Gece çok fazla düşündüm. Hata nasıl uyuduğumu bile bilmiyorum. Düşünmekten uyuyamadım. Doğukan nasıl biriydi böyle.
Belki de aşk gözümü kör etmiş.. Doğukan'ı ne kadar tanıyorum ki..
Daha sevgilim olalı 1 gün olmuştu. Sorunlar başladı. Nasıl devam edicektim..
Pelin.. Yagmur.. daha kaç kız vardı. Belki o liste içinde bende olacaktım..
Dün gece hiç bir şey söylemeden odaya geldim.. Dinlemelimiydim?
Dinlediğim şey dogru olan mı olucaktı..
Kapının açılmasıyla uyuyor gibi yapmaya karar verdim..
Kim oldugunu bilmiyordum.. konuşmuyordu..
"İstersen şimdi gidebilirsin.. beni Yağmur gibi terk edebilirsin.. bana inanmayabilirsin..
Ablan doğru söylüyordu. Evet.. Pelin'i Meral'i Demet'i kullandım.. Duygularıyla oynadım.. Ama Yağmur'u sevmiştim o da terk edip gitti ben o zaman terk edilmenin nasıl bir şey olduğunu öğrendim ve ben bunu sana yaşatmam..İlkim değilsin ama sonum olacaksın."Gözlerimi açmadan cevap verdim.
"Beni seviyor musun.."
"Seviyorum.."
Yine biri içeri dalmıştı.
"Burdasın..!Her şeyi anlattılar ve ben... ablamın yanında olmanı istemiyorum. Onu üzmeni istemiyorum. Gider misin"
Beren zaten her şey karışıktı. Geldin daha da karıştı.
Gözlerimi açtım ve yataktan kalkmadan dogruldum.
"Beren gider misin? Hem sana noluyor.. ben nerede üzülüp üzülmiyeceğimi biliyorum.."
Hiç bir şey söylemeden gitti.
"Seni asla.. üzmem."
İnanmak istiyordum..
"Sana inanıyorum" dedim gülümseyerek..
İnanıyor muydun? Bilmiyorum. Ama onun üzülmemesini istiyordum.. üzülmemesi için inandığımı düşünmeli..
Yanıma gelip sıkıca sarıldı.. Galiba gerçekten inanıyorum.. Çok seviyorum.
Cebinden bir kolye çıkarıp "Dün vericektim ama biliyosun" dedi ve boynuma taktı.. Kolyenin üstünde baş harflerimiz yazıyodu. H D
"Bu çok güzelll" dedim gülümseyerek..
"Hadi giyin kapıda bekliyorum süprizim var.."
*
"Nereye gidiyoruz""Dün akşam götürecektim ama kısmet olmadı neyse geldik hadi in"
Arabadan indim.. Emre'nin kafesinin önündeydik. Elimi tuttu ve kafeye girdik..
Birden alkışlamaya başladılar. İlk Emre, Deniz, Mehmet abi ve diğer arkadaşlarını gördüm. Daha dikkatli bakınca Sinem.. Oha Sinem orda. İnanmıyorum. Koşarak yanına gittim.. Sarıldık.
"Doğüm günü partine gelemedim ama şimdi burdayım" diye fısıldadı..
Sonra yanında biricik arkadaşım Ezgiyi gördüm. Kayseriden buraya nasıl geldi lan bu.. Oha..
"Ezgi.. Ne işin var burda"
"Biricik arkadaşımın yanına geldim." dedi..
Liseden bir kaç kişiyede sarıldıktan sonra onları ne kadar özlediğimi fark ettim.
Beren'e ise hala kırgınım bugün beni korumaya çalıştığı için.. O yüzden ona sarılmadım. Bir nevi trip attım.
"Geç mi kaldım" diyerek içeri giren teyzemi görünce koşarak sarıldım.
"Teyze.."
"Birtanem.."
İşte şimdi tüm sevdiklerim yanımdaydı..
Teyzemden ayrılıp Doğukan'a sarıldım.
"Seni çok seviyorum.."