Jisung, Felix'in itmesiyle açılan kısa eteğini düzeltirken söylene söylene koltuğa sevgilisinin yanına oturmuştu.
Seungmin"Chris, bu Minho hyung, yanındaki sevgilisi jisung" diye ikisni tanıtmış.
"Bu Felix" dediğinde Chris duraksamış Felix'i incelemişti. Ardından Jeton yeni düşmüş gibi oat diye ayağa kalkmış ve Felix'e sıkıca sarılmıştı.
Odadaki herkes gibi seungmin de olaylara anlam veremezken "Chris?" Diyerek açıklama beklemişti
"Felix, Avustralya'daki komşumuzdu. 2 yıl önce buraya gelince iletişimimiz kesilmişti"
Felix, kedi gibi hyunguna sürtünürken Seungmin'in delici bakışlarını fark edip sevgilisi Jeongin'in yanına sinmişti.
Jisoo Anne, ortamın gerilmesini istemediği için elini jisung'un eteğine atmış okşamıştı. "Yeni mi aldın bunu? Daha önce giydiğini hatırlamıyorum"
Jisung heyecanla "Minho almış! Aslında doğum günümde verecekmiş ama dayanamamış! Güzel günlerde giymemi söyledi!"
Minho ağız ucuyla "dışarı çıkarken giymemeni de söylemiştim sanki" dediğinde Jisung kaşlarını çatmış Minho'nun omzuna küçük bir yumruk atmıştı.
Jisoo Anne de Minho'yu onaylayarak "biraz kısaymış sanki" demiş jisung'un çıplak bacağına yavaşça vurmuştu. Jisung ikisine de küser gibi aralarından kalkmış kollarını birleştirerek mutfağa gitmişti.
Minho ise sevgilisinin arkasından bakmış derin nefes alarak ilerlemişti "Gönlünü almam gerek hemen geliriz" demiş ve mutfağa geçmişti.
"Yanlış anlamazsınız birşey sorabilir miyim?" Diyen Chris ile bakışlar ona dönmüş Chris de bundan cesaret alarak "Yani Jisung'a etek çok yakışmış ancak çevredekiler onu rahatsız etmiyor mu?" Diye sormuştu
Changbin'in kucağındaki Hyunjin boğazını temizleyerek lafa girmişti " Gangamdaki herkes alıştı. Jisung çocukluktan beri giyiyor. Elbette arada laf atanlar oluyor ama biz koruyoruz"
Hannah hemen atılıp "Artık abimle ben de koruruz!" Demiş ardından kolunu kaldırarak spor yaptığını belli edecek şekilde sıkmıştı.
Changbin de buna karşılık aynısını yaptığında ikisi kas yarışına girmiş sonrasında beraber spor yapmak için sözleşmişlerdi.
Hava yavaş yavaş kararırken gürültücüler evden ayrılmıştı. Seungmin Hannah'nın kaldığı odanın kapısını yavaşça tıklatmıştı "gelebilir miyim?"
Hannah içeriden onaylamış bununla birlikte kapı açılmıştı. "N'apıyorsun?"
Seungmin'in sorusuna karşın Hannah "Saçlarımı örmeye çalışıyorum ama olmuyor" diye isyan etmişti.
Seungmin, Hannah'a hiç birşey demeden arkasına geçmiş Hannah'nın saçını iki yandan balık sırtı örmüştü.
Kapının ardından onları izleyerek duygulanan Chris ise kardeşini ve aşık olduğunu izliyordu.
Hannah annesini çok küçük yaşta kaybetmişti. Jisoo'yu bu kadar çabuk kabullenmesi de bundan idi.
Seungmin, Hannah'nın saçının ucunu bağlayıp Chrisle kendisini balkona çıkarmıştı. "Bekle! Hemen geleceğim" demiş hızlıca aşağı inmişti.
Chan, huzurla gün batımını izlerken Seungmin elinde gitar ile dönmüştü.
Chris şaşkınlık içerisinde sevgilisine "Çalabiliyor musun?" Diye sormuştu. Seung hevesle başını sallamış uzun zamandır beklediği an gerçekleşirken derin nefes alarak söylemeye başlamıştı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elzem | Chanmin ✓
Fanfiction"Elzem'im" "Nefhalım" ___ Elzem:En gerekli olan Nefha: Güzel koku Chanmin/seungchan