CHAN
M: Chan!! Sakin ol
H: Abi! Dur lütfen abi!
C: SEUNGMİN O ŞEREFSİZİN YANINDA BANA SAKİN OL MU DİYORSUNUZ!!?
H: A- abi bırak o silahı lütfen abi dur nereye!!
M: Chan bırak o silahı istemeden zarar vericeksin! Konuşalım arayalım onu belki daha bişey yapmamıştır Seungmine
Ağlayarak kabul etmek zorunda kaldım... Benim yüzündendi benim yüzünden o adamın elindeydi korkma Sevgilim burdayım...
Korkuyordum
Çünkü sevdiğim yanımda değildi
Korkuyordum
Çünkü hep yanlızdım
Korkuyordum
Sevilmiyordum
Korkuyordum
Çünkü ölmek istiyordum
Korkuyordum
Çünkü bu kadar korkmamıştım
Korkuyordum
Çünkü bende iğrenç bir babaya sahiptim
Korkuyordum
Çünkü Seungmin yanımda değildi
Korkuyordum
Çünkü ölü gibiydim...
Seungmin nerdeydi? Korkuyor muydu? bunları düşünmek yerine bir silah ve kurşunla tüm işi bitirebilirdim ama konu Seungmindi...
Tanrım! Napacağım ben? İyi midir? İki gündür onu görmediğim için deliye dönmüştüm resmen
C: Minho gidelim bişey yapalım iki gündür elimiz bağlı bekliyoruz zaten yetmez mi?!
M: Chan Seungminin nerde olduğunu bilmiyoruz gidelim gitmesinede nerde olduğunu bilmiyoruz
C: ARA ŞU SİKİK EVLADINI! NE İSTİYORSA VERELİM! SÖYLESİN YERİNİ GELELİM MİNHO!!
H: abi sakin küfür ederek hiç bir yere varamayız!
C: kes sesini Hannah! Bu iş sana göre değil geç odana otur karışma işimize!
H: neden bana patlıyorsun kötü bişey demedim!
C: Hannah sana odana git dedim!
Ağlayarak odasına gitmişti Hannah içimde bir sıkıntı olmuştu. Kötü birşey olsa kime patlayacağım yada kimle kavga edeceğim belli olmazdı. Sevdiğimden oluyorken moral vermeleri zoruma gidiyordu.
Hiç bişey yapmadan sadece moral vermek bana iyi gelmiyordu. Bu aralar kötü olduğumda bana iyi gelen şey Seungminle uğraşmaktı, onunla konuşmaktı yada ona sarılmaktı... Bağlanmıştım bir kere ona kurtuluşu yoktu sanki...
Gülüşü çok güzeldi... Nadiren açan bir çiçek gibiydi neredeyse hiç gülmezdi nadirendi... Seungmini çok seviyordum onu kıskandırmak için zaman zaman sevgili bile yapmıştım ama hiç takmamıştı... Biliyordu çünkü ondan kopamayacağımı....
On sonunda kavuşmuştum ona öpmüştüm dokunmuştur.... Beni istediğini ona ait olduğumu söylemiştim ilk defa oda beni sevdiğini, istediğini söylemişti ama şimdi... Şimdi yanımda bile değil... Yanımda olsa onu bıktıracak kadar öperdim. Özlemiştim...M: CHAN AÇTI TELEFONU!
C: VER HEMEN!
📞: Buyruun~ kimi aramıştınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANMİN //
RomanceKahretsin çok güzel gülüyorsun Kim Seungmin sana aşık olmak iyi bir şey mi bilmiyorum ama seni deli gibi seviyorum... Ben senin aşık olacağın birisi değilim Bangchan... (Chan okulda zorbalık yaptığı Seungmine aşık olmuştu,ama Chanın bilmediği bir...