26

163 19 1
                                    

YAZARDAN

S: Felix bugün beni ziyaret edeceğini söylemiştin?

F: bulduğum fırsatta gelicem Seungmin

S: pekâlâ seni bekliyor olacağım

F: kendine lütfen dikkat et Seungmin

S: Senin içinde geçerli

F: hahaha her zaman

Felix beni ziyaret edeceğini söylemişti ama maalesef işlerinden bir türlü sıyrılıp gelmiyordu. Bari kimse yoktu yanımda o olsun en azından

Geçirdiğim bir kaç gün iyiydi ancak Seoyeon aniden ateşlenmişti, işte o zaman en son Felixi görmüştüm Seoyeon hastalınınca bende ne yapacağımı bilemeyip Felixi aramıştım, sağolsun arabasına atlayıp hemen Seoyeonu hastaneye yetiştirmişti. O olmasaydı neler olurdu tahmin bile etmek istemiyorum.

Şu günlerde iyiyim ancak geçmişim hala bende iz bırakıyordu. Evet kahretsin sevmişim onu en büyük naletim en büyük bedduam olmuştu bi zamanlarki hatam.

Sahi neden gitmişti? Başka biri mi vardı? Soğudumu benden? Artık eskisi gibi sevemiyormuydu? Yada babası peşinde birisini sevmek ona fazlamıydı? Söyleseydi lan! Söyleseydi... Böyle çekip gitmesi koymayzdı bu kadar, en azından gitmesi değil çekip gitmesi susturmuştu beni...

YAZARDAN

Seoyeon ben markete gideceğim gidene kadar evde usulca dur tamam mı kızım?

Babaaa gelirken bana bişey getirmeyi unutma~

Üstü kalırsa neden olmasın

Oleey bee

Dışarı çıkmak için her önlemi tekrardan almıştı. Kapıyı kilitleyip telefonu Seoyeon'nun yanına bırakmıştı. Binadan çıkıp kapıyı kapatmıştı ki karşısında görüldüğü kişiyle kaskatı kesilmişti.
Geldi mi o? Nasıl ya? Nasıl olur?

FELİİİXX~

SEUNGMİİN~

S: Geldin çok şükür

F: Geldim çok şükür ya

S: Ee iyimisin neyin var senin? Kötü görünüyorsun.

F: İyim hatta benim sana iyi bir haberim var. İki gün izin kopardım Senin yeni işini iki gün iki gece kutlayacağız.

Seungmin bir lokantada iş görüşmesi yapmış, işe alınmıştı. Felixe bu müjdeyi vermek için telefonda aramış güzel haberi onada iletişti.

Felix onun sevincine ortak olmaya çalışıyordu ama hiç iyi değildi. Nedeni sigaraydı ve onun için sigarayı bırakmak çok zordu. Seungmin bunu fark etmişti.

S: Atıyorsunn~

F: Yoo, ciddiyim hadi gidelim

S: Nereye Felix?

F: Eve nereye olcak gerizekalı

S: Ama benim ev için birkaç eşya almam lazım onu alalım öyle

F: Peki, Seoyeon nerde?

S: evde

F: evdemi?

S: evet

F: Nasıl?

S: Bildiğin evde

F: kızarak* lan gerizekalı küçücük çocuğu evde tek mi bıraktın?

S: Merak etme o iyi

F: onuda getir valla şuradan şuraya gitmem yoksa, özlemişim hem ya küçüğü

S: off Felix ya

F: hadii hadii

Seungmin oflayarak tekrar evine gitmek için asansöre binip kat 3'e bastı. Kapıyı açtığında Seoyeon heyecanla babasına doğru koştu.

S: Babaa getirdin mi bişey? Hani nerde? Ne aldın? Oyuncak mı yoksa? Baba nerdee?

S: kızım dur daha almadım,aşağıda daha güzel birşey var giy montunu gidelim

S: yes be!

Seoyeon montunu giyip hızlıca dışarı çıktı Seungmin ayakkabısını giydirdikten sonra herşey tamamdı. Tekrardan kapıyı kilitleyip aşağı indiler.

S: Nerde baba hediyem hanii?

S: Baban gibisin, oda hep böyle meraklıydı.

S: O gelicek anne işin için yurt dışına gitti . O gelicek ve ben onu çok merak ediyorum

S: Gelmesin kızım, biz böyle daha iyiyiz

S: ama-

S: Hadi gidelim

4 yıl önceki anıları gelmişti. Aklına burukca tebessüm etti içinden.

neden iyi davranıyorsun ki?

S: çünkü sevgilimsin

C: Seungmin...

S: Chan?

C: seni çok seviyorum

CHANMİN //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin