Yağız öyle söyleyince donup kalmıştım bildiğiniz bana yavşıyordu,tam bir şey diyecekken kapı çaldı hemen ayrıldık hizmetçilerden biri yanımızdan geçip kapıyı açtı hizmetiçinin"Hoşgeldiniz Çağan Bey, Hoşgeldiniz Tuana Hanım"dediğini duydum.Tuana'lar gelmişti!
Tuana'dan
Çağan'la içeriye girmiştik ben direkt kendimi koltuğa attım oda yanıma oturmuştu.Leya yanıma gelip"Eee nereye gittiniz"dedi."Lunaparka gittik, dönme dolaba bindik ama dönme dolap bozuldu tepesinde kala kaldık"dedim."Oha"dedi Leya."Siz ne yaptınız"dedi Çağan,o an Leya ve Yağız birbirine baktı gözümden kaçmamıştı.
"Bizmi,biz ne yapacağız canım kendi odalarımızda takıldık ben çıkmadım Leya'da çıkmadı"dedi Yağız."Aynen aynen"dedi Leya.
Bugün gerçekten yorulmuştum ve açtım çünkü hiç bir şey yememiştik bu Çağan niye kahvaltıya götürmediyse."Şey tek aç olan ben miyim?'diye sordum."Yok benim karnım gurulduyor,hep bu Leya yüzünden mahvetti güzelim kahvaltıyı"dedi Yağız.Leya dürümü durmaz"Benmi asıl senin yüzünden"dedi."Tamam başlamayın gene"dedi Çağan daha sonrada hizmetçilere seslendi hizmetçilerin ikiside gelip karşımızda durdular."Bize böyle güzel bir şeyler hazırlayın"dedi Çağan onlarda baş selamı verip mutfağa gittiler."Yemek hazır olana kadar ben biraz dinleneceğim siz beni çağırırsınız"dedim gerçekten yorulmuştum."Tamam biz seni çağırırız" dedi Leya.Hemen merdivenlere yöneldim ve çıkmaya başladım.Odama geldiğimde pantolondan kurtulmak için üzerime bir tişört birde tavşanlı pijamamı giymiştim aslında bunlar benim kıyafetim değildi Çağan bunları ayarlatmış olmalıydı.
Önce banyoya girip tuvaletimi yaptım daha sonrada yatağıma geçip uymaya calışdım.
Tam yarım saat civarında kapım çaldı Leya olmalıydı"Gel"dedim gelen Leya değil Cağan'dı içeri girdi arkasından kapıyı kapattı"Yemek hazır seni bekliyoruz"dedi."Tamam ben giyinip geliyorum"dedim yataktan kalktım baktığımda çağan hala orda duruyordu kaşlarımla çıkması için işaret ettim anlamamış olucakki kafasını iki yana salladı bende gözümle kapıyı gösterdim"Ya kızım konuşsana anlamıyorum hiç bir şey"dedi.O anda gülesim gelmişti ama kendimi tuttum."Ya Çağan çıkarsan üstümü değiştireceğim,ne dikiliyosun orda"dedim."Ha, aslında anlaşmada-"derken sözünü kestim"Çağan hemen çık su odadan"dedim sinirlenmiştim gene anlaşmaya bir şey ekliyecekti.Kapıdan yaslanmayı bırakıp"tamam tamam çıkıyorum hadi hızlı ol"dedi ve odadan çıktı gardıropa varıp içinden bir gri eşofman ve beyaz tişört çıkartıp giyindim.Daha sonra aşağı indim hepsi masaya oturmuştu bende gidip oturdum masa gerçekten çok güzel görünüyordu bayağı acıkmıştım.
"Masa çok güzel görünüyor"dedim ve yemeğe başladım tabağıma ne varsa ekledim."Oha kızım hepsini nasıl yiyeceksin"dedi Çağan ağzımdaki yokmayı yutup"Yerim ben"dedim."Tuana bu arada bugün beraber şirkete gideceğiz herkes seni merak ediyor."dedi Çağan millet beni ne yapacaktı.
"Tamam gelirim"dedim yemeğimi yerken"Odana kıyafet göndertirim"dedi bune böyle"Giyeceğim kıyafete senmi karışıyorsun"dedim."Aslında karışmıyorum ama anlaşmada öyle yazıyor"dedi gene kendisi eklemişti emini konuyu uzatmamak için hemde daha sonra ben kombin yapmakla uğraşmayayım diye bir şey demedim.
Odamda otururken birden içeri Leya girdi elindede bir kutu vardı."Çağan gönderdi sana bunu şirkette giymen için sanırım"dedi bende yataktan kalktım Leya gelip kutuyu yatağa bıraktı.
"Hadi gel açalım"dedim ve kutuyu açmaya başladım.İçinden bir ceket kısa bir crop ve ceketle aynı olduğunu düşündüğüm pantolon çıktı."Hadi sen giyin"dedi Leya ve odadan çıktı bende hemen giyindim banyoya geçip saçımı yapmaya başladım at kuyruğu yapmıştım bir de hafif bir makyaj işte hazırdım.Aşağı merdivenlerden indim Leya odasındaydı galiba çünkü salonda kimse yoktu o sırada arkamı döndüm arkamda Çağan vardı beni süzüyordu.
"Bir insan nasıl bu kadar güzel olabilir, aklım duruyor"dedi.
___________________________________________
Helllooooo
Nasılsınızzz
Bu bölüm biraz boş oldu gibi ama diğer bölüm güzel olucak eminim.
Sırf birine atıcağım dediğim için bölüm atıyorum yoksa evimi basıcak😂
Vala uykulu uykulu yazdım umarım yazım yanlışı çıkmazzz
Neyse hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim,iyi geceler dilerim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAR MAFYASI
AdventureTuana yakın bir zamanda evlenicektir.Evlenmeden son kez yakın arkadaşı ile birlikte bir bara gider ve orada olanlar olur,Çağan onu hiç bırakmaz istemez. T:"Bıraksana oğlum" Ç:"Bırakmakmı komikmiş"