Koşarak yanına gidip "Gitmemişsin" dedim. Mutluluğumu fazlasıyla anlamış olmalı. "Yok, biraz daha buralarda takılıcam" dediğinde benim için mi kaldı sorusu kafama takıldı...
Sacmalama hazal senin için niye kalsın. O kadar önemsenmiyorsun.
"Artık arabaya binelim mi" dediğinde kendime geldim ve başımı sallayıp arabaya bindim. Ben kemerimi takarken o arabayı çalıştırıyordu.
***
Yarın işe gideceğim için erkenden yattım. Yani 10da.Gürültüden nasıl uyucam lan. Evi yıkıp yeniden mi yapiyorlardı acaba..
Saatte baktığımda 12ydi. Uyumak istediğim için hızla aşağı indim.Oha..
Konfetinin patlamasıyla uykum bitmişti. Doğukan, Emre, Deniz, Beren ve tanımadığım bir grup kişi. Oha hepsi çok şıktı. Her taraf balon ve süslerle kaplanmış ve duvarda Doğum günün kutlu olsun yazısı.. oha bugündü. Geçen hafta bugün doğum günüm olduğunu biliyordum ancak bu olanlarla hatırlamam mümkün değildi. Mehmet abinin pastayı getirmesi herkesin bir agızdan "İyiki dogdun hazal" demesi bir oldu.. Pastayı büyük masanın ortasına koyup kenara çekildi ve diğerleri gibi o da alkışladı.Ve aradan takım elbiselerinin arasında Doğukan çıktı. Ben ise pijamalı. Bana doğru geldi ve iki adım farkla elimi tutup kendine çekti. Bu sefer oynamıyordu.. Yaklaştı yaklaştı ve kulağıma eğilip "İyiki doğdun meleğim.. Seni seviyorum." diye fısıldadı. Beni seviyormuu bayılabilirim. Yani beni seviyor. Doğukan... beni.. seviyor.
Düşüncelerimin sonunda yalan olup olmadığı da aklıma takıldı ama bunu daha sonra düşünecektim.. ve aklımı temizleyip boynuna sarıldım o da ellerini belime sardı.. Herkes alkışlıyordu.
Bir süre sonra alkışlar kesildiğinde minik bir öpücük bırakıp geri bir adım attım. Mehmet abi "Ben pastaları kesicem, bir kaç kişi tabakları taşır" dediğinde gülümseyerek başımla onayladım..
Herkes bir şeyler konuşuyordu. Bizde bir köşeye geçtik konuşmak için. İlk ben başladım "Niye haber vermedin, elbise giyerdim" dedim. "Böyle daha iyi oldu" diye cevap verdi. Gözümün içine bakıyordu bu soruyu sormak için tam zamanı "Bu da yalan değil dimi" " Hayır... Zaten seviyordum, babam sevmediğimi söylemeye zorladı." dediğinde hemen bende "Ya söylediğini öğrenirse" derken sözümü bölüp "Ondan korkmuyorum" dedi.
---
Veee o bölüm geldi. Sevdiğini söylediği bölüm...