Kahretsin çok güzel gülüyorsun Kim Seungmin sana aşık olmak iyi bir şey mi bilmiyorum ama seni deli gibi seviyorum...
Ben senin aşık olacağın birisi değilim Bangchan...
[Smut]
Chan tek hamleyle Seungmini yatağa attı. Seungmin ve kendi üstünü çıkardıktan sonra Seungmini sert bir öpücük karşıladı. Seungmin ağzında hissettiği dili zevkle ısırdı Chanın kücük inlemesi Seungmine şarkı gibi hoş geliyordu. Chan aşağı inip Seungminin pantolunu çıkarım boxeri tek üstünde bıraktı. Seungmin kollarını Chanın boynuna sarip dudağını tekrardan öpmeye başladı.
Öpücükleri Chanı deli ediyordu. Chan hızla Seungmini tamamıyla soyduktan sonra içine girmek için sabırsızlanıyordu. Chan kalkıp çekmeceden önceden aldığı prezarvatifi cikarcaktıki vazgeçti. Hemen tekrar Seungminin üstüne çıktı. Boynunu morartana kadar öptü. Chana ait olduğu belli olmalıydı. Seungminin boxerinide çıkardı.
C: hazır mısın köpecik?
S: yap şunu artık!
C: tamam atarlanma
Seungmin sinirli bir şekilde Chana baktı Chan ise buna gülmüştü.
S: Hızlı olsana!
C: tamam kızma
S: güzel sözümü dinliyorsun hoşuma gitti Bang Chris
C: sende güzel söz dinliyorsun bazı durumlarda:)
Chan yavaş yavaş Seungminin içine girmişti. Seungmin ise acıdan yorganı avucuyla sıktı. Sonunda zevk alacağı için dayanmaya çalışıyordu. İçine girdiğinde evde herkesin duyacağı şekilde inlemişti. Chan git gel hareketiyle dahada zevkleniyordu. Ve boşalmıştı.
C: sessiz olmalısın bebeğim
Seungmin bir hamleyle Chanı yatağa yatırdı. Sıra ondaydı. Chan Seungmine pis bir gülüş atmıştı. Sinirle Chanın üstünde sertçe zıplamaya başladı. Zıplaması bittikten sonra Seungmini tekrar yatırıp meme uçlarını ağzına aldı. Seungmini delirtiyordu. Seugmin Chanın vücudunu öpmeye başladı. Chan ise aşağılara yöneliyordu.
Seungmini ters çevirip tekrar içine girdi. Bu sefer çok acıtmıştı. Uzun süre bekledikten sonra hızla zıplamaya başladı.
Git gel hareketi yapmış sırtını öpüyordu. İçinden çıktan sonra Seungmin penisine bir öpücük bıraktı. Chan Tekrar dudağına yaklaşıp öptü ve dilini emdi. Sexsin verdiği yorgunlukla Chan Seungminin üstünde sarılarak uyuklamışlardı.
[Smut bitişi]
*
Sabah olmuştu. Seungmin uyandığında Chanı yanında göremeyince endiselenmişti. Ayağı kalkacaktıkı acıdan yere düşmüştü. Chan çok acımasızdı. Yere düştüğünde Chan iceri girmişti. Elinde Seungmin için hazırladığı kahvaltı vardı.
C: şey iyimisin? Üzgünüm çok acıyor mu?
S: yok canım ne acması(!)
C: tamam peki senin için kahvaltı hazırladım.
S: teşekkür ederim güzelim
C: bana hep güzelim de
S: sana hep güzelim dicem ama sende de
C: köpecik demeye devam edicem ama arada derim
S: Chan!!
C: tamam tamam kızma guzelimm~
Chan Seungminin dudağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra neşeyle kahvaltılarını yaptılar. Arada sohbet edip şakalasıyorlardı. Taki gelen o telefon aramasına kadar...
Ne yazmisim boyle-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANMİN //
RomanceKahretsin çok güzel gülüyorsun Kim Seungmin sana aşık olmak iyi bir şey mi bilmiyorum ama seni deli gibi seviyorum... Ben senin aşık olacağın birisi değilim Bangchan... (Chan okulda zorbalık yaptığı Seungmine aşık olmuştu,ama Chanın bilmediği bir...