11.04.2001

75 24 14
                                    

Chan ve Seungmin endişeyle Changbin'i takip etmişlerdi. Tabii onların arkasından elindeki Waffle ile koşan Lavender de.

Sonunda Changbin ve Hyunjin'in evlerine geldiklerinde bahçede arkası dönük olan Hyunjin ile Seungmin daha da endişelenmişti.

Changbin heyecanla Hyunjin'e seslendiğinde Hyunjin onların geldiğini fark etmiş gülümseyerek kucağındaki bebekle arkasına dönmüştü.

Lavender'ın yediği waffle boğazında kalıp öksürmeye başlarken Seungmin bu sefer de ona endişelenmiş çantasındaki suyu çıkarıp kızına vermişti.

Changbin buna kahkaha patlatmış Lavender'ın kafasına şaplatmıştı.

Hyunjin gülümserken kucağındaki bebeği omzuna doğru yatırmış "Bu küçük adam Jaehyun,bizim koca ailemizin yeni üyesi!"

-----

"JEONGİN BEBEK İSTİYORUM! BEBEK! BEBEK!"

"YA BEN VARIM YA NE YAPACAKSIN BEBEĞİ"

"HAYIR KÜÇÜK OLANINDAN İSTİYORUM!"

Felix kollarını bağlayıp odadan çıkarken Jeongin iç çekti. Jeongin sindire sindire yaşamak istiyordu bazı şeyleri. Ancak Felix öyle düşünmüyordu.

Aslında gayet sindirmişlerdi ancak Jeongin'in içinde bir korku vardı. Ya evlilik o kadar güzel birşey değilse? Diye düşünmeden edemiyordu.

Oturduğu koltukta şakaklarını sıvazladı. Artık zamanıydı. Hızla evden çıkarak yüzük aldı. Yüzüğün iç kısmına 'J♥︎F' yazdırdı.

Gülümseyerek çok sevdiği ancak kimsenin gelmediği tepeciğe doğru yol aldı. Gülleri güzelce serpiştirdi. Vanilya kokulu mumları da etrafa dizdi ama yakmadı. Çünkü onlardaki şansla tepecik alev alırdı.

Elinde getirdiği örtüyü yere serdi. Dahyun'un dükkanından Felix'in en sevdiği limonlu kekten almıştı. Keki güzelce dilimleyip tabağa koydu. Üzerini örtmeyi de ihmal etmedi.

Hemen koşarak evlerine geri geldi. Sevgilisiyle ikisinin odasına girip arkası dönük yatan sevgilisini görünce iç çekti. Arkasına yattı ve sıkıca beline sarıldı.

"Lixie-yah! Hadi kalk bir yere gideceğiz"

"İstemiyorum Jeongin. Git."

"Ya Hadi!"

"Git" deyip arkasına dönerek Jeongin'i itmişti. Jeongin buna karşılık Felix'in zayıf ve kısa bedenini kucağına almış "Gidiyoruz" diye kapıya yönelmişti.

Felix kucağından atlarken "Yürüyebilirim herhalde!" Diye kollarını bağlamıştı.

Jeongin derin bir nefes almış, sevgilisine kapıdan çıkması için izin vermişti.

Tepeye yaklaştıklarında Jeongin arkadan Felix'in gözlerini bağladı. Felix hala söylenirken jeongin onun şekilli dudaklarına minik bir öpücük bırakmıştı.

Felix bununla susarken sevgilisinin onu tepeye sürüklenmesine olanak sağlamıştı.

"İşte geldik!"

Demesiyle Felix'in gözlerini açmış önündeki kutuyla diz çökmüştü.

Felix başta olayı anlayamamış "Kalksana aptal!" Diye söylenmeye başlayacakken gözleri kocaman açılmıştı.

Jeongin buna gülmüş Evet diyen sevgilisinin parmağına yüzüğü geçirmişti. Diğer yüzüğü de Felix onun parmağına geçirirken ikisi örtünün üzerine oturmuşlardı.

"Hadi kekimizi yiyelim Müstakbel Eşim"

------
LWOSOWODOQPPSKWKD sonunda Jeonglix de evlendi #sukru

Lavender cok ikon

Sağlıcakla kalın~🌾

Elzem | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin