1.5

1K 104 34
                                    

Uyarı!!
Malum bölüm!!
Rahatsız olacak okumasın.

Jeongin ayrılan dudakları ile tekrar bir öpüşme başlatırken Seungmin'in alt dudağını esir aldı. Belindeki elleri ile omegayı daha çok kendine çekerken alt dudağını emip ısırdı.

Seungmin kısıkca inleyip ağzını araladı, Jeongin öpüşmeye dillerini katarken onu kabul etti.

Belindeki elleri Seungmin'in kalçalarına giderken ilk önce hafifçe sıkmış sonra eşini kucağına almıştı. Seungmin hızla bacaklarını Jeongin'in belinde birleştirip alt dudağına yöneldi.

Jeongin yatağa yönelip sırtını başlığa vererek oturdu. Seungmin kucağına yerleşirken öpüşmeye devam etmiş nefessiz kalmaları ile bir birinden ayrılmışlardı.

Nefes nefese iken Jeongin alınlarını birleştirdi "Ya şimdi duracağız ya da ileri gideceğiz güzelim". Seungmin'in bakışları ilk önce onun gözlerine sonra komidine gitti.

Tekrar alfasıyla gözleri buluşurken "Kondom var mıydı? Hamilelik için erkende". Jeongin gülüp eşinin gözlerinde öptü "Hmm" demesi ile Seungmin tekrar dudaklarını birleştirdi.

Öpüşmeye devam ederken Jeongin eşinin gömleğinin düğmelerini açıp üstünden sıyırdı. Eşinin beyaz teni gözler önüne serilmesi dudaklarını ayırıp bu sefer boynuna yöneldi.

Seungmin başını geriye atarken elleri sarı saçlara gitti. Kısık nefesleri odayı doldururken Jeongin beyaz boynu öpüyordu.

Kokulu öpücük bıraktığı yeri emip ısırması ile Seungmin avucunda ki sarı tutumları çekti. Bir eli gömleğe giderken düğmeleri açtı.

Elini eşinin vücuduna sürterek yukarı çıkmış gömleği omzundan çıkarmıştı. Jeongin gömlekten tamamen kurtulup eşinin köprücük kemiğine yöneldi.

Seungmin kısıkca inerken bakışlarını komidine çevirdi. Yüzünde gülümseme oluşurken Jeongin'i geri çekti. Ona merakla bakan eşi ile uzanıp komidinin üzerinde duran kırmızı rujunu aldı.

Rujun kapağını açıp dudaklarına sürmesi ile Jeongin istemsiz kendi dudağını yaladı. Seungmin'in yüzüne yaklaştığı sıra eşi onu durdu.

"İlk önce ben seninle ilgileneceğim tatlım sonra istediğin kadar rujumu dağıt".

Jeongin sırıtırken Seungmin onun boynuna yöneldi. Ruj izlerini vücuduna bırakırken bazı kısımları emip ısırdı. Rujunu tekrar sürerken bu sefer köprücük kemiğini öpmeye başladı. Jeongin elini Seungmin'in saçlarına götürüp daha çok kendine bastırdı.

Bir eli alfasının kaslarına dokunurken öpücükleri göğsüne doğru indi. Ruj izlerini bu sefer oraya bırakırken göğüs ucunu hafifçe ısırdı.

Jeongin tıslarken Seungmin'in saçlarını çekti. Yükselip tekrar rujunu sürerken bir elini eşinin ensesine attı.

Yüzlerini yaklaştırırken "Şimdi dağıtabilirsin beni" diye mırıldandı. Jeongin anında omegasının dudağına yapışıp alt dudağını kavradı. Önceki öpüşmeleri kıyasla daha sert öpüşürken Seungmin hafifçe ona sürtünmeye başladı. İkisinin ağzından inleme kaçarken Seungmin'in belinden kavrayıp yatağa yatırdı.

Bacaklarının arasına girip üzerine eğilerek öpüşmeleri devam etti. Son kez dudağını emip geri çekilmiş hafif yükselerek eşine bakmıştı.

Şişmiş dudağı ve dağılmış saçları ile gerçekten fazla güzel görünüyordu. Tekrar boyuna yönelip bir kaç öpücük bırakmış dudaklarına ayırmadan göğsün doğru yol izlemişti.

Göğüs ucunu dudaklarını arasına alırken Seungmin kısıkca inleyip sarı tutamlarını kavradı. İlgilendiği sağ göğsün ucunu yalayıp ısırmış dilini tomurcuklarında gezdirmiş, diğer eli ile de sol göğsüyle oynuyordu.

Karnının üstüne de öpücük kondurup yerinde yükseldi. Seungmin'in altındaki fazlalıklar kurtulup eşinin güzelliğine baktı.

Dolmaya hazır olan gözlerinden öpüp "Çok güzelsin" diye mırıldandı. Dudağına küçük bir öpücük kondurup bu sefer bacak arasına geçti.

Oraya da öpücüklerini kondururken ısırdığı yer ile Seungmin inleyip saçlarını çekti. Isırığı yeri de öpüp iki parmağını omegasının ağzına gönderdi.

Seungmin parmakları kabul edip ağzına aldı. Bakışlarını eşinden çekmeyerek emmesi ile Jeongin dudağını ısırıp parmaklarını çıkardı.

Bir parmağını Seungmin'in deliğine götürüp sokmadan önce kulak arkasına öpücük kondurdu. Parmağını deliğe sokması ile Seungmin inleyerek boynuna sarıldı.

İçinde gel gitler yapması ile Seungmin kısıkca inliyor, dolan gözleri ile sıkıca Jeongin'in saçlarını çekiyordu. Jeongin'in ikinci parmağını da sokması ile "Jeongin-" diye sızlandı.

Jeongin onun boynuna öpücükler kondurup içinde makas hareketi yaptı. Seungmin bununla daha yüksek inlerken parmaklarını içinden çıkardı.

Kendi altındaki fazlalıklardan kurtulup kendi tarafında ki komidinin çekmecesinden kondom çıkardı. Ağzıyla açtığı paket ile penise geçirip tekrar eşinin üzerine çıktı.

Kendini ona sürten Seungmin ile gülüp dudağını öptü. "Kendini kasma sakın güzelim" diyerek yavaşça içine girmesi ile Seungmin odaya en büyük inlemesini bırakıp tırnaklarını sırtına geçirdi.

Jeongin içinde ki vuruşlarını hızlandırırken Seungmin akan yaşları ile bir eli sarı tutamlarını çekiyor bir eli ile eşinin sırtını çiziyordu.

"Ah ha Jeongin.. Hızlan!". Jeongin Seungmin'i bacağını omzuna alıp içindeki vuruşlarını hızlandırdı.

Seungmin'in beli yay gibi gerilirken başını arkaya atıp odaya inlemelerini bıraktı. En derinlerinde hissettiği darbe ile yüksekce inleyip "Jeongin orası ah!".

Jeongin vuruşlarını sertleştirken Seungmin bir elini penisine götürdü. Jeongin dudaklarını birleştirip Seungmin'in elini penisinden çekerek kendisi kavradı.

Seungmin Jeongin'den inleyerek ayrılıp sıkıca boynuna sarıldım. Jeongin bir eli beline sarılıp daha çok ona bastırırken Seungmin inleyerek eşinin eline geldi.

Jeongin de bir kaç sert vuruşta gelmesi ile nefeslenip kendini Seungmin'in yanına attı. Elini eşinin beline sarıp saçlarına öpücük kondurdu.

"Banyoya gireceğiz biliyorsun değil mi?" demesi ile Seungmin ona sarılıp "Gireriz sonra" diyerek dudaklarını öptü.

Jeongin de gülerken temiz eliyle saçlarını okşayıp dudaklarını tekrardan birleştirdi.

---

Gerisi size kaldı hadi

Yazamıyor gibiyim sırf ruj kısmı için yazdım 😞

Yazamıyor gibiyim sırf ruj kısmı için yazdım 😞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baysss

Maknae on top // Seungin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin