Я стиснула ноутбук в руках, зітхаючи. Подумки, я повторювала текст, один з багатьох, який вигадала по дорозі. Мені так кортіло спочатку дізнатися хто та дівчина, потім сказати щось, що розбило б йому серце, потім я взагалі хотіла мовчки дивитися на нього та чекати, доки він почне виправдовуватися. Досі, я не вирішила, що казатиму, але вже постукала у двері. У животі не було ніякого тріпотіння, приємних судом чи іншої райдужно-ванільної маячні. У мене склалося враження, ніби я банально не заслуговую на чесність та довіру. Я була переконана - другого разу, нової зради, я не перенесу. І от я знаходилася в кроці від істерики з елементами побиття себе, його, його особистих речей, та, можливо, інших людей, що попадуться під руку.
«Тільки не кричи одразу. Краще взагалі не кричи.» - благав мене внутрішній голос.
Я прикрила очі, почувши, як відчиняється замок, і видихнула, дозволяючи собі підійняти погляд, та побачити... Славу? У рушнику. В його квартирі.
-О, привіт, ми думали це доставка. - я забула як дихати, тупо витріщаючись на дівчину.
Я було набрала повітря, аби заволати щось про свою ображену долю, злість, зраду, запитати, чому вона так легко каже про себе і нього «ми», можливо, видерти їй вуха, а потім вбити його.
-Де він? - ледве вичавила з себе я. Дивовижно, але спокійним голосом, щоправда, трохи низькуватим від смутку.
-О, в душі, у нас...
-Так, я зрозуміла, передай йому, на все добре. - різко похитнула я головою, вклала комп'ютер у руки дівчини, яка, якогось біса, привітно мені посміхалася, та покрокувала сходами вниз.
-Побачимося в універі! - крикнула вона мені в спину. Я мовчки пішла далі, дихаючи носом. Дихай, Тіно, дихай. Все буде гаразд. Розберуся з усім пізніше. А краще навіть не думатиму про це. До біса його. До біса мої дурні, дівочі мрії, які постійно розбиваються об реальність. Я втомилася. Нечутно, самотньо, по моїй щоці скотилася сльоза, яку я в мить витерла, і щось на верхніх поверхах загуркотіло, схоже на важкі кроки. Я стиснула щелепи, та ледве не полетіла вниз, не готова до другого в своєму житті: «А ти чого очікувала?», або «Я поясню, а хоча, чому я повинен щось пояснювати, ти сама все розумієш», мене не вистачить на ще один раз. Ноги винесли мене геть з під'їзду, і майже моментально мою талію схопили чоловічі руки, змушуючи скрикнути. Він не зробив мені боляче, але біль розливався по моїй горлянці, серцю та голові. Було боляче думати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Коханий «злодій»
RomanceВін жахливий. Жахливо привабливий викладач літератури, який стане прототипом мого улюбленого казкового злодія у моїй авторській історії. Певно, це буде найтісніший зв'язок, який нам вдасться мати, адже при ньому я врізаюся у стіни та абсолютно не ор...