L U K A
- Ajs? Ku është Eliza? - them duke hyrë në shtëpi, këtë herë i habitur që ajo nuk është duke më pritur.
- Lart besoj. Më tha se kishte pak punë. - thotë duke marr në puthje Klaus.
- Oh na e shpifët! - them, por asnjë nga ata reagon. Kta duhet të ishim unë me Elizën, por pse dreqin duhet që ajo të rri lart.
Siç jam i inatosur me gjakun që më vlon, ngjitem furishëm në kat të dytë dhe drejtohem te dhoma ime. Është ora një e natës dhe kjo vajzë sa vjen dhe më acaron më shumë.
- Për çfarë arsyeje... - nis të flas derisa shikoj atë të veshur me një këmishë nate në ngjyrë të kuqe duke ndejtur ulur këmbë mbi këmbë në krevat.
- Fuck! - them teksa i afrohem me hapa të shpejtë. Tentoj të puth buzët e saja, por ajo thjesht më shtyn me një buzëqeshje djallëzore.
- Është radha ime të luaj sonte Luka Brayat! - përshpërit në veshin tim duke më hedhur mbi krevat. E ndjej që miku im është eksituar mjaftushëm sa për t’ja grrisur gjithë ato rroba që ka veshur, por nëse dua të jetoj, duhet të pres.
Rri duke e vështruar atë teksa zhvishet para meje pasi vendosi një muzikë sensuale në sfond. Duke hequr sutjenat dhe mbathjet nis të vendosi dy gishtat e saj mbi zonën intime. Fucking hell.
E dëgjoj teksa rënkon dhe më pas heq gishtat e saj nga zona intime dhe i sjell pranë gojës sime. Sigurisht që nuk mund ta humbas rastin për t’i shijuar. Sekonda më vonë ulet mbi mua dhe fërkohet mbi mikun tim teksa prek gjokset e saja. Besoj e ka mjaftushëm të qartë se pantallonat e mia janë gati në të shpërthyer, por nuk ndalon.
Heq këmishën që mbaj veshur dhe zgjas dorën për të prekur gjokset e saja, por përfundoj me një shuplakë.
- E egër sot ë... - them duke qeshur teksa ajo largoi këmishën time nga trupi dhe nis të përshkuajë gjithë kraharorin tim me gjuhën e saj. Për punë minutash ulet poshtë duke hequr rripin e pantallonave dhe i ul poshtë. Kur nis të heq bokserat e kuptoj habinë e saj në fytyrën e saj djallëzore duke parë mikun tim.
Nis ta fërkojë me dorë si të ishte një profesioniste në atë që po bënte. Çfarë monstre në seks paskam krijuar vallë?
- Lizz’...
- Mhmm... - thotë duke rënkuar teksa vendos gojën e saj te miku im.
Fuck! Fuck! Fuck!
Duke bërë ktë gjë më sheh me sytë e saj dhe më bën të mos duroj dot më, por vetëm ta vendos poshtë. Çoj mikun tim brenda saj teksa i tërheq fort flokët dhe e qëlloj tek të pasmet. E pranon ajo ose jo, seksi i egër plot dominancë është i preferuari i saj.
- Lu... K... A...
- Çfarë po mendoje qëparë ë? - them duke lëvizur më shpejt. - Se do shpëtoje pa një dënim.
- Dënimin... Mhmm... LUKA!!
- Dënimi çfarë? - them duke afruar frymëmarrjen time pranë fytyrës së saj.
- Atë... Po... Prisja... - thotë duke rënkuar dhe e kuptoj që është duke e shijuar ktë moment po aq sa edhe unë.
Heq mikun nga shtëpia e vet dhe luaj me gjuhën time në zonën e saj të butë. Trupi i saj dridhet ndërkohë që me duar, rrethoj belin e saj. E ngre në peshë nga krevati duke e plasur në mur fuqishëm dhe nis t’i puth apo kafshoj buzët e njoma ndërkohë që gishtat e mi ndodhen brenda saj.
- Luka... Më duhet të shkoj në tualet.
E injoroj.
- Luka... ahhh...
YOU ARE READING
Midis dy zjarresh | ✓
RomanceAjo ishte ikonë femërore, e bukur, e re, ambicioze dhe me një të ardhme që shkëlqente si hëna në një natë vere. Vinte nga një familje mjekësh dhe dinte si të kujdesej mirë për njerëzit, por nuk mësoi si të kujdesej për zemrën dhe trurin e saj. Gji...