"2"

1.1K 45 9
                                    

Hızlı bir şekilde Leya'nın yanına gitmeye çalışıyordum kadın logosu bulunan tuvaletin kapısını açtım.O sırada Leya'nın çığlığını duydum hemen içeri girdim kıvırcık bir adam Leya'nın önünde duruyodu."Çekil diyorum sana bak bir daha bağırırım"dedi Leya hemen yanlarına vardım."Noluyo burda"dedim.Leya'nın önüne geçerken."Ay sizinle uğraşamıyacağım."dedi ve cebinden telefonunu çıkardı.Teledondan bişeyler yapıp telefonu kulağına götürdü.Karşıdaki kişi telefonu açınca"Kardeşim tuvalete gelsene burası karıştı."dedi karşıdaki kişi bir şey dedi daha sonra telefonu kapattı."Kimsin sen"dedim.Ona doğru iyice döndüm."Kimsem kimim sanane"dedi ergen.

"Bak doğru konuş-"derken içeri bana kağıt gönderen adam girdi."Doğru konuşmassa mesela nolur"dedi yanımıza gelerek kapıyı kapatmıştı, tuvalette sadece dört kişiydik ve burası kadınlar tuvaletiydi."Bana bakın çıkın önümüzden benim sinirlerimle oynamayın!"dedim,iyice sinirlenmiştim."O sesine sahip çık düzgün konuş benimle,mahvederim seni"dedi kumral.Hemen Leya'nın kolunu tutup ilerlicektimki,kumral kolumu tuttu."Hop öyle nereye bakıyım, hatırlarsam bı 10 dakika falan önce sana not gönderdim ama sen ne yaptın umursamadın bile ve biliyomusun umursanmamak benim kritik noktam öyle gidemezsin"dedi.Kolumu çekmeye çalıştım."Bırak kolumu"dedim umursamadı telefondan birini aradı."Bakın polis çağıracağım şimdi bırakın diyoruz."dedi Leya."Kızım bı sus ya ne çene var sende"dedi kıvırcık esmer.O sırada kapıdan takım elbiseli üç kişi geldi."Alın bunları dağ evine götürün ben daha sonra geleceğim"adamlar kolumdan tuttular."İmdat, yardım edin!"diye bağırdım Leya'da benimle birlikte bağırmaya başladı bir yandanda
kolumuzu çekmeye çalışıyorduk."Kesin sesinizi!"diye bağırdı kumral."Burası benim mekanım eğer emir benden çıktıysa kimse yardım etmez size boşuna bağırmayın,hadi götürün sizde."Ya bıraksanıza bizi."dedim ama faydası yoktu adam bizi götürüyodu kolumu çok sıkı tutmuştu çekmeye çalışıyordum ama bir işe yaramıyordu.Bardan bizi dışarı çıkardılar siyah büyük bir arabaya bindirdiler daha sonra onlardan bindi kapıları kitlediler camlara vurmaya başladım.Leyada yanımdaydı"İndirin lan bizi"diye bağırdı Leya sanırım biraz hala sarhoştu sesi tam anlaşılmıyordu.Önümdeki adam döndüm "Bakın istediğiniz kadar para veririm hadi anlaşma yapalım indirin bizi"dedim ama adam takmadı bile.Hava karanlıktı araba sarsılıyordu taşlı yerlerden geçiyorduk sanırım araba ayağa kalktım önümdeki adama işaret parmağımı uzattım ve salladım"bana bak indir diyorum sana,indir"adam belinden bir şey çıkardı bir baktım silahtı"Tuana!"diye bağırdı Leya ve kolumdan çekip beni oturttu."Bana bakın sesiniz eğer biraz daha çıkarsa ve düzgün durmazsanız ikinizide vururum"dedi karşımdaki adam silah elindeydi.

Araba durmuştu kapıları açtılar Leya'yla ikimizi tutup indirdiler tam bir dağ eviydi burası iki katlı orta boylukta bir evdi.Adamlar iki kolumdanda tutmuştu ne kadar çırpınsam bir işe yaramıyordu.Kapıyı açtılar hep birlikte içeri girdik ve bizi merdivenlerden yukarıya sürükleymeye başladılar bir odanın önünde durduk.İçeri girdik"Çağan bey gelene kadra burda uslu uslu durun"dedi adam bizi bıraktıktan sonra kapıyı kapatıp kitlediler.Hemen kapıya gidip vurmaya başladım"Burdan çıkayım hepinizi mahvedicem,duydunuzmu beni!"diye bağırdım.Leya'ya döndüm ağlıyordu korkmuşa benziyordu hemen sarıldım."Tamam Leya'm ağlama kurtulucaz"burdan diyip ayrıldım odaya baktım çift kişilik yatak vardı camlar demirlerle kaplanmıştı camdan kaçma ihtimalimiz yoktu yatağın yanında komidin vardı hemen gidip çekmecelerine baktım ama bir şey yoktu bir tanede gardırop vardı birde aynalı bir masa vardı anlaşılan burdan cıkma yolumuz yoktu Leya gidip yatağa oturdu bende yanına gidip oturdum."Ne yapacağız Tuana burdan nasıl kurtulacağız"dedi çok kötü görünüyordu ağladığı için makyajı almıştı üzerimizde zaten bide elbiseler vardı."Bilmiyorum burdan çıkmayı denesekte bizi tutarlar gibi geliyor"dedim ayağım çok ağrımıştı hemen topuklu ayakkabımın iplerini çözdüm ve çıkardım sırtımı yatak başlına yasladım Leya'da aynı şekilde yapmıştı."Off korkuyorum,hepsi benim yüzümden oldu seni ben zorladım"Öncelikle korkmana gerek yok ben seni korurum kılına bile zarar gelmesini engellerim söz veriyorum,ikinci olarakta senin suçun değil böyle olmasını bilemezdim dedim.Aradan ya yirmi yada yarım saat geçmişti Leya uyuya kalmıştı çok yorulmuşa benziyordu.O sırada kapının kilit sesi geldi Leya hemen gözlerini açtı bende ayağa kalktım içeri kıvırcık olan kumral ve esmer girdi."Arkadan kapıyı kilitleyin"dedi kumral biz kaçamayılım diye yapıyordu bunu"Bırakın bizi"dedim hemen onların önüne geçerken Leya'da hemen yanımda durdu."Bana bak güzelim sana zarar vermek istemiyorum sen öncelikle bırakmayı bir unut"dedi."Mahvedicem sizi"dedim ikisine işaret parmağımı saklarken parmağıma baktı ve güldü.

___________________________________________

Selamın aleykümmm

Nasılsınız iyisinizdir inşallah.

Hikaye nasıl gidiyor umarım cringe falan değildir öyle buldunuz yer varmı.

Hikayeyi buraya kadar okudunuz için teşekkürler kendinize iyi bakınn💖

BAR MAFYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin