Evet şuan nemi yapıyorduk Çağan'la beraber şirketten çıkmış gelinlik bakmaya gidiyorduk.
"Ya Çağan saçmalıyosun şuan"dedim o bir yandanda araba sürüyordu"Hayır saçmalamıyorum anlaşmada düğünümüz olması gerekiyormuş öyle diyo"hay senin anlaşmanada."Ya saçmalama ne anlaşması"dedim,o anda arabayı durdurdu"Hadi in"dedi ve kendisi indi benim kapı tarafıma geçti ben hala inmiyordum.Benim kapımı açtı"Hadi tuana in artık"dedi bende oflayarak arabadan indim."Önce düğün davetiyesimi hazırlasak acaba"dedi ve elini elime attı ve yürümeye başladı.
"Ya ne davetiyesi gerek yok onlara hatta düğüne gerek yok"diyordum.
"Olmaz yapmamız lazım"dedi gerçekten inattı bu adam.
O sırada bir mağazaya girdik her yer gelinlik doluydu hepsi çok güzeldi."Melisa bakar mısın"diye seslendi Çağan,Melisa kimdi?
O sırada bir kız geldi burda çalışan olmalıydı "Hoşgeldiniz Çağan Bey,hoşgeldiniz efendim"dedi bize bakarak."Melisa bu karım Tuana gelinlik bakacaktık yardımcı olursan sevinirim"dedi Çağan, adam mafyaydı falan ama nazikte birisiydi.
"Buyrun Tuana Hanım"dedi elini öne doğru uzatırken"Tuana ben burdayım"dedi Çağan,arkamı dönüp baktığımda bir koltukta otuyordu.
Melisa'yla beraber gelinliklere bakmaya başlıyorduk böyle uzun kuyruğu olan bir şeyler istiyordum 10. denememizden sonra istediğim şekilde bir gelinlik bulmuştuk.Kabine girip gelinliği denedim çıktığımda Çağan telefonla konuşuyordu önemliydi sanırım bence bir kaç seslenmemden bir şey olmazdı."Çağan,Çağann,hey Çağan baksana"dediğim sırada bana döndü o anda bir durdu beni baştan aşağı sürdü,telefonda her kim varsa takmıyordu bile"Bidakka arıyacağım seni birazdan"diyip telefonu kapattı,yanıma doğru geldi"nasıl olmuş"diye sordum birden"Çok güzel olmuşsun yani bildiğin aş-"diye durdu birden bir şey diyecekti"Yani güzel olmuşsun"dedi gülümseyerek bende gülümsedim"Evet bunu bende beğendim,bunu alalım bence"dedim.
Kafasını salladı bende kabine doğru gitmeye başladım arkamı döndüğümde hala bana bakıyordu hemen içeri girdim.
Gelinliğin hazırlanıp bir kaç gün içinde gelmesi için anlaşmıştık acayip yorulduğum için Çağan'la eve gitmeye karar verdik.
Eve geldiğimizde hemen kendimi koltuğa attım Leya'da yanıma gelmişti"Eeee gününüz nasıl geçti"tabi bunlar bilmiyordu."Leya biz düğün yapıyoruz yani anlaşma istedi yani Çağan ısrar edince anlaşmada kırmamış onu,ne diyorum ben be"dedim beynim gerçekten dolmuştu."Bidakka evleniyormusunuz bir de ne anlaşması"dedi Leya o sırada merdivenlerden Yağız iniyordu"Kesin Çağan'ın yaptığı bir şey"dedi gülerek kendini koltuğa attı."Nasıl tanıyor beni"dedi Çağan ikisinde gülüyordu."Tanırım tanırım"dedi."Ay bir susun düğün ne zaman hazırlık yapmadık ne olucak"dedi Leya.
"Biz gelinliği aldık bile"dedi Çağan."Oha ne ara lan"dedi Yağız."Yuh bee"dedi Leya.
"Of gidiyorum ben çok yoruldum"dedim ayağa kalkarak."Ya otur sohbet edelim benim burda canım çok sıkılıyor"dedi Leya."E yağsızla dışarı çıkın"dedi Çağan."Ne benlemi hayatta olmaz no no"dedi Yağız."Ay ben çok meraklıydım senle çıkmaya zaten salağa bak"dedi Leya."Sussana kızım ne çok konuşuyorsun"dedi Yağız,anlaşıldı kavga çıkacaktı.Yanlarından ayrılıp odama doğru gitmeye başladım tam odaya girip kapıyı kapatırken Çağan birden odaya girdi.
"Çağan?"dedim soru sorar gibi oda aynı tonda "Efendim?"dedi,sonra odanın kapısını kapattı."Niye geldin odama yatıcam ben,çıkarmısın"dedim ve gardırobuma doğru yürümeye giderken Çağan birden belimden tutup kendisine çekti.Hemen çıkmaya çalıştım"Çağan napıyorsun bırakırmısın beni"dedim o sırada dediği şey ile şok oldum"Bugün gelinliğin içinde çok tatlı duruyodun kendimi zor tuttum bence şuan tutmama gerek yok"dedi.
____________________________________
Helloooooooo
Nasılsınızzzz
Hem 1000 den fazla okunma olduk hem #naz etiketinde birinci olduk hepinize teşekkür ederim,iyiki varsınız.
Diğer bölümmmm düğün varrr bir kaç karakter ekliyeceğim buraya isimler yazabilirmisinizzz?
Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi günler dilerim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR MAFYASI
AdventureTuana yakın bir zamanda evlenicektir.Evlenmeden son kez yakın arkadaşı ile birlikte bir bara gider ve orada olanlar olur,Çağan onu hiç bırakmaz istemez. T:"Bıraksana oğlum" Ç:"Bırakmakmı komikmiş"