Zgjohem duke ndjerë dy buzë të njoma që më puthin qafën dhe rrezet e diellit që flenë mbi mua.
- Mhmm...
Hap sytë dhe shikoj Lukan që vazhdonte t’më puthte si i marrë.
- Mirëmëngjes princesha ime!
- Çfarë mënyrë e bukur për t’më zgjuar sot.
- Ashtu thua? - thotë duke vendosur hundën e tij midis gjokseve të mia.
- Jam e sigurtë, por më thuaj sa është ora?
- Po vete 9.
- OH ZOT LUKA!!! - bërrtas duke e shtyrë pas dhe çohem duke u nisur për në tualet.
Ndjej hapat e tij që më ndjekin nga pas.
- Çfarë?
- Kam humbur orën e parë Luka. - them dhe ai nis të qesh. - Boll qeshe se do të bien dhëmbët!
- Eliz’ nuk të solla ktu që të shkosh sot në shkollë.
- Luka jam shumë pas me mësimet!
- Po të them që atje jashtë mund të vdesësh! Ça dreq mësimesh thua?
- Po ja... - them duke hapur ujin e vaskës, - ndoshta ke të drejtë. Mund të lahem tani?
- Të lahem dhe unë?
- Pas meje.
- Pse jo bashkë? Unë vij po aq era seks sa edhe ti?
- Luka!!! - them duke ndjerë faqet tek më skuqen.
- Deri mbrëm po luteshe, kurse sot skuqesh?
- Je... Je...
- I joti?
- Kshu ke qenë gjithmonë, po do thosha se je idiot.
- Kshu më bëre ti. - thotë dhe më ngre duke më çuar te vaska. - Kthehu me kurriz. - vazhdon dhe nis t’më lajë kurrizin.
Prekja e tij është më shumë se elektrizuese. Dua që të ndaloj tani dhe t’më puthë sërish. Nuk ngopem dot me të.
E zhytur në mendime ndjej duart e tij që më tërheqin fortë nga flokët dhe më puth sërish qafën.
- Ahh... Dhe ktu... E gjete...
- Ktu është më bukur.
- Mhmm... - them duke u kthyer dhe luaj me mikun e tij nën ujë.
- Eliza...
- Po?
- Mos ndalo...
- Nuk kisha në plan. - them dhe nis ta puth mbi shenjat në trupin e tij.
Pash që te secila prej tyre kishte çuar një tatuazh.
- Vështrove mjaftushëm?
- Çfarë kuptimi ka kjo? - e pyes duke treguar një sirenë që mbante trëndafila në dorë.
- Ajo je ti. Gjithçka e jotja duke magjike. Zëri yt, prekja jote, lëvizjet e tua. Të gjitha më hipnotizojnë ashtu si të ishe një sirenë nga mitologjia.
- Dhe trëndafilat?
- Ata janë dashuria jonë. E dhimbshme dhe plot gjemba, por e bukur dhe e kuqe si gjaku.
- Të dua Luka.
- Të dua Eliza.
- Më premto që nuk do ikësh ktë herë.
- Në fakt, na duhet të ikim të dyve.
- Ku?
- Nga vaska domethënë.
YOU ARE READING
Midis dy zjarresh | ✓
RomanceAjo ishte ikonë femërore, e bukur, e re, ambicioze dhe me një të ardhme që shkëlqente si hëna në një natë vere. Vinte nga një familje mjekësh dhe dinte si të kujdesej mirë për njerëzit, por nuk mësoi si të kujdesej për zemrën dhe trurin e saj. Gji...