6 (Dus jullie zijn de bankzitters?!)

529 10 0
                                    

Femke
Na de lunch wil Matthy me meenemen naar cdh. Ik blijf daar dan slapen, dus ik pak even een koffertje in met wat nodige spullen. Gewoon wat kleding, make-up, douchespullen en natuurlijk mijn telefoon.
Even later staan we dan voor cdh. Ik vind het best spannend.
Matthy maakt de deur open en laat me binnen. "Hallo!" Hoor ik de jongens zeggen. Ik loop de kamer in en zie ze zitten. "Hey, ik ben Femke!" Zeg ik. Ik begroet de jongens met een knuffel en daarna krijg ik wat drinken aangeboden. Ik neem gewoon wat cola, we doen niet te moeilijk. Matthy gaat naar zijn kamer om te editen en ondertussen leg ik mijn kleren netjes enzo. Ik werk mijn make-up ook nog even bij in zijn badkamer en ik ga dan naar beneden. Daar zitten Robbie en Koen voetbal te kijken, dus ik kijk maar even mee. Later komt Matthy naar beneden (Hij is klaar met editen) en gaat hij er ook bij zitten.
"Eten!" Roept Raoul vanuit de keuken. Hmm, daar heb ik nu echt zin in. We gaan allemaal eten en het is echt heerlijk.
Daarna gaan de jongens een vrijmibo opnemen. Ik ga even naar boven en ik maak een insta story over dat ik bij Matthy ben. Ik twijfel al heel lang om te gaan vloggen, het lijkt me echt leuk. Maar ja, je moet dan ook editen enzo. En ik weet ook niet of ik dat kan.. Misschien kan Matthy me wat leren... Maar ja, moet even kijken. Voorlopig is instagram prima.
Even later komt Matthy naar boven. We praten nog wat en daarna ga ik me omkleden enzo in zijn badkamer. Daarna gaat hij omkleden, ik ga alvast in mijn bed liggen. Als we in bed liggen val ik langzaam in slaap...

Matthy
De volgende ochtend ga ik naar beneden om een uitgebreid ontbijt te maken. Vandaag moet een speciale dag worden! Ik maak een gezonde smoothie, ik kook 2 eitjes, ik pak nog 2 croissantjes en ik smeer 2 bolletjes. Ik leg het allemaal netjes neer op een dienblad. Het ziet er zo lief uit... Als ik boven kom is ze al wakker. We eten samen het ontbijtje op. "Zullen we vandaag samen naar het strand gaan?" Vraag ik. Ik zie haar blij kijken en ze zegt:"Leuk!" Ze maakt zich klaar in de badkamer en daarna maak ik me ook klaar. "Heb je eigenlijk wel een bikini mee?" Vraag ik. "Ik was op alles voorbereid!" Zegt ze. 
We lopen samen naar beneden waar de andere jongens al zitten te ontbijten. Ze kijken ons lachend aan als we beneden  komen. "En?" Vraagt Koen. "Hoe bedoel je?" Vraag ik. "Hmm" zegt hij en hij kijkt ons lachend aan. Daarna eet hij weer verder. Zal hij doorhebben dat ik verliefd op haar ben?

Die middag zitten we samen op het strand te lunchen. We hebben allemaal broodjes meegenomen en het is echt heerlijk! Zij naast me, bij de zee. We zwemmen samen, we maken foto's. We kletsen en het is gewoon zo gezellig!

Femke
Matthy heeft me vandaag mee naar het strand genomen. Zo lief!
Als we ons eten op hebben trekt hij me ineens mee naar de zee. Daar staan we, voor de zee. Met onze voeten in het zand. Het zand voelt heerlijk warm en zacht en ik denk aan Matthy. Ik voel vlinders in mijn buik. "Lieve Femke. Misschien is het nog vroeg en ik weet dat we elkaar pas een week kennen, maar ik ben verliefd op je. Ik voel het al sinds onze eerste ontmoeting. Femke, ik wil je gewoon heel graag vragen. Wil je mijn vriendin zijn?" Zegt hij. Hij kijkt mij aan met zijn mooie blauwe ogen. "Ja, natuurlijk!" Zeg ik en ik geef hem een knuffel. Hij zoent me. Heel lief en ik voel zijn zachte lippen... Dit is echt de beste dag van mijn leven!

We eten 's avonds nog een pizza bij een tentje aan het strand. "Hoe zal het met Nienkes kookkunsten gaan?" Vraagt Matthy opeens. "Ohja, haha, arme Lana!" Zeg ik lachend.

Die nacht slaap ik weer bij Matthy. Hij is zo lief. Als ik in bed lig denk ik nog eens na over vandaag. Wat was het toch een geweldige dag! Matthy kroelt ondertussen een beetje door mijn haar. Hmm, zo val ik langzaam in slaap.

Deel 6 alweer! De toetsweek komt er bijna aan, dus dan heb ik even wat minder tijd. Ik ga wel proberen gewoon te uploaden, maar als het niet lukt weet je waar het door komt! Love jullie! 🥰

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️

Ik voelde het meteenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu