Oznajmiłam ninja że zostaję klasztorze , ale najpierw muszę zabrać swoje żeczy z akademika w szkole . Kay i Cole powiedzieli że będą mi towarzyszyć , trochę mnie zaskoczoli tym oznajmieniem ale z drugiej strony będą mogli poznać moich przyjaciół ze szkoły . Kiedy szliśmy przez miasto zaówarzyłam dziewczynę która miała wory pod oczami i marnie wyglądała , nie tylko ja to zauwarzyłam .
- Hey , co się stało ? Zapytał Kay , dziewczyna się przestraszyła . Coś mi mówi że nie jest dobrze .
- O to ninja , przepraszam nie mogłam spać w nocy . Powiedziała dziewczyna .
- Powiedz najpierw jak masz na imię , ja jestem Maya a to Kay i Cole . Powiedziałam , dziewczyna powoli się rozluźniła .
- Jestem Martyna , miło waz poznać , ale lepiej będzie jeśli się rozejdziemy , nie chcę rozmawiać o tym co mi się przytrafiło . Powiedziała Martyna i szybko się oddaliła .
- To było dziwne , jak dla mnie nie mogła spać w nocy . Powiedział Cole , Kay dziwnie na niego spojrzał .
- Co ty przecież w nocy się śpi , mistrz zawsze powtarza że noc jest dobrym sposobem na zregenerowanie sił , tak to powtarza . Powiedział Kay .
-Coś jest mocno nie tak . Powiedziałam , będę musiała powiedzieć o tym Mateo i Izzy . Dotarliśmy do szkoły , od razu zaprowadziłam chłopaków do akademika w którym mieszkałam , kiedy tam weszliśmy zobaczyłam w pokoju Izzy pakującą do swojego plecaka pluszaka , okazał się nim być pomarańczowy rekin , Mateo siedział na swoim łóżku i przeglądał swój plecak , przerwał kiedy mnie zobaczył .
- Maya , myśleliśmy że już nie przyjdziesz , słuchaj nigdy nie uwierzysz co dzisiaj widzieliśmy . Powiedział Mateo .
- Niech no zgadnę dziewczynę z podkrążonymi oczami . Powiedziałam .
- Wyglądała jakby nie mogła zasnąć w nocy . Powiedział Kay , Mateo dopiero teraz spostrzegł że nie przyszłam sama . Przybliżył się i zaczoł szeptać .
- Myślałem że przyjdziesz sama , nie powinniśmy wszystkim oznajmiać co się zdarzyło zeszłej nocy . Powiedział Mateo .
- Zapewniam cię że im można zaufać , zresztą to ninja . Powiedziałam .
- Co ninja w tym pokoju . Powiedziała Izzy , kiedy zobaczyła chłopaków była podekscytoana .
- Miło mi was wreszcie poznać , ojeju tyle o was słyszałam . Powiedziała Izzy .
- Fajnie jest spotkać fankę , jestem Kay czyli ten lepszy . Powiedział Kay .
- Słuchajcie , nie chcę przerywać , ale myślałem że przyszliśmy tu tylko pomuc Mayi zabrać jej rzeczy i wracamy , mistrz będzie nie pocieszony jeśli znowu się spóźnimy . Powiedział Cole .
- To jednak nie zostajesz . Powiedział Mateo , zobaczyłam w oczach Izzy prośbę żebym została . Wiedziałam że sami sobie nie poradzą w krainie snów , chyba pora żeby chłopaki zobaczyli ten świat i go poznali , choć byłam tam tylko wczorajszej nocy . Podeszłam do Mateo .
- Powinniśmy im powiedzieć . Powiedziałam szeptem .
- Maya nie . Powiedział Mateo , Kay zauarzył że a i Mateo szebczemy .
- Hey możecie nie szeptać , to okropnie denerwujące jak ktoś ma tajemnice . Powiedział Kay .
- Muszę wam o czymś powiedzieć chłopaki . Powiedziałam kiedy spojrzałam na nich . Cole i Kay spojrzeli na mnie a potem na Mateo i jeszcze na Izzy . Opowiedziałam im że ja Mateo i Izzy zeszłej nocy znaleźliśmy się w krainie snów i że zatakowały nas jakieś dziwne straszydła , Mateo dodał że w klatoszkielecie był uwięziony jego były kumpel Kuper . Kiedy skończyliśmy opowiadać chłopaki byli skołoani Kay chodził w kółko a Cole starał się nie okazywać że się boji , spojrzałam na niego .
CZYTASZ
Ninjago: Bliźniaki Garmadon
FantasyMaya na pozór jest zwykła dziewczyna , która prowadzi normalne życie razem ze swoim bratem bliźniakiem Loydem , jednak posiada moc włada nad żywiołami . Ona chodzi do zwykłej szkoły w której ma wielu przyjaciół , a Loyd jest w szkole dla nie grzeczn...