"12"

456 31 23
                                    

Ben ne yapıyordum gerçekten beni kaçıran birisiylemi evleniyordum bir kitapta okusam gerçekten bu olayı saçma bulurdum.

Evet şuan yatağın üzerinde hazırlanmış Leya'nın gelmesini bekliyordum.Gelinliğim,makyajım,saçım her şeyim hazırdı Leyla'yı niye bekliyorsun diye sorarsanız Çapan'ın gelmesine izin vermedi çünkü topuklu ayakkabımın altına ismini yazıcakmış.

Kapı çaldı gir dediğimde Leya içeri girdi toz pembe,ince askılı,uzun bacağında yırtmaçı olan,bir elbise giymişti saçları maşalıydı gerçekten güzel olmuştu.

"Hadi çıkar"dedi yanıma gelirken"Neyi"diye sordum."Kızım neyi olucak ayakkabını"dedi.Oflayarak ayakkabıma uzandım ve çıkardım."Off Leya nerden inanıyorsun bunlara herkes bizi bekliyor.Düğün salonuna gitmemiz gerekiyordu ama şuan evde Leya'nın ismini yazmasını bekliyorduk."Heh oldu,bak biraz çok oyna okeyy"dedi bende güldüm,o sırada kapı çaldı Çağan olmalıydı"Kızlar gelebilirmiyim artık gitmeliyiz"dedi Çağan."Gel gel"dedim.Kapıyı açıp içeri geldi direk göz göze geldik gerçekten çok yakışıklı olmuştu,yani düştükmü
düştük düştük.

Arkasından Yağız'da girmişti Çağan hala bana bakıyordu."Çok güzel olmuşsun"dedi Tabiki ona sende çok yakışıklı olmuşsun diye cümle kurmayacaktım.

"Teşekkür ederim"dedim başımı sallayarak.

"Artık gidelimmi"dedi Yağız."Ay ne aceleniz varmış tamam gidelim"dedi Leya."Kızım sen delimisin düğün salonunda herkes var bir evlenecek kişiler yok gitmemiz lazım"dedi ellerini kalkın kalkın yaptı o an acayip gülesim geldi ama kendimi tuttum.

Daha sonra ayağa kalktım"Yardım edeyimmi"dedi Çağan."Nasıl"diye sordum."Koluma gir istersen inerken"dedi elimi koluna koydum merdivenleri inmeye başladık dışarı bahçeye çıktık araba Audi RS7'ydi vay bee.

"Siz binin arkaya ben arabayı kullanayım"dedi Yağız biz Çağan'la arkaya bindik.Leya ve Yağız'da öne bindiler.Düğün salonuna doğru gitmeye başladık tabi önümüze bir sürü çocukta çıktı.

Sonunda gelmiştik.Arabadan indik salona doğru girmeye başladık gerçekten çok büyüktü o sırada herkes bizi alkışlamaya başladı.

Neden içimde bir mutluluk oluşmuştu Çağan'a baktığımda bana baktığını gördüm gülümsüyordu.Bende ona gülümsedim.

İkimiz beraber gelin damat koltuğuna oturduk nikah memuru oradaydı şuan gerçekten evleniyorduk kaçsam bu Çağan beni yakalardı demi yakalar yakalar mafya sonuçta,lan ben şuan bir mafyayla evleniyodum Tuana kafayımı yedin ne konuşuyosun kendi kendine.

Nikah şahidi elinde mikrofon ile konuşmaya başladı"Gelinimiz Tuana ve Damadımız Çağan'ın nikahına ve düğününe hepiniz hoşgeldiniz!"diye bağırdı Nikah memuru.Herkes alkışlamaya başladı o anda salonda kimin olduklarına baktım çoğu kişiyi tanımıyordum ama geneli Çağan'ın şirketinden olmalıydı.

Şahitlerimiz tabiki Yağız ve Leya'ydı ama galiba gene tartışıyolardı."Ya yağız ilk önce ben evet diyeyim sonra sen de"dedi Leya"Niye ilk önce sen önce ben söyleyim sonra sen"dedi bu seferde Yağız.Kavga etme nedenlerinin saçmalığı peki."Evet bugün burda bu mutlu çiftimiz için toplandık,gelin hanım adınızı soyadınızı öğrenebilirmiyim"mikrofona yaklaşıp Tuana Naz Tiryaki"dedim"Yakında ak olucak"dedi Çağan sessiz bir şekilde aşağıdan bacağına vurdum o sırada Çağan sırıttı"Damat bey sizin"Çağan Efe Ak"dedi Çağan."Baba isimleriniz?"Niye böyle sorular soruluyor anlamıyorumki.

"Kaan Tiryaki"dedim"Adnan Ak"dedi Çağan'da memur başını salladı."Kaan Kızı Tuana Naz Tiryaki Çağan Efe Ak'ı kocanız olarak kabul ediyormusunuz"dedi seyircilere baktım Leyaya baktım gülümsüyordu en son Çağan'a baktım bana öyle bir bakıyorduki hayır desem nolurdu beni hep tutarmıydı ama gönlümden bir his hayır dememi istemiyordu evet demek istiyordum.Mikrofona yaklaşıp"Evet"diye bağırdım herkes alkışlamaya başladı"Siz Adnan oğlu Çağan Efe Ak Tuana Naz Tiryakiyi karınız olarak kabul ediyormusunuz"dedi Memur Çağan hiç düşünmeden mikrofona doğru"Evet"diye bağırdı gene büyük bir alkış"Siz şahitler kabul ediyormusunuz"Evet"diye bağırdı Yağız ve Leya imzalarımızı attık gerisi belliydi halaylar oyun havaları dans çok yorulmuştum Leya'yla ikinci kıyafetimi giymek için gelin odasına çıktık gösterimiz vardı Çağan'la zeybek oynayacaktık şey benim en büyük hayalimde düğünümde zeybek oynamakta varda.

"Off ayaklarım ağrıdı"dedi Leya odaya girmiş oturuyorduk"ayak demişken ayakkabını kaldırsana bakim"ayağımı hafif yukarı kaldırdım o sırada Leya çığlık attı oturduğum yerde sıçradım"Noluyor kızım ne bağırıyorsun"dedim"silinmiş silinmiş ay bende evleniyorum acaba şanslı kişi kim"dedi Leya bende onunla beraber gülmeye başladım"Ya bana bir su alıp gelsene üstümü değiştiriyim bende"dedim."Tamam tamam 5 dakikaya geliyorum"dedi Leya ve odadan çıktı"bende kapıya arkamı döndüm kıyafetleri elime aldım ama arkamı aşamadığım için Leya'yı beklemeye başladım.

O sırada kapı açıldı"Aaa Leya ne çabuk geldin"dememe kalmadan burnumda bir koku hissetim gerisi karanlıktı.

Çağan'dan

Aşada hem Tuana'yı bekliyor hemde gelen kişilerle konuşuyordum o sırada salonun kapısında bir bağırtı duydum"Abi yengenin eski evleneceği adam kaçmış!"diye bir bağırtı duydum o sırada Leya koşarak merdivenlerden iniyordu"Çağan Tuana odasında yok!"diye bağırdı oda işte o zaman başımdan aşağı kaynar sular döküldü.

____________________________________

Hellllllooooooooo

Nasılsınızzzz

Aleyna şükür bölüm yazdın dediğinizi duyar gibiyimmm ÇTLYÇTLYÇTLYÇTLY

Çok uzun süre oldu çok özür dilerim

3000 okumaya geçmişiz hepinize çok teşekkür ederim iyiki varsınızz🫶🏻

Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi günler dilerim💖

BAR MAFYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin