23 (Uit aan)

251 6 0
                                    

Femke

Als ik de volgende ochtend wakker wordt is Matt al uit bed. Ik loop naar beneden. Net voordat ik de woonkamerdeur open wil doen, hoor ik Rob zeggen:"Maar, ging je gister lekker Matt?" Hmm, dit is interessant, bij nader inzien blijf ik toch nog even staan. "Moet jij zeggen, ik zag je zoenen met Jamie." zegt Matt. "Het is weer aan tussen ons." zegt Robbie. "Nou, maar goed dat we haar toch hebben uitgenodigt!" hoor ik Milo zeggen. "Gaat het goed Koen?" zegt Raoul dan. "Ik heb gepraat met Juultje. We hebben besloten dat het beter is om uit elkaar te gaan..." zegt Koen. "Nee, Koentje..." zegt Robbie. Ik besluit om maar naar binnen te lopen, ik kan hier niet eeuwig blijven staan. Ik doe de deur open. "Goedemorgen!" zeg ik. Ze blijven stil, hun blik rustend op Koen. "Wat is er?" zeg ik alsof ik van niks weet. "Aan je blik te zien, weet je het al." zegt Matt. "Sorry, ik wilde jullie echt niet afluisteren, maar-" zeg ik. "Het is goed." zegt Koen. Ik loop stilletjes naar de keuken en pak water en een paracetamol. Ik neem de paracetamol in en ga dan op Matthy's schoot zitten. Dan gaan we met zijn allen ontbijten. "Ik wilde vanmiddag eigenlijk terug naar huis gaan, zou iemand me kunnen brengen?" zeg ik om de stilte een beetje te verbreken. "Ik kan je wel brengen!" zegt Matthy direct. 

Na het ontbijt ga ik even naar boven om mijn spullen te pakken. Ik laat een aantal spullen liggen, voor als ik er weer ben. Je weet nooit hoe het loopt. En hij heeft speciaal een plekje voor mij vrij gemaakt.

Als ik klaar ben loop ik weer naar beneden. Ik geef alle jongens even een knuffel. Bij Koen fluister ik in zijn oor:"Sterkte!". Dan loop ik met Matthy naar buiten. In de auto zingen we mee met allemaal liedjes. Ook bankzitters liedjes. Sorry hoor, maar ik snap echt niet dat zij in de top2000 zijn gekomen. Nienke vond het helemaal geweldig, maar ik snap er niks van. "Hoe zijn jullie in de top2000 gekomen?" zeg ik lachend. "Ik weet het zelf ook niet.." zegt Matthy. Dan zijn we alweer bij mijn huis. Ik pak mijn koffer uit de auto en geef Matthy een knuffel. "Ik moet nu echt gaan, doei!" zeg ik. Ik geef hem een kus op zijn wang en loop dan naar de meiden. Vanavond word meidenavond, ik heb ze veel te vertellen!

Als ik binnen kom hoor ik veel gedender op de trap. Dan vliegt de deur open rent Nienke op me af en geeft me een knuffel. Ik kijk haar lachend aan. Dan komt ook Lana lachend binnenlopen. "Wat?" zegt Nienke. "Je bent zo'n dramaqueen. We hebben elkaar gisteravond nog gezien." zeg ik. "Dat is wat anders. Het was een feestje. Dan kun je niet bijkletsen. Je hebt in het ziekenhuis gelegen!" zegt Nienke. "Ik moet toegeven, ze heeft wel gelijk." zegt Lana. "Oke, sorry meiden." zeg ik. "Maar ik snap het wel je hebt met de leukste youtuber van Nederland!" zegt Nienke. Ik moet lachen. "Oke, om het goed te maken vanavond meidenavond!" zeg ik. "Films, roddelen en kletsen!" roept Lana. "Maar hoe ging het gister met Matt, jullie waren dronken en gingen samen naar boven..." vraagt Nienke. "Euhum.." zeg ik. "OMG, heb je..." begint Nienke. "Ja." zeg ik. "Aaaaahh!" schreeuwt Nienke. "Je hebt gelijk, ze is een dramaqueen!" zegt Lana. "Ik zei het toch!" zeg ik. "Dit is dramatisch!" zegt Nienke.


Ik had even geen motivatie, maar nu weer wel! Ik hoop dat dat zo blijft. Ik heb gewoon niet super veel inspiratie voor het verhaal. 


Youtube: https://www.youtube.com/@Bankhutsertjes

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️


Ik voelde het meteenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu