Tuana'dan
Dün çok yorulmuştum eve gelince de hemen yatmıştım.Leya ve Yağız'ı hiç görmedim.Heralde onlarda erkenden yatmıştı.
Odadaki banyoya girip önce tuvaletimi yaptım ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra çıktım.Dolaptan kendime bir takım ayarlayarak giydim siyah bol pantolon ve bir beyaz tişört giydim.Banyoya geri dönüp saçımı at kuyruğu şeklinde topladım daha sonra odadan çıktım aşağıdan yüksek sesler geliyordu.
Hemen merdivenlerden aşağı indim televizyonun açık oldunu Leya'nın, Yağız'ın televizyonun önünde durdunu gördüm Leya bağırıyordu.
"Noluyor burda!"dedim ve yanlarına geçtim bir de televizyonda ne göreyim Leya'nın annesi,babası ve bir kaç kişi Müge Anlı'nın kanalındaydı alt tarafta yazan yazıyı okudum.
"Leya Kırşan Nerede,Son Dakika"
Buda neydi Leya'ya döndüm ağlıyordu.Hemen sarıldım,o sırada merdivenlerden ses geliyordu Çağan aşağıya iniyordu ve bizi gördü.
Yağız'a dönüp"Yağız noluyo"dedi.Yağız da,"Leya'nın annesi,babası ve bir kaç akrabası Müge Anlı'ya çıkmış,şok oldum la televiyondan film izliyeyim diye açtım ne çıktı"dedi.
"Oha"dedi Çağan.
"Leya'yı bırakmanızı istiyorum ailesinin yanına gitsin benim yüzümden üzülmesini istemiyorum"dedim.Leya ağlarken çok üzülmüştüm.
"Hayır!"dedi Yağız ve devam etti."Yani gene Çağan bilirde ya polise giderse abi bide polislerle mi uğraşacağız"dedi.
"Gitmek istemiyorum"dedi Leya direkt yüzüne baktım."Bana öyle bakma Tuana seni bu psikopatların eline bırakamam"dedi.
"Aaa psikopat falan ayıp oluyo baldız"dedi Çağan.Bi çarpıcam görücek baldızı.
"Sensin lan baldız nerden baldızınım ben senin"dedi Leya.
Televizyondan hala sesler geliyodu kafamı televizyona çevirdim de reklama girmişti.
"Yağız televizyon olayını hallet Leya'ların evine birini gönder halletsin"dedi Çağan Neyi hallediyolardı.
"Ne halletmesi,aileme zarar verirseniz maffederim sizi"dedi Leya.
"Şşt sakin kimseye zarar verme falan yok"dedi Yağız."Umarım"dedi Leya."Um um"dedi Yağız tekrar Leya'nın sessiz bir şekilde"Tövbestağfurullah"dedini duydum ve güldüm.
"Artık kahvaltı yapalım buyrun önden" dedi Çağan ve elini öne doğru uzattı eline baktımda alyansın hala elinde oldunu gördüm,ben dün eve gelince çıkarmıştım.Leya ve Yağız önden gitmişti ben hala eline bakıyodum"Burda durmakmı istiyorsun"dedi Çağan kafamı onun yüzüne çevirdim ve bir kaç adım atıp ona yaklaşıp ellerimi önümde bağladım Çağan hareketime baktı."Sen bu evlilik işini baya benimsemişsin ha"dedim.Elini gözümle göstererek oda eline baktı ve güldü oda bana yaklaşıp"Kurallara uyuyorum"dedi."Yalnız kurallarda böyle bir şey yazmıyordu"dedim bende sırıtırak aramızda mesafe bayağı azdı."Yeni ekledim artık evdede dışardada her yerdede elimizde alyansımız olucak."dedi Çağan kaşlarımı çattım"Yalnız anlaşmayı imzaladıktan sonra başka bir şey ekleyemezsin"dedim.Kaşlarım hala çatıktı o ise sırıtarak yüzüme bakıyordu.
"Yalnız sen Çağan Efe Ak'la anlaşmaya girdini unutuyorsun sanırım istediğim her şeyi eklerim hatta belki seni öpebileceğimi bile yazarım"ne saçmalıyordu bu.
"Saçmalıyorsun"dedim Çağan'a gerçekten sinirlenmiştim."Hayır saçmalıyorum ciddiyim"dedi."Böyle bir şeyi hiç bir zaman yapamazsın"dedim ve yanından mutfağa doğru gitmeye başladım."Sen öyle san güzelim"dedi.Arkamdan bağırarak ve tekrar bağırdı"Kahvaltıdan sonra alyansını parmağında görmek istiyorum umarım sözümden çıkmazsın dedi psikopat.
Mutfağa girdiğimde tam bir savaş alanına dönmüştü biz bu sesleri nasıl Leya'nın kafasında yumurta vardı.Yağız'ın yüzü komple reçeldi"Sen kim oluyorsunda bana güzelim diyorsun nerden güzelin oluyorum şerefsiz"diye bağırıyordu aleya ve bir yandanda masadaki kahvaltıları atıyordu iki hizmetçi onları durdurmaya çalıyordu."Ya kızım azımdan kaçtı ne abarttın"dedi Yağız kendini korumaya çalışırken o sırada Çağan'la biz kapıda durmuş şok bir şekilde onları izliyoduk."Arkadaşlar yeter"dedi Çağan ama kimse duymadı o sırada elimde bir el hissettim"Biz burdan kaçsak iyi olur kirlenmek istemiyorum"dedi Çağan elimden tutup kapıya sürüklemeye başladı ben hala şok bir şekilde olanları izliyodum.
___________________________________________
Helooo
Şükür yazdım bölümm
Bu aralar baya yoğunum yazlığa falan geldik ve iki ay burda kalıcaz boş olduğum sürede bölüm atmaya çalışacağım.
Hikaye sizce nasıl gidiyor?
Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi günler dilerim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR MAFYASI
AdventureTuana yakın bir zamanda evlenicektir.Evlenmeden son kez yakın arkadaşı ile birlikte bir bara gider ve orada olanlar olur,Çağan onu hiç bırakmaz istemez. T:"Bıraksana oğlum" Ç:"Bırakmakmı komikmiş"