçlı omegayı getir" "Söylenecek daha ne var? Yeterince söyledim Daha fazla konuşmak aşırı y...