Vücudum seni bekliyor.

209 15 65
                                    

Baslamadan önce 18+ fotoğraf ve smut var rahatsız olanlar okumasın!

YA HİC BİRİNİZ MİNHO YA DA JİSUNG NERDE DİYE SORMADİ.

PÜÜ.

Belki o değildi Chan.

Oydu.

Emin misin?

Hay amına koyim Minho o diyorum neyini anlamiyon?

Lan ne bilim arada şizofren olabiliyorsun.

Kes amına koyim.

Jisung orda mıydı?

Harbi lan görmedim onu.

Valla mı?

Valla yoktu?

Nerde acaba?

İstersen senin için yarın Seungmine sorayım?

Yok ya.

Emin misin?

Tamam sor.

Neyse konumuz bu değil zaten.

Seungmin'le yani Seoyeon'la buluşmamızdan 10 gün geçmişti. Evet tahmin etmişsinizdir beni çağıran babasıydı yemek bitene kadar bizi izlemişti sapık. Yanıma gelip Seoyeon'u ona vermemi istedi. Neyseki adamlarım yanımdaydı. Artık ona teslim olamayacaktım. Adamlarım,onun yanındakileri indirdikten sonra sıra Park Jin-Young' a gelmişti. Taki o tekrar kaçana kadar. Tekrar kaçabilmişti benden. Onu tekrar bulana kadar Seungmin ve kızımı yanımda tutmalıydım. Ama Seungmin buna engeldi. Ne kadar inatçı olsada onu yanımda tutacaktım, onu kızımla tehtit ederdim. Yapmalıydım onlara zarar gelmemeliydi.

Bu süre içinde Minho ve Changbin soysuzun peşindelerdi, ben ise günümün yarısını şirkette ve Kızımla konuşarak geçiriyordum.

Şuan şirkette idim. Masamda dolaşan dosyalara bakıp kaç hisse sattığımız ve ürünlerimizin satış hızına bakıyordum. Ne kadar iyi olursam o kadar güçlü olurdum. Böylelikle Park Jin-Young'un şirketini satın alırdım ya da iflas bayrağını çektirebilirdim.

Taki çalan kapıyla tüm dikkatim dağılmıştı.

Gel.

İçeri giren kişi Wonyoung'du. Bir saniye, o değişmiş miydi? Sanki biraz daha açık giyinmişti. Amacı neydi acaba?

Efendim bugün ortağımızla bir toplantımız var.

Bugün olmazsa olmaz mı?

Kişi bugün müsait aldığım bilgiye göre.

Peki çıkabilirsin.

Çıkmamı istediğinize emin misiniz?

Evet.

Ağır ve şımarık adımlarla bana doğru gelmişti. Bunun derdi ne?


Efendimm şuna bir isim mi koysak?

Neye?

Üstünü çıkarmıştı. Ne olduysa bana artık sesimi çıkarmadan onu izliyordum.
Çapkın bir gülücük attıktan sonra kucağıma oturdu. Ellerimi onun kalçasına doğru yöneltti. Beni bildiğin yönetiyordu.

Üstümden çı-

Şşş sende istiyorsun,hadi ama.


Acaba bende mi istiyordum?
Evet istiyorum.

Yavaşça ona yaklaşıp dudağına doğru yöneldim. Sert bir öpücüktü ama hoşuna gitmiş olmalı ki gülüyordu. Dudağından aşağısına boynuna yönelip öpücük kondurmuştum.

Sıra göğüsündeydi.

Sırtına doğru elimi yöneltip sütyenini çıkarmıştım. Tanrım baştan çıkaracak kadar güzellerdi.

Tırnaklarını sırtıma doğru geçirmişti. Yavaş yavaş gömleğimin düğmelerini açmaya hazırlanıyordu. Açmıştı.

Göğüs uçlarını ağzıma aldım ve emmeye başlamıştım. Şuan ne yaptığımı bende bilmiyordum. İyi miydi kötü müydü umurunda değil.

Ayrıldıktan sonra kucağımda sürtünüyordu.

Akşam...

Ne akşam?
Ay
Akşam evime gel konumu size gönderirim patroncuk.

Geleceğim.

Vücudum seni bekliyor.

Hızlıca üzerimden kalktı. Sütyenini sadece eline almıştı. Üstünü geçirdikten sonra bana bakıp güldükten sonra kapıyı kapatıp odamdan çıkmıştı.

Y

aptığım iyi miydi bilmiyorum ama yıllarca buna hasrettim.

Gömleğimin düğmelerini ilikledikten sonra telefona WhatsApp'tan mesaj gelmişti.

Mesaj Wonyoung'tandı.

WonyoungAkşamı bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Wonyoung
Akşamı bekliyorum. Hızlı ol patroncuk.

Chan

Imm. Akşam ismimi sayıklicaksın;)

Wonyoung

Bekliyorum;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bekliyorum;)

"Mesajına' 🖤' ifadesini bıraktınız.

Mesajına baktıktan sonra şirketten çıktım. Bugün Seoyeonla günümü geçirecektim, Akşam ise bambaşka.

Bu bölüm biraz ehehehhe neyse.
Begendiniz mi?
Yorum yapinnnnnn🖤

CHANMİN //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin