Matthy
"Goedemorgen!" zegt een dokter die de kamer binnenkomt lopen met ontbijt. "Goedemorgen.." zeg ik terwijl ik mijn ogen open doe. "Goedemorgen. Ik dacht dat jij ontbijt zou maken Matt." zegt Femke lachend. "Ja... dit is wel zo makkelijk. Als we thuis zijn doe ik het!" zeg ik. "Goed geregeld! Hier is het ontbijt!" zegt de dokter terwijl ze het ontbijt aan ons geeft. "Dankuwel." zeggen Femke en ik tegelijk. "Nou, jullie lijken op elkaar. Eet smakelijk!" zegt de dokter terwijl ze de kamer uit loopt. Ik stap uit mijn bed en neem mijn ontbijt mee. Dan ga ik ook bij Femke op bed zitten. "Goedemorgen schatje, hoe gaat het?" zeg ik. "Goed hoor. Ik heb echt goed geslapen, aan 1 stuk door." zegt ze. "Wat fijn. En inderdaad, toen we gingen slapen sliep je echt meteen!" zeg ik. Ze lacht en dan beginnen we aan het ontbijt. Het is best lekker voor iets wat zo even snel klaargemaakt moet worden voor superveel mensen! Als we klaar zijn komt er een zuster binnen gelopen, samen met een dokter. De zuster pak de borden enzo weer en legt ze op een grote kar. "Femke, over een halfuurtje moet je klaar staan voor een onderzoekje. We gaan checken hoe fit je bent en of je naar huis kan. We komen je dus over een halfuur ophalen." zegt de dokter tegen ons. Ik hoop echt dat ze naar huis mag! "Oke." zegt Femke. Na dit gezegd te hebben loopt de dokter weer weg. Ook de zuster loopt weer weg met de kar. "Nou, dan ga ik me maar even omkleden." zegt Femke terwijl ze het bed uit stapt. "Moet ik ergens mee helpen?" zeg ik. "Nee, ik denk dat het wel lukt. Als ik hulp nodig heb zeg ik het wel." zegt ze. "Wacht, ik heb geen kleren. Nou ja, wel die van gister, maarr..." zegt ze. Ik weet al wat ze wilt.. "Je wilt een trui van mij lenen zeker?" zeg ik. "Ze zitten zo lekker.." zegt ze terwijl ze naar mijn tas loopt en er een trui uit pakt. "Hmm" zeg ik. Daarna loopt ze weg om zich om te kleden en haren te kammen enzo. Als ze terug komt zeg ik tegen haar:"Ik hoop dat je weer naar huis mag!" "Ik hoop het ook!" zegt ze. Ik geef haar een kusje. Ze geeft mij dan een knuffel. Ik hou zoveel van haar! We kletsen nog wat en even later komt de dokter weer binnen. "Ben je klaar voor het onderzoek?" zegt de dokter en ze kijkt Femke aan. "Ja hoor!" zegt ze en ze wil het bed uitstappen, maar ik houd haar tegen. "Wel goed je best doen, hè!" zeg ik. "Ja, tuurlijk!" zegt ze. Ze glimlacht lief naar me. "Nou goed, dan mag je gaan." zeg ik. Ik laat haar weer los en dan stapt ze uit het bed. "Tot zo!" zegt ze. "Tot zo!" zeg ik en ze loopt met de dokter de kamer uit. Ik pak mijn telefoon en ga weer op mijn eigen bed zitten. Ik zie dat ik gebeld ben door Raoul, dus ik bel even terug. "Hey Raoul!" zeg ik. "Hey Matt! *roept: Jongens, ik heb Matt aan de telefoon!* Hoe gaat die daar?" zegt Raoul. Maar nog voordat ik iets kan zeggen wordt er al door de telefoon geschreeuwd. "Matt!!!" schreeuwt Koen door de telefoon. "Heyy josti!" schreeuwt Milo. "Matt!" schreeuwt nu ook Robbie door de telefoon. "Hey boys! Ze zijn nu onderzoeken aan het doen om te kijken of ze naar huis mag." zeg ik. "Denk je dat ze naar huis mag?" vraagt Raoul. "Ja, ze oogde wel fit. En gister zeiden ze dat als ze fit genoeg was, ze naar huis mocht." zeg ik. "Dat is positief! Ik hoop dat ze inderdaad naar huis mag." zegt Raoul. "Ja!" zegt Robbie. Ik klets nog even met de jongens totdat de dokter binnenkomt samen met Femke. "Sorry jongens, ik moet ophangen. De dokter en Femke zijn er alweer." zeg ik. "Oke, hopelijk tot zo!" zegt Koen. "Ja, en anders komen we wel even bij je langs." zegt Raoul. "Ja, dat doen we dan zeker!" zegt Milo. "Doei!" zegt Robbie. Ik beëindig het gesprek en kijk dan de dokter weer aan.
Hey, vandaag is voor mij eindelijk de zomervakantie begonnen!!! (Regio midden) Ik heb hierdoor helaas minder tijd om te schrijven, want ik heb ook vakantie. Ik zorg dat er zowiezo elke vrijdag een nieuw deel online staat en misschien vaker maar ik weet niet of dat lukt. In elk geval iedere vrijdag.
Vandaag is ook het nieuwe nummer van de bankzitters uitgekomen, 'Offline Beschikbaar'. Voor als je dit nog niet had meegekregen of hem nog niet had geluisterd heb ik hem hierboven gezet. Echt een lekker nummer, heb hem zelf nu al iets van 10x geluisterd... 😅
Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️
JE LEEST
Ik voelde het meteen
FanfictionDit verhaal gaat over Femke en hoe ze in contact komt met de bankzitters. Ze krijgt al snel een oogje op 1 van hen en ze maken allemaal leuke dingen mee! Lezen dus! (De bankzitters wonen in dit verhaal nog in cdh, alle jongens hebben een vriendin be...