Otel işlerinide ayarladıktan sonra odamıza çıktık. Ben Berenle aynı oda da kalacaktım.
Şimdi Doğukan'ın odasındayım ve Doğukan'ın içecek bir şeyler almasını bekliyorum.
Hala gelmedi. Kapının önüne çıkıp bakındım.. biraz ileride bir kadınla konuşuyordu. Kim ki o!
Hızla yanına gittim.
"Sevgilim, nerde kaldın"
Dedim. Sevgilisi olduğumu belli ederek.
"Way daha geçen gün bu otelde benimleydin. Ne çabuk başkasını buldun. Yoksa bu da mı benim gibi kısa-"
Doğukan'a bakıp ne diyo bu bakışı attım.
Devam ettirdi.
"Neyse görüşürüz.. ara beni. Yani süresi bitince arkadaşının"
Döverim lan ben bunu.
"Ne diyon lan"
Diye çıkıştım piçe. Doğukan niye hiç konuşmuyo lan.Yoksa. Gerçekten öylemi yani beni bırakıcakmı öylece, yani bayya oynuyacak. Bok izin veririm. Başlamayan ilişkimiz böyle biticek mi. Yani bari konuşsa..
"Ya bi git Yağmur.. benmi seni terk ettim. Siktir olup gittin"
Bir ara konuşmuyacak sandım.
"Mecbur kaldımmm ama istersen ilişkimizee devam edeliiim" dedi ve yanına sokuldu.
"Oha oha.. çekil lan"
deyip aralarına girdim.
"Aaaaa Doğukan ne buldun bunda" dedi salak.
Asıl Doğukan sen bu piçte ne buldun.
Harbi bugün agzımı çok bozdum.
"Yeter Yağmur git.."
dedi tekrardan Doğukan.Ama bi odaya gidelim. Doğukanlada konuşucam. Yani ben öyle istemiyorum. Tek aşkım olmalı. İlk ve sonum olmalı.
Sürüklene süruklene odasına geldik.
"Kim o ya" diye bağırındım.
"Eskiden kız arkadaşımdı"
"Unutamamış seni galiba"
"Bırak ya"
"Bak gerçekten öylesinemi sevgilin oldum senin.. ben ilkim ve sonum olmanı istiyorum"
"Zaten öyle olacak" dedi ve yaklaştı.
"Seni seviyorum" diye fısıldadı ve dudaklarıma yapıştı.
"Bu ne gürültü" diyerek Beren içeri girdi. Bu kızda nasıl denk getiriyorsa.
"Aaaa pardon pardon" dedi utanarak.
Gülmemek elde değildi.
Elleriyle yüzlerini kapatıyordu.Doğukan dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp "Dönebilirsin" dedi gülerek.
"Beren biliyosun dimi çok gıcıksın"diye fısıldadım sırıtarak.
"Ne ya" diye fısıldadı.
"Neyse gelin havuza girelim" dedi Doğukan..
Şimdi sıçtık.
Geçen sene zorla ablamla havuza gitmiştim. Yani aslında yüzemeyi severim ama ablamın arkadaşı boguluyordu yanına gittim. Bayya başıma falan bastırdı bayya ölüyordum.. Sonra o gün tekrar girdiğimde yine bogulma tehlikesi geçirdim. Sonra bir daha giremedim.Yüzümü asınca "Prenses. Bir şey mi oldu"
"Yoo" dedim yapmacıkça.
"O zaman gidiyoruz"
"O zaman ben bikinilerimi giyiyim" dedim ve Beren'nin kolundan çekiştirdim.
Beren'in Agzından;
Bu ne biçim doğum günü. İnsan sevgilisine süpriz bir şeyler ayarlar. Tabii parti muhteşemdi. Annemleri çagırmasam belki daha iyi olurdu.
---
Bikinilerimizi giyip kapının önünde beklemeye başladık. Ablamda bir şey vardı. Yani pek istekli değildi.
"Neyin var ya" diye sordum. Merakımdan.
"Neyim olcak be. Hem sen niye pat diye odaya daliyosun" diye konuyu değiştirdi.
"Napiyim ya"
Eniştemin gelmesiyle ablam derin bir nefes aldı.
"Hazırsak gidelim"