Bir insan ilk görüşte bu kadar sevilmez aslında
Sen çok farklısın ama-
Seungmin elindeki kıyafetler ile aşağı inerken "Minmin!" diye bağırdı. Mutfakta ki minik kız "Hih!" diyerek ağzına kurabiye alıp bahçeye kaçtı.
Jeongin arkasından gülüp oğlunun ağzını sildi.
"Nerede o sarışın?" diyen omega ile eli ile bahçeyi gösterdi. Seungmin bahçeye çıkarken Minjin babasına döndü.
"Babiş Min baba neden Minmin'i kovalıyor".
Jeongin ağzı tekrar yemek olan oğlunu temizleyip "Çünkü kardeşin kıyafetlerini giymiyor".
Minjin sandalyeden inip "Gidip ona yardım edeceğim!" diyerek bahçeye koştu.
Jeongin arkasından gidip kızı ile boğuşan eşini izledi.
Minjin de üstlerine atlarken altta kalan eşine gülüp yanlarına adımladı.
Üstten onlara bakıp "Bu kadar tatlılık fazla değil mi he meleklerim".
Seungmin iç çekip "Melek yüzlerine kanma şunların. Minmin giy şunu!".
Minmin omuz silkip "Hayır!" diyerek tekrar koşturmaya başladı. Üstten de atleti altında şortu ile bahçe boyu koştu.
Seungmin pes edip kucağında ki oğlunun saçlarını okşadı. "Bu kızın enerjisi beni bitiriyor".
Jeongin koşturan kızını yakalayıp etrafında döndürerek çığlık atmasını sağladı.
"Baba ya!" dedi gülerek.
Jeongin onun yanaklarını öpüp "Hadi bakalım bebeğim giyin üstünü bak amcaların da orada".
Minmin bununla dudaklarını büzüp başını salladı. "Hobin?" diye sorması ile gülüp "Evet Hobin de olacak".
Minjin de gözleri parlarken "Minwo peki?" diye sordu. Seungmin onun burnunun ucuna vurup "Hepsi orada hadi giyinin artık".
Minmin babasının kucağından inip Seungmin'in yanına gitti. Yanağından öpüp kıyafetleri aldı.
"Affettin mi?" diye sorması ile Seungmin gülüp sarı saçlarını karıştırdı. "Affettim şebek seni".
Minmin gülüp elinden tuttuğu kardeşi ile eve koştu.
Jeongin yanına gelip elini uzattı. Seungmin elini tutup ayağa kalkıp boynuna sarıldı.
Jeongin beline sarılırken "Noldu?" diye sordu. Seungmin dudaklarını büzüp "İkizler yüzünden öpücük vermedin" dedi.
Jeongin gülüp omegasının dudaklarına dudaklarını bastırdı. Alt dudağını yönelip emdi.
Seungmin bir elini saçlarına çıkarıp hafifçe çekti. Jeongin ısırdığı dudağı ile inleyip ayrıldı.
Alınlarını birleştirip"Şimdi oldu" dedi gülerek. Jeongin de gülüp eve yönlendirdi ikisini.
İkizlerin odasından gelen "Baba!" sesi ile odaya girdiler.
Minjin üstünü giyinmiş yatağında oturuyor Minmin ise karmaşık sarı saçları ve elindeki tokaralla "İki kulak!" demişti.
Seungmin gülüp yatağa oturdu. "Gel bakalım" demesi ile Minmin önüne oturdu.
Jeongin de oğlunun yanına geçip onunla uğraşmaya başladı.
Seungmin kızının saçlarını ilk önce ıslattı daha sonra nazikçe tarayıp açılmasını sağladı. İnce tarak alıp saçını ikiye ayırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maknae on top // Seungin ✓
Hayran Kurgu(Omegaverse) Arkadaşı Felix ile gece kulübüne gelen omega Seungmin, zengin iş adamının alfa oğlu Jeongin'in dikkatini çeker. "Hey Bang, bana şuradaki siyah saçlı omegayı getir" "Söylenecek daha ne var? Yeterince söyledim Daha fazla konuşmak aşırı y...