Şimdi hello herkese bunu yazmak aklımda yoktu ama baktım fikir birden aklıma geldi dedim niye yazmıyayım.
Kapağa pek takılmayalım ilerleyen zamanda düzelticem.
Diğer kurgum ne biliyim bir değişik gibi oldu ama onuda devam ettiririm.
Şimdilik bu kadar okumaya geldiğiniz için teşekkürler kendinize iyi bakın.
__________________________
"Ya kızım düşünsene çok eğlenicez,hadi ya lütfen Tuana"dedi Leya yatağımın etrafında volta atarken.
"Leya valla hiç keyfim yok canım istemiyo"dedim bende yatağın üzerinde kollarımın üzerinde dururken."Ya bak işte keyfin yerine gelsin diye gidicez hadi hadi hadi"üç gün sonra evlenicektim kendi isteğimle değil ama evleniceğim kişi babamın şirketindeki ortağının oğlu kendisinden hep nefret etmişimdir.Ama babam bana onun benim için uygun olduğunu söyleyip durdu bende mecbur kaldım.
"Ya bak zaten son zamanların, böyle keyfimizce bidaha çıkamayabiliriz."
aslında Leya haklıydı belkide kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı hem onuda kıramıyodum."İyi peki gidelim o zaman ama çok durmam haberin olsun"dedim.Leya hemen bana sarılarak"Ya Tuana muhteşemsin hadi hazırlanalım"dedi."Sen bak dolaptan ikimizide bir şey çıkart"dedim kendimi iyice yatağa atarak."Tamam o zaman"diyip dolaba yöneldi Elbise sevmeyi pek sevmezdim ama özel günlerde giyerdim.Leya kendisi için mavi sırt kısmı açık,ipli diz üstü mini bir elbise seçti,kolları sıfır koldu,böyle elbiselerin neden dolabımda olduğunu bende bilmiyorum hep annemin işleri."Sanada şu kırmızıyı alalım"dedi Leya dolabımdan kırmızı,bacağında yırtmacı olan,askılı,gene aynı şekilde dizin üstünde olan bir elbiseydi."Bunlar ne ya"dedim oflayarak."Hadi Tuana giyinmen lazım kalk artık"dedi.Leya elbiseyi elime verirken."Sen burada giyin ben banyoda giyinirim"dedim banyoya doğru giderek.İçeri girdim ve kapıyı kapattım.
Elbiseyi giymiştim üstümden çıkardıklarımı çamaşır sepetine attım ve kapıyı açıp çıktım.Leya'da giyinmişti."Bunların altına bide ayakkabı seçelim sen şunu al,bende şu ipli siyahı alayım"dedi.Bende tamam dedim.Ayakkabıyıa alıp giyinmiştim kafamı kaldırıp Leya'ya baktım gerçekten çok güzel olmuştu ayakkabısı ve elbisesi bir birine uymuştu."Hadi bakalım geç masaya"hemen masaya geçtim."Saçını ne yapalım ne istersin"dedi.Aynaya baktım şöyle bir ne yakışırdı diye hayal ettim ve kıvırcık da durdum."Altları hafif kıvırcık olsun üstleri düz. kalsın"dedim.
Leyada"tamam"diyip saçımı yapmaya başladı.İkimizde hazırdık her şeyimiz bitmişti Leya saçlarını düzleştirmişti.Ve çok güzel olmuştur."Bana biraz daha bakarsan aşık oldunu düşineceğim"dedi gülerek bende güldüm."Olmadımı kim söyledi"dedim alaya alarak."Allah Allah duygularımız karşılılklı"dedi oda gülerek."Hadi çıkalım artık."dedim ve odanın kapısını açtım merdivenlerden aşağı indik annem doktordu genelde evde pek durmazdı.Babamda çoğunlukla şirkette olurdu.Dışarıya çıktık"benim arabayla gidekmi"dedim Leya'ya dönüp."Olur"dedi ve arabaya doğru gittik kapıları açtım ve bindik daha sonra sürmeye başladım."Tuana"dedi Leya."Efendim"dedim hala yola bakarken."Yapıcak hiçbir şey yok demi"dedi düğün konusundan bahsediyordu."Yok annemler her şeyi hazırlamış,geri dönüşüm yok sanırım"dedim duygulanmıştım ağlamamalıydım.Hemen kafamı sağa sola hız bir şekilde çevirip gülümsedim."Neyse kapatalım bu konuyu nereye gidiyoruz bakalım"dedim oda gülümseyip dur ben telefonumdan konumu açayım dedi.
Barın önüne gelmiştik dar bir sokaktaydı."Leya sen buraya daha önce geldinmi"dedim ona dönüp içerisi karanlık görünüyordu ve içerdeki müzik sesi dışarıya kadar geliyordu."Bikere eski sınıf arkadaşlarımla gelmiştim güzel vir yerdi"dedi ve koluma girdi."Hadi içeri geçelim"dedi ve kendiyle birlikta benide soktu.İçerisi bayağı büyük ve çok kalabalıktı müzik sesi bayağı yüksekti."Çok kalabalık"dedim Leya'ya doğru.Oda bana doğru dönüp anlamamış bir şekilde"Ne"dedi.Boşver şeklinde elimi salladım.İçerisi acayip derecede içki kokuyodu.Leya kulağıma yaklaşarak"Bar tarafına gidelim"dedi.Ona kafamı aşağı yukarı sallayarak onay verdim otarafa doğru yürümeye başladık ama yürümek bayağı zordu çok insan vardı.Otarafa varınca ikimizde oturduk."Ne içersin" dedi Leya."Bir meyveli alkolsüz kokteyl alayım"dedim barmene doğru.Leya'da"Allüseli alabilirmiyim bende"dedi Leya.
(Vala arkadaşlar içkiler alkoller hakkımda bir fikrim olmadığı için burda içki ismini salladım)
Leyla'nın istediği içki bayağı ağır bir içkiydi."Leya onu içeceğini emin misin sonra kötü olma"dedim ona doğru."Bişey olmaz"dedi oda mutlu bir sesle barmen içeceklerimizi vermişti bende o içerken etrafı incelemey başladım renkli renkli ışıklar yanıp sönüyordu.Coğu kişi pistte dans ediyordu.Tam köşede masada oturan beş kişi gördüm etrafında bayağı insan korumalar vardı ona baktığımı hissetmiş olmalı ki bana baktı o anda göz göze geldik hemen gözlerimi çektim.Beş dakika sonra bir adam yanımıza gelip not bıraktı."Bu size efendim"Leya bana o ne der gibi baktı bu beş dakikada bayağı içmişti."Tuana ben bir tuvalete gidip geliyorum"dedi Leya ayağa kalkarken"Seninle gelmemi istermisin"dedim Leya'ya."Yok sen keyfine bak"dedi ve gitmeye başladı bende notu açtım.
"İsterseniz masama gelebilirsiniz"
~Çağan
Kimdi bu hemen kafamı kaldırıp etrafa baktım ve gene o köşedeki adamla göz göze geldim bu sefer sırıtarak bana bakıyordu.
___________________________________________
Bittii
Evet yeni kurgum böyleydi bence bu düşman takımlara göre daha iyi gidicek gibi geliyor çünkü bunda bayağı macera ve olaylar var.
Siz nasıl buldunuz?
Bölümü okuduğunuz için teşekkürler yakın zamanda görüşmek üzere.Kendinize iyi bakınnn.💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR MAFYASI
AdventureTuana yakın bir zamanda evlenicektir.Evlenmeden son kez yakın arkadaşı ile birlikte bir bara gider ve orada olanlar olur,Çağan onu hiç bırakmaz istemez. T:"Bıraksana oğlum" Ç:"Bırakmakmı komikmiş"