0.9

884 122 12
                                    

Evliliğin üzerinden neredeyse iki hafta geçmişti ama bu iki haftada Jeongin üstüne çok fazla iş yüklemişler ve Jeongin eve geç saatlerde gitmek zorunda kalmıştı.

"Çocuğu bu kadar çalıştırmaları çok saçma daha yeni evlendi sonuçta".

Seungmin telefonla konuştuğu Hyunjin'i onaylayıp "Öyle gerçekten. Her gün çok yorgun geliyor". Üstüne sweetini geçirip "Şimdi onun yanına gideceğim".

"Moral öpücüğu ver çocuğa" diyen Felix'e gülüp telefonu kapattı. Montunu üstüne geçirip gerekli şeyleri cebine atarak arabasına bindi. Arka koltukta ki poşeti ile gülümseyip yola koyuldu.

20 dakikalık yolun sonunda arkada ki poşeti alıp arabadan indi. Şirkete girip görevlilerden öğrendiği kata çıktı. Jeongin odasına gireceği sıra koridorda gördüğü eşi ile gülümsedi.

"Jeongin" diye seslenmesi ile Jeongin bakışlarını dosyadan ona çevirdi. Yüzündeki gerginlik yerine mutluluk bırakırken "Seungmin!" diyerek hızla yanına gitti.

Bir elini beline atarak saçlarına öpücük kondurdu "Güzel bir sürpriz oldu". Seungmin gülüp "Çok yorgun oluyorsun bu yüzden yanına gelmek istedim daha çok vakit geçiririz".

Jeongin iç çekip "Üzgünüm güzelim çok yoğunum". Seungmin ellerini eşinin yanaklarına götürüp "Kızmıyorum sana hayatım. Sana bu kadar iş veren baban sonuçta. O da ne diye veriyorsa yeni evliyiz biz".

Jeongin yanaklarını şişirmiş bir şekilde kızan eşinin tatlılığına güldü. Poşeti işaret edip "Orda ki ne?" diye sordu.

Seungmin heyecanla poşette ki mavi atkıyı çıkardı "Bak sana aldım nasıl?".
"Çok güzel hayatım". Seungmin mutlulukla eşine atkıyı takacağı sıra yanlarından geçenlerin konuşması ile duraksadı.

"Eşi bu mu gerçekten ben çok daha iyiyim. Birde atkı almış".

Duraksayan eşini farkeden Jeongin eşinin ellerinin üstüne kendi ellerini koydu "Seungmin atkı mı takacak mısın?".

Seungmin gözlerini kırpıştırıp ona baktı sonra kendine gelip atkıyı eşine taktı. Jeongin odasının kapısını açıp belinden kavradığı eşi ile içeri girdi.

Kapıyı kapatırken "Onların dediğine mi üzüldün?" diye sordu. "Onları takacak kadar mal değilim" diyen eşine gülüp beline sarıldı.

Saçlarına öpücük kondurup "Bende onları dinleyecek değilim. Benim için en güzel sensin. Huzurlu alanımsın". Seungmin pembeleşen yanakları ile eşinin boynuna sarıldı.

"Aç mısın? Birşeyler söyleyelim istersen".

"Hayır bizim için yemek yaptım. Belki ben varım diye erken salarlar seni".

Jeongin eşinin zekasına gülüp masadaki telefondan babasını aradı.
"Evet Seungmin yanımda. Harika ben geçiyorum o zaman".

Telefonu kapatıp eşine döndü "Sen ne zeki birşeysin ya. Erken çıkıyorum" diyerek eşinin yanaklarından öptü. Seungmin gülüp "Hemen eve gidelim o zaman acıktım çünkü".

İkili birleşik elleri ile şirketten çıkarken "Ben de araba ile geldim ne yapacağız?" diye sordu Seungmin. "Benimki şirkette kalsa sıkıntı olmaz yarın da okul var sen bırakırsın artık". Son da göz kırpması ile Seungmin gülüp "Bırakırım tabi yakışıklım" diyerek arabaya bindi.

Jeongin de yanına binerken "Seni ilk defa sürücü olarak izleyeceğim". Seungmin gülüp arabayı çalıştırarak yola koyuldu.

O tamamen yola odaklanırken Jeongin yarı açık gözleri ile eşini izledi. Onun için gerçekten en güzel kişiydi.

---

Bu fice bölüm yazarken zorlanıyorum
Yirmi de falan biter gibi

Baysss

Maknae on top // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin