Çağan bildiğiniz şuan beni sürüklüyordu."Hey dursana nereye gidiyoruz"dedim.
"Lunaparka"dedi arabaya yaklaşıp binmiştik,arka kısma ben ve Çağan ön kısımda Çağan'ların şoförü vardı.
"Lunaparkta ne işimiz var"dedim."Evde bulanmışsındır diye düşündüm"dedi."Leya'ları da alsaydık bari,hem onları tek bıraktık"dedim."Birincisi bizim beraber takılmamız lazım çünkü anlaşmada öyle yazıyor yeni ekledim,ikincisi evde tek değiller çalışanlar var"dedi bu sürekli yeni maddemi ekliyecek.
"Sen böyle sürekli madde ekleyemezsin böyle bir şey konuşmadık"dedim.Oda sırıtarak bana döndü"Benim keyfim senle ne yapmak istiyorsa ben onu maddeye eklerim karışamazsın"dedi iyice sinirlenmiştim."Böyle bir hakkın yok hem ben lunaparka falan gitmek istemiyorum indir beni,anlaşmayı da iptal ediyorum"dedim,elimi arabanın kapısına atmıştım.
Kolumdan tuttu ve beni kendisine doğru yakınlaştırdı hala kolumu tutuyordu yüzüne bakıncıda sinirlendiği baya belli oluyordu çünkü çenesini kasıyordu!
"Öncelikle Tuana'cım gitme şansın yok anlaşmayı iptal edemezsin benimle 3 ay kalacaksın ikincisi çok sevdiğin Leya'cığın şuan bizim evde Yağız'ı aradığımda ona neler yapar tahmin bile edemezsin,anladın mı beni!"dedi sonda sesini yükseltmişti.
"Tamam,tamam"demiştim kolumu hala sıkıyordu kafamı koluma çevirdiğimi görünce kolumu bıraktı,hemen geri çekildim."Sende hızlı sür biraz"dedi şoföre doğru."Tamamdır efendim"dedi şoför ve gaza biraz daha bastı.
Lunaparka gelmiştik.Cağan gene elimi tuttu bu sefer çekmeye çalıştım ama bırakmıyordu."Tuana!"dedi birden bana gözlerinden ateş çıkıyordu resmen."Evet ilk önce neye binmek istersin."dedi ve ilerledi.Bidakka yarın benim düğünüm vardı.
Leya'dan
Yağız'la mutfakta birbirimize girmiştik bir anda içeri Tuana ve Çağan girmişti ama Çağan onu elinden tutup çıkarmıştı.Hemen arkalarından gitmeye kalkarken Yağız denen ayı belimi tutup kaldırmıştı."Bıraksana beni mal arkadaşımı götürdü"dedim çırpınırken.
"Ya rahat rahat bıraksana onları hem bu halinlemi gidiceksin"dedi,hala çırpınmaya çalışıyordum birden hareket edip beni merdivenlere doğru götürdü."Ya Yağız bırakana olum beni nereye götürüyorsun"dedim merdivenlerden yukarı doğru çıktık sıkıca tuttu kaçamıyordum."Ya bir rahat dur"dedi Yağız bir odaya girdik,noluyo lan.
Yağız odanın içinden başka odaya soktu burası banyoydu beni duşa kabinin içine bıraktı ordan hemen çıkmaya çalıştım ama duşakabinin tam dışında duruyordu ve çıkmama izin vermiyordu.Birden suyu açtı ve bana doğru tuttu,elinle yüzümü kapatırken"Ya ne yapıyorsun aptal herif,kapa şu suyu!"dedim bağırarak.Oda duşa kabinin içine girdi ve kapısını kapattı"Ya bıraksana beni çıkıcam!"dedim bir yandanda onu ittirmeye çalışıyordum."Ya rahat dursana bir şey yapmıyorum su halimize bak hep senin yüzünden,cezanı çek"dedi bir yanda hemen elinden duşakabin başlığını aldım suyu ona doğru tuttum."Ya Leya dur kızım,ya dursana" şuan bildiğiniz duşakabinin içinde kavga ediyorduk."Kapıyı aç çıkıcam"dedim.Hemen kapıyı açmaya çalıştı,başlığı yere atıp çıktım.O arkamda banyoda kaldı.Bende hemen kendi odamdaki banyoya girdim.İyice yıkandım saçım çok kötü olmuştu.Banyodan çıkıp odada üstüme bir şeyler giyindim eşofman takımı giyinmiştim göbek kısmı açıktı saçımıda topuz yapmıştım.
Odadan çıktığımda Yağız'da çıkıyordu hemen yanına gittim beni farketti."Bakıyordumda bensiz kalamıyorsun"dedi duvara yaslanmış sırıtıyordu."He evet kalamıyorum hep yanında durmak istiyorum,bir çakıcam şimdi görüceksin mal mısın oğlum ne götürüyorsun beni"dedim yaşlandığı yerden kalktı ve merdivenlere doğru gitti.
"Belki aramızda bir sevgilim manitacılık olur diye düşünmüştüm ama çok nazlısın be kızım"dedi inerken.
NE DİYO LAN BU,BU SEFER DÖVÜCEM!
Tuana'dan
Çağan bildiğiniz şuan beni dönme dolaba bindiriyordu Allah'ım sen bana yardım et lütfen.
Hareket etmeye başladık."Ya niye buna bindik başka bincek bir şey mi yoktu"dedim.Sırıtıyordu gene,mafyalar hep sırıtırda benmi bilmiyorum.
"Yani ben başka şeye binmek isterdimde anlaşmamız da dönme dolaba biniceğimiz yazıyordu bak ben yazmadım nerden geldiyse"dedi."He he kesin öyledir, Çağan bu arada yarın benim düğünüm var"dedim."Düğünün falan değil şuna düğünüm deme hem bizim damat şuan benim depoda rahat ol"dedi,napıcaktı ona tam sorucakken bir bom diye ses,tahmin edin noldu?
Dönme dolap durdu ve biz en üst katta kaldık!
___________________________________________
Helooooo
Bu aralar bir aktif olasım geldi
Neysee nasıl gidiyoo
Yağız uçtu uçtuu
Umarım saçma değildirr, lütfen fikirlerinizi belirtin.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi günler dilerimm💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR MAFYASI
AdventureTuana yakın bir zamanda evlenicektir.Evlenmeden son kez yakın arkadaşı ile birlikte bir bara gider ve orada olanlar olur,Çağan onu hiç bırakmaz istemez. T:"Bıraksana oğlum" Ç:"Bırakmakmı komikmiş"