- Lizz’!
- Boll! Boll Luka! - i thash duke e shtyrë pas. Sytë e tij ishin të etur. E njihja shumë mirë errësirën në ta.
- Vërtetë do që të ndaloj Lizz’?
- Je i fejuar Luka. - i thash dhe u largova menjëherë nga dhoma.
Më kishte marr malli dreqi ta hajë! Doja të ndeja frymëmarrjen e tij mbi lëkurën time. E dua, por ai nuk është më i imi. Ndoshta s’ka qenë kurrë.
Dal jashtë dhe shikoj Klaus teksa puth butësisht Ajsin. E dija që kishte diçka midis tyre. Për më tepër dallohet që zemrat e tyre janë një.
- Khëm... khëm! - thash duke përcjellë lotët dhe Ajsi u shkëput direkt nga krahët e tij.
- Lizz’ ne...!
- I lëm më vonë shpjegimet çifti. Mund thjesht t’më çoni të fle tani?
- Mund dhe t’na kishe lën rehat. - thotë Klaus me ironi.
- Kto gjëra bëhen në dhomë zotëri...
- O Lizz’!!!! - thotë Ajsi e skuqur.
- E zonjusha do vonoheni edhe shumë?
- Erdhëm! - i them Klaus dhe hyjmë në makinë. Gjatë rrugës Ajsi i tregoi gjithçka ndodhi Klaus, kurse unë nuk munda të hiqja nga mendja buzët e tij mbi të miat dhe prit!!!
- Lizz? Ktu je?
- Si Ajs? S’e nuk e kisha mendjen.
- E di që nuk është e lehtë...
- Kur shkova për kufjet e tua...
- Çfarë ndodhi?
- Pash disa shenja mbi qafën e tij. Më shumë si të djegura.
- Çfarë? - thanë të dy një zëri.
- Një sekondë! Të ndoqi ty ai?
- Yeah, Ajs.
- Çfarë të tha?
- Jo shumë, thjesht... Nejse çfarë rëndësie ka! Mund të fokusohemi te çështja kryesore?
- Do pyes një mikun tim hacker, ndoshta mund t’na ndihmojë me ndonjë informacion!
- Qëkur ke miq hackers ti Klaus?
- Mbylle Lizz’.
Po sikur asgjë të mos jetë ashtu siç duket? Po sikur të jetë detyruar? Çfarëdo të jetë e ndjej që diçka nuk shkon në gjithë ktë histori. Pse vallë do më puthte si i çmendur në qoftë se ka mbaruar?
Pasi bëra një gjumë të mirë dëgjoj Klaus duke më thirrur.
- Çfarë ka?
- Në sistem Luka nuk paraqitet si i fejuar apo në një lidhje. Për më tepër linja e tij telefonike ka qenë aktive vetëm njëherë në javë. Ju duket normale?
- Ne flisnim vetëm të shtunave. - tha Ajsi.
- Pikërisht! Është më shumë se e çuditshme ta ketë përdorur telefonin vetëm njëherë në javë në ktë vit.
- Që do të thotë?
- Diçka mban erë.
- Një sekondë, - tha Ajsi - babi dhe mami thanë gjithashtu se po shkonin me pushime, por ata s’kanë telefonuar asnjëherë. Dhe ktë s’e kanë bërë kurrë më parë.
- Në çfarë meseleje ta jenë futur vallë!! Kjo domethënë që Luka im dhe fejesa e tij janë një lojë?
- Nuk mund të nxitohemi! Thjesht duhet të kujtojmë që duart e Brayatëve nuk janë të pastra. Dhe nëse gjithë kjo ka të bëj me botën e tyre të errët...
YOU ARE READING
Midis dy zjarresh | ✓
RomansaAjo ishte ikonë femërore, e bukur, e re, ambicioze dhe me një të ardhme që shkëlqente si hëna në një natë vere. Vinte nga një familje mjekësh dhe dinte si të kujdesej mirë për njerëzit, por nuk mësoi si të kujdesej për zemrën dhe trurin e saj. Gji...