Çağan'dan
Hiç aşık olmam sanmıştım yapamazsın sen Çağan demiştim.Mafyasın oğlum sen diye kapatmıştım kalbimi herkese sonra birden onu gördüm orda,o barda,benim barımda oturuyordu karşımda çağırmıştım ama gelmemişti gerçi kim tanımadığı korkunç duran bir adamın masasına gelirki.
Gelmez değil mi?
Ama kalbime geldi o nasıl olucak?
Kapattığım kalbim birden geri açıldı ama o şuan yoktu nerdeydi,ne yapıyordu bir fikrim yoktu,benim en güzel günümde sevdiğim kadınla olan bir günümde,o adam nasıl cesaret edip almıştı benden.
Beni tam tanıyamamıştı o zaman sıkıntı yok tanıtırız.
Tuana'nın kaçırılmasından 2 saat geçmişti düğün salonu dağılmıştı adamlarım ve ben bir odada hacker'ın Tuana'nın sinyalini bulmasını bekliyorduk.
"Hadisene!"diye bağırdım birden gerçekten çok uzun sürmüştü."Elimden geleni yapmaya çalışıyorum Çağan Bey"dedi."Elinden geleni yapmaya devam et o zaman o güzel elini bana kırdırtma"ona ihtiyacım vardı,ona sarılmaya ihtiyacım vardı,anlaşmayı sadece yanımda olması için beni bırakmaması için yapmıştım peki 3 ay sonra gidermiydi buna izin vermezdim.
"Buldum,buldum Çağan Bey"diye bağırdı Samet yani hacker adamım.
"Şimdi Kaan denen gerizekalının burnundan getirmeye gidebiliriz"dedi Yağız."Ellerimi yasladığım masadan çektim ve dik durdum."Hazırlanın gidiyoruz"dedim.
Tuana'dan
Gözlerimi açamıyordum adım sesleri geliyordu üzerimde büyük bir ağırlık vardı yüzümde bir el hissettim yoksa rüyamı görüyordum ben yok be Tuana,ne rüyası.
Kendimi zorlayarak gözlerimi açtım saçlarımdaki elin sahibine yavaş yavaş bakmaya çalıştım Kaan'dı bu oydu ama nasıl?
Karanlık bozuk olan bir yanıp sönen lamba vardı yüzünü aydınlatıyordu öyle tanıyabilmiştim,ellerimi hareket ettirmeyi denedim ama bağlıydı."Noluyor burda"diye kısık sesle konuştum sesimi ben bile duymamıştım peki sorduğum sorunun saçmalığı."Tuana,güzelim"dedi Kaan şimdi ağzının ortasına çok çakmak isterdim ama maleceğiz eller.
Hemen kendimi oturur düzene getirdim ve kendimi geri çektim."Tamam sakin ol"dedi Kaan ellerini aşağı yukarı indiriyordu yavaşça yaklaşmaya çalıştı.
"Yaklaşma bana be arıyorum ben burda burası neresi!"diye sesimi yükselttim."Ait olduğun yerdesin Tuana benim yanımdasın"ne diyo lan bu hocam bana sağdan soldan geliyorlar."Lan psikopatmısın sen niye getirdin beni buraya ve burası neresi?"diye yeniledim sorumu tekrar.
"Öncelikle psikopat değilim aşığım"dedi hemen sözünü kestim kafamı sağa sola salladım"aşık değilsin sen takıntılı bir psikopatsın"dedim kafasını eğip güldü.
"Beni neden bıraktın Tuana evlenecektik biz ama sen düğünümüzden iki gün önce kaçtın."dedi sesinde çaresizlikmi desem üzgünlükmü desem karışıktı.
"Seni sevmiyodum ve şimdi beni bırak"dedim gözlerine sinir karıştı."Seni asla ama asla bırakmayacağım bir kere gittin bir dahakine izin vermeyeceğim Tuana benim olacaksın benle olacaksın bunu aklına sok"peki biz senin kafanı klozete soksak nasıl olur?
"İstemiyorum zorla tutamazsın beni"dedim ve ellerimi açmaya çalıştım ama ne ellerim nede bağlı ayaklarım açılıyordu ellerimi zaten arkadan bağlamıştı o yüzden zorlanıyordum."Çırpılmayı bırak açamazsın"dedi ve bir soru daha yöneltti"Aç mısın yemek getiriyimmi sana"dedi."İstemiyorum bırak beni gitmek istiyorum Çağan'ı istiyoru-"derken durdum gözlerini bana öyle bir çevirdiki öldürceğini hissettim."O herifin adını ağzına bir daha alma yoksa seviyorum demem alırım canını"dedi ve kalkıp odada çıktı.Çağan gelirdi değilmi kurtarırdı beni bırakmazdı burada ama kaçırdığı bir kız için neden uğraşsınki Leya merak etmişmidir beni,çok korkmuştur kesin o,özlemiştim daha fazla kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım canım yanıyordu, kalbim ağrıyordu,Leya'yı istiyordum.
Çağan'ı istiyordum...
____________________________________
Hellooooooooo
Galiba bölüm atmayalı 2 ay falan oldu çok özürrr dilerimm
Benim de ağlayasım geldi bölümü yazarken
Çağan şükür kendine itiraf etti aşık oldunu
5000 okumaya az kalmış herkese tek tek teşekkür ederim.
Hem yorum yapan beni takip eden yıldıza basan arkadaşlarımaysa ayrıca teşekkürlerimi iletmek istiyorum🥰
Hepinizi çok seviyorum iyiki varsınızzz🫶🏻
Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi günler dilerim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR MAFYASI
AdventureTuana yakın bir zamanda evlenicektir.Evlenmeden son kez yakın arkadaşı ile birlikte bir bara gider ve orada olanlar olur,Çağan onu hiç bırakmaz istemez. T:"Bıraksana oğlum" Ç:"Bırakmakmı komikmiş"