Sabah olmuştu. Yataktan kalkıp duvardaki saate baktım Saat 8:40 gösteriyordu. Yatağın üzerine oturdum. Komodin'nin üzerindeki telefonu açtım bir sürü bildirim gelmişti. Çoğu şirket ve hisseler ile ilgiliydi. Bir diğer bildirim ise asistanımdan'dı. Aramızda çoktan az duygusal birşeyler vardı. Flört gibi. WhatsApp'a girdim 2. Bir mesaj ise Changbindendi. İlk önce asistanıma cevap vermeliydim. Şirket benim için her alanda önemliydi.
Wonyoung(8:00)
Efendim günaydın. Bugün şirkette
dün piyasaya sunduğumuz ürün 2 gün içinde bir çok satış aldı. Bu güzel haberi sabaha güzel başlayın diye verdim.:)Chan(8:43)
Sevindim. Bu güzel haberi verdiğin
için ayrıca teşekkürler
Sevgili asistanım.:)Wonyoung(8:43)
Rica ederim, şirkette sizi
bekliyor olacağım:).Chan
Mesajınıza "🖤" ifadesini bıraktı"
Şimdi sıra Changbin'nin mesajında.
Ortak(7:30)
Chan nerdesin!? Arıyorum açmıyorsun!
Neyse direk konuya giriyorum.
Seungminin telefon numarasını buldum.Felixin'de.05** *** ****
Bu numaradan istersen yazarsın. Mesajına bir ihtimalle bakmam. Şirkette baya artış var onla ilgilenirim. Sende oyalanmadan gel.Chan(8:50)
Numarayı nerden buldun lan?
Neyse işlerim bitsin hemen yazacağım.
Ve ayrıca,
Biliyorum Changbin sevgili
asistanım dedi geliyordum hemen.(Çevrimdışı)
Ortak(9:00)
Wonyoung için geliyorsun dimi?(Çevrimdışı)
Telefonu alıp Changbin'nin gönderdiği numarayı kayıt ettim. Daha sonra arayıp Küçük Kızın kızım olup olmadığını öğrenicektim. Eğer o benim kızım ise ona hep ben bakacağım. En iyi okullarda en zeki kız olacaktı. Seungminin durumu iyi değildir bir ihtimal. Ben kızımı o durumlarda yaşatamazdım. Ya benim evimin yakınlarında yaşardı. Yada kızımı ondan alacaktım. Onu böyle yakınıma alabilirim. Siyah bir kombin giydikten sonra araba anahtarını alıp çıktım evden.
Şirketin araba garajına park ettim arabamı. Anahtarı da görevliye verdim.
İçeriye girdiğimde herşey gayet mutluydu. Buda şirketin iyi ilerlediğinin haberiydi.
Nazar değmesin.
Maşallah.
Yukarı odama doğru çıktım içeri girdiğimde Wonyoung ve Changbin oradaydı, ellerinde kağıt vardı ve yüzleri gülüyordu. Benim geldiğimi fark ettiklerinde bana bakmaya başladılar.
Hoşgeldiniz efendim. *Şımarık bir şekilde hafiften güldü*
Hoşbuldum. Hoşbuldum da ne bu keyfiniz? Yeni manita mı buldun da Changbin kutlamasını mı yapıyorsun?
Ne maniti Chan? Şirkete ortaklık teklifi gelmiş.
Vay anasını.
Gel bak.
Dosyaları incelediğimde gerçekten de teklif gelmişti. Bende aynı şekilde güldüm.
Neyse bidakine sana buluruz birisini Changbin.
Bakarız bakarızz~.
Dedikten sonra üçümüz de aşağı doğru yürümeye başladık.
Bölüm sıkıcı oldu biraz ama idare edin, bölümsuz bırakmak istemedim. Sizi seviyorumm oy ve yorum atmayı unutmayınn🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANMİN //
RomanceKahretsin çok güzel gülüyorsun Kim Seungmin sana aşık olmak iyi bir şey mi bilmiyorum ama seni deli gibi seviyorum... Ben senin aşık olacağın birisi değilim Bangchan... (Chan okulda zorbalık yaptığı Seungmine aşık olmuştu,ama Chanın bilmediği bir...