"Napıyosun be"dedim ve Yağız'ın üstünden kalktım.Sırıtıyodu.
"Ben gidiyorum!"dedim ve hızla kapıdan çıktım."Ya Leya bekle"dedi Yağız, arkamdan oda geliyordu.
Hemen Tuana ve Çağan'ın yanına gittim.
Tuana'dan
Leya ve Yağız gelmişti."Ya kızım dursana"dedi Yağız."Tamam Yağız konuşmamız bitti zaten"dedi Çağan.
"Eee Tuana noldu kabul etmedin değilmi,bunlarda bizi bırakacak"dedi Leya.Bende kabul ettim anlamında kafamı yana doğru salladım."Off"dedi Leya ve ellerini saçına geçirdi.
Leya'nın kulağına eğildim"eğer kabul etmeseydim bizi burdan çıkarmayacaklardı sonsuza kadar burda kalıcaktık"dedim."Başka bir yolunu bulabilirdik"dedi Leya.Kafamı başka bir yol yok anlamında salladım.
"Evet Tuana Hanım bu akşam parti halinde bir toplantı var,elbiseni yatağına koydurttururum"dedi.Tam önünde durup"Böyle giyeceğim elbiselere senmi karar vereceksin"dedim.Bana doğru bir kaç adım attı"Evet ben karar vereceğim bir sorunmu var"dedi bende kafamı yana çevirip cevap vermedim.Cevap vermeyeceğimi anladığında konuşmaya başladı."Odalarınızı ayırdım bu arada, artık aynı odada kalmayacaksınız,Leya senin odan Tuana'nın odasının iki kapı yanında"dedi Çağan."Ben Tuana'yla kalmak istiyorum"dedi Leya.
"Olmaz! ben belki bazen Tuana'nın odasına giriceğim karım sonuçta,seni görmek istemiyorum"dedi Çağan keskin bir sesle ne diyodu bu.
"Çağan!"dedim dişlerimi sıkarak.
"Neyse konu bitmiştir toplantının başlamasına 2 saat var yarım saate elbiseni gönderirim"dedi Çağan kapıya ilerlerken"Benimle gel Yağız"dedi tam kapıdan çıkarken Yağızda onun peşinden gitti.
Yarım saat sonra elbisem gelmişti.Uzun Lacivert,askısın olmayan göğüs dekoltesi olan bir elbiseydi sağ tarafında bacak kısmında uzun bir yırtmacı vardı.Saçlarımın alt kısımlarını bukle yapmıştım,ve hafif bir makyaj.
Evet! bunların hepsini sadece bir buçuk saatte yaptım.
Aynadan hala kendime bakarken Çağan'ın sesini duydum"Tuana hadi be kızım"dedi.
Leya,Yağız,Çağan hepsi aşağıda beni bekliyordu Yağız ve Leya gelmiyeceklerdi.
Son olarak elime küçük çantamı aldıktan sonra yürümeye başladım beyaz üzerinde taşlı olan bir topuklu ayakkabı giyiyordum.Merdivenlere geldim derin bir nefes aldım'sabret Tuana bunların hepsi geçecek ve sen normal hayatına geri döneceksin'dedim kendi kendime.
Merdivenlerden aşağı indim topuklu sesime hepsi bana dönmüştü."Ooo"dedi Yağız o anda Çağan'ın hemen ona baktığını gördüm daha sonra bana döndü."Tuana çok güzel olmuşsun"dedi Leya ona gülümseyerek teşekkür ettim.Daha sonra Çağan'a baktım"Eee gitmiyormuyuz"dedim."Bir dakika"dedi ve elini cebine sokup iki kutu çıkardı önce küçük olan kutuyu açtı içinden iki yüzük çıktı birini içinden alıp"Bunu parmağına tak"dedi elinden alıp yüzüğe baktım iç kısmında efe yazıyordu efe Çağan'ın ikinci adıydı yüzüğe baktıktan sonra parmağıma geçirdim oda diğer yüzüğü parmağına taktı.
Diğer kutuyu açtı içinden ucu mavi olan bir kolye çıktı."Elbisenle güzel gider"dedi.Ve Leya'ya döndü"Al Leya sen tak"dedi Leya elinden kolyeyi aldı ve arkama geçip bana taktı."Bu çok güzel teşekkür ederim"dedim.
Daha sonra Leya karşıma geri geldi"Dikkatli olun"dedi."Sizde"dedim ve Yağız'a dönüp parmağımı salladım.
"Bana bak arkadaşıma yaklaşıyım deme seni hebeş maymunlarına benzetirim"dedim tehditkar bir şekilde.
"Hadi Tuana"dedi Çağan ve onunla birlikte kapıdan çıktık bende hızlı yürüyordu ve ben geride kalıyordum önden gidip kapımı açtı daha sonra kendi tarafına yürüdü.
Bende arabaya binip kapımı kapattım"içerde diyemedim ama mavi yakışmış en sevdiğim rengin.."diye devam edicekken sustu."Bir şey mi diyecektin"dedim."Yok"dedi ve arabayı sürmeye başladı.
Mekana gelmiştik Çağan elini belime attı hemen ona döndüm kısık sesle"Anlaşmada el ele tutuşabileceğimiz vardı"dedim."Sus Tuana"dedi ve elini tekrar belime atıp yürümeye başladı bende ona ayak uydurdum içeriye girince bizi sakin klasik bir ses karşıladı Çağan bizi bir masaya yönlendirdi.
Masaya vardığımızda iki kadın ve iki adam vardı."Merhabalar"dedi Çağan sandalyeye otururken,hödük insan sandelyemi çeker.
Bende sandalye çekip oturdum"Hoşgeldiniz Çağan Bey"dedi adamlardan biri"
"Tanıştırayım karım Tuana Naz Ak"dedi birden kanım dondu onun soyadını kendi adımın yanında duyunca bir şaşırdım ama niye şaşırıyorsam sonuçta yalandan evliydik.
Kadınlar bana bakıyordu gülümseyerek"Merhaba herkese"dedim.
"Sevgilim bunlar iş ortağım yani anlaşabilirsek ortağım olacaklar Sabri Bey karısı Selin Hanım"dedi Çağan sarışın kadını ve kumral adamı göstererek.
Bidakka bana Sevgilim demişti!
Abartma Tuanaaa
"Bunlarda Basri Bey ve Helin hanım"dedi Çağan.
"Çağan Bey evleniyorsunuz hiç haber vermiyorsunuz"dedi Sabri olan adam.
"Hakikatten nasıl tanıştınız sakıncası yoksa dinlemek isteriz"dedi Sabri'nin karısı anlaşılan meraklı bir çiftlerdi.
O anda Çağan'a baktım ne diyeceğiz diye o bana bırak anlamında işaret yaptı.
"Aslında biz Futbol sahasında karşılaştık ben futbol oynuyordum bı baktım beni izleyen bir kız aşık olmuş bana"dedi Çağan dehşetle yüzüne baktım ona bırakan kendime tükiriyim.
"Vayy futbola devam ediyor musun"dedi Basri."Arada öyle kafa dinlemek için gidiyorum ama Tuana'yla tanıştığımdan beri gitmedim,onun yanındayken hep dinlenmiş oluyorum"dedi Çağan gözlerime bakarak.Sonra güldü bende rol acabı ona gülümsedim."Ne zamandan beri tanışıyrosunuz"gerçekten sıkılmıştım buraya bizim halkımızda konuşmak için mi gelmiştik."Bence artık işe dönsek iyi olur"dedi Çağan sanki içimden geçenleri okumuş gibi.
İş konusunu konuştuktan sonra dans müziği çalmaya başladı."Çağan Bey eşinizi kaldırsanıza dansa"dedi Selin sanane be kadın.
Çağan bana döndü ve "dans edelim mi yavrum"dedi.
Yavrum mu?
Ne Çağan benim annem mi?
Çağan bana hadi Tuana der gibi baktı ona kafa salladım ve dans pistine geçtik.
Ellerini belime attı ve beni kendine doğru yaklaştırdı.Bende ellerimi boynuna doladım."Sıkıldınmı"dedi Çağan.
"Evet hele meraklıları,yok bide dans etcekmişiz sanane be"dedim sinirlenerek Çağan güldü.O gülünce bende güldüm o anda gözlerinin gülüşüme odaklandığını gördüm hemen gülüşümü düzelttim Çağan gözlerime baktı"Çok güzel gülüyorsun ve bu beni.."diyip sustu.
__________________________________________
Oh be sonunda yazdım
Okuduğunuz için teşekkür ederimm💖
Bu arada yeni hikayemede bakabilirsinizz
Düşman Takımlar kaldı şimdi onada bölüm yazmam lazım
İyi gecelerr,iyi günlerrr✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR MAFYASI
AdventureTuana yakın bir zamanda evlenicektir.Evlenmeden son kez yakın arkadaşı ile birlikte bir bara gider ve orada olanlar olur,Çağan onu hiç bırakmaz istemez. T:"Bıraksana oğlum" Ç:"Bırakmakmı komikmiş"