---
Jeongin dolabının önünde otururken yanındaki abisi Minho ona hiç yardımcı olmuyordu. "Abi şu telefonu bırakıp bana yardım mı etsen?". "Giy işte ordan bir tane. Her şekilde taş oluyorsun" diyerek telefonu ile ilgilenmeye devam etti.
Jeongin oflayıp dolabına geri döndü. Seungmin ile konuşmuş ve bugün buluşmaya karar vermişlerdi ama Jeongin ne giyeceğine karar verememişti.
Daha önce hiç kimse için bu tür duygular hissetmemişti. Seungmin ise ilk görüşte kendisine çekmiş ve içinde onu tanıma isteği doldurmuştu.
İçeri mutfakta görevli Jisung girmiş, odaya gelme bahanesi ile getirdiği su dolu bardağı masaya bırakmıştı. Kollarını sıvayıp "Eveet şimdi bizim tilki için kıyafet bakalım" diyerek dolabın önüne geçti.
Minho ayaklanıp onun arkasından sarılmış boynuna öpücük bırakmıştı. "Parfüm yeni mi?". "Evet beğendin mi?". Minho kokulu bir öpücük daha bırakıp "Diğerleri gibi çok güzel bebeğim".
Minho ve Jisung diğerlerinden gizli bir ilişki yaşıyordu. Jisung başta beta ve bir çalışan olduğu için yaklaşmasa da Minho baya peşinde koşmuştu.
Jeongin onlara gülümserken, Jisung onun için seçtiği kıyafetleri aldı. Üstünü değiştirip ayna önüne geçerek saçlarını yaptı. Hafif makyaj ile kendini inceledi. "Yakıyorsun gene. Seungmin sever seni hadi git".
Jisung'a gülüp "Tamam gidiyim de öpüşün siz" diyerek telefonunu ve cüzdanını alarak odasından çıktı. Arabasına geçip Seungmin için aldığı bir adet beyaz gülü yan koltuğa koydu.
Seungmin'in abartılı şeyler sevmediğini öğrenmişti bu yüzden daha zarif olması için beyaz gül almıştı.
Seungmin'in attığı konuma bakıp arabayı çalıştırdı. On dakikalık yolun ardından gülü alarak arabadan indi. Seungmin den aldığı mesaj ile heyecanla yerinde kıpırdandı. İlk kez böyle hissediyordu.
Evden çıkan Seungmin ile nefesini tuttu. O gerçekten çok güzeldi. Seungmin yanına adımlayıp "Selam" dedi. Kendine gelen Jeongin karşılık verip arabanın kapısını açtı. Seungmin gülüp arabaya yerleşti. Kapıyı kapatan Jeongin hızlı adımlarla kendi tarafına geçerek bindi. Elindeki gülü farketmesi ile alnına vurdu.
Seungmin onun tatlı hallerine gülerken uzatılan beyaz gül ile kaşları havaya kalktı. "Geldiğinde verecektim ama biraz heyecan yaptım". Seungmin gülü alıp "Çok güzel teşekkür ederim". Jeongin sadece gülümseyip arabayı çalıştırdı.
Müzik açarken "Günün nasıl geçti?" diye sordu. "Klasik diyebilirim. Sabah derse gittim bitirmem gereken elbise vardı. Oradan Felix ile buluştum".
"Felix şu sarı çilli olan mı? Onu korumamı keserken gördüm". Seungmin bununla gülüp "Evet o. Korumanı gördüğü gibi full onu kesti". İkisi arasında bir gülüşme olurken "Senin günün nasıldı?" diye sordu Seungmin.
"Bugün dersim yoktu o yüzden şirkette takıldım. Babamın zoru ile bir kaç iş yaptım. Sonra buluşmamız için hemen eve geldim". Seungmin onu inceledi hala kendini biraz kasıyordu ve konuşurken istemsiz saygı eki kullanıyordu. Seungmin iç çekip arkasına yaşlandı. Jeongin kendisi olmaktan kaçıyordu.
Geldikleri mekan ile arabadan indiler. Görevli Jeongin'i görmesi ile gülümseyip "Hoşgeldiniz Jeongin bey. Masanıza kadar eşlik edeyim" diyerek önden ilerledi. Cam kenarındaki bir masaya geçip oturdular.
Seungmin etrafına bakındı. "Hoş bir mekan". "Beğenmene sevindim yemekleri de çok güzeldir".
"Daha önce geldin mi?"
"İş için bir kaç kere gelmiştim". Seungmin anladım dercesine başını sallayıp menüye baktı. Karar vermeleri ile garsonu çağırmışlar ve sipariş vermişlerdi.
Yemekler gelene kadar sohbet etmişler gelen yemekler ile sessizlik oluşmuştu. Yemekten sonra tatlı söylemeleri ile samimi bir sohbet başlamıştı.
"Jisung öyle işte sürekli gizli gizli iş yapıp aksiyon arıyor. Bir ara beni evden kaçırmaya çalıştı". Seungmin gülüp "Neden peki?" diye sordu. "O gün baya bunalmıştım ve evden çıkamıyordum. Salak gelmiş cama taş atıyor. Çıktım işte ne yapıyorsun diye sordum. Bana ip atıyor 'Rapunzelin farklı versiyonu çekelim dedim atla hadi' diyor".
Seungmin tekrar gülerken vakit bu şekilde geçmişti. Saat geç olmaya başlarken hesabı ödeyip mekandan çıktılar. Arabaya doğru yürürken "Alışık olmadığım bir yere geldim. Farklı bir deneyimdi teşekkür ederim".
"Bende ilk kez biri ile çıktım. Benim içinde farklı bir deneyim. Ve hoşuma gitti. Senle olduğu içindir". Seungmin hafif pembeleşen yanakları ile "Bana özel olması hoşuma gitti".
Arabaya binip Seungmin evine doğru yola çıktılar. Yol boyunca tek ses arkadaki müzik olurken geldikleri ev ile arabadan indiler.
Seungmin ona dönüp "Tekrar teşekkürler. Bir kez daha buluşmak isterim". Jeongin'in gözleri parladı "Gerçekten mi?".
"Evet ama bu sefer ki buluşmayı ben ayarlayacağım". "Merakla mesaj atmanı bekleyeceğim". Seungmin gülüp ani bir cesaret ile karşındakinin boynuna sarıldı. Jeongin başta dona kalırken hızlanan kalbi ile içinin sıcacık olduğunu hissetti. Kollarını ince bele sarıp sarılışına karşılık verdi.
İlk ayrılan Seungmin olurken el sallayıp kapıya doğru ilerledi. Eli kapı koluna ulaşırken duraksadı. Arkasına dönüp hala ona bakan gençle bakışlarını buluşturdu.
"Bir dahaki buluşmada kendini kasan ve belirli kurallara göre hareket eden Jeongin değilde kendi olan ve rahatça hareket eden bir Jeongin isterim".
O ever girerken Jeongin şaşkınlıkla arkasından baktı. Seungmin gerçekten çok farklıydı.
---
Nasıldı nasıldı
Bu ficin herşeyi kafamda oturmaya başladı hızlı bölüm gelir ins
Yani hug me de alamadığınız malum sahne bile kafamda belirdi :DAbi kardeş yaptım bunları mutluyum
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maknae on top // Seungin ✓
Fanfic(Omegaverse) Arkadaşı Felix ile gece kulübüne gelen omega Seungmin, zengin iş adamının alfa oğlu Jeongin'in dikkatini çeker. "Hey Bang, bana şuradaki siyah saçlı omegayı getir" "Söylenecek daha ne var? Yeterince söyledim Daha fazla konuşmak aşırı y...