11 (Karaoke)

339 9 1
                                    

Femke

Ahh, daar is Casa del Huts al. Het hek staat open, dus ik rijd naar binnen en parkeer mijn auto. Dan bel ik bij de deur aan. "Hey Femke!" zegt Matthy enthousiast terwijl hij de deur open doet. "Hey Matt!" zeg ik. Dan komen de jongens ook aangelopen. Ik begroet ze allemaal. "Kan ik mijn spullen ff boven droppen?" vraag ik terwijl ik Matt vragend aankijk. "Oh, je blijft slapen. Gezellig! En leg  alles maar op mijn kamer neer, ik help wel tillen." zegt Matthy. Fijn dat hij het goed vind dat ik blijf slapen. Anders moet ik nog zo laat naar huis rijden. Matthy en ik tillen de spullen, we praten nog even over de karaoke van zo meteen. Ik vind het best spannend. We hebben afgesproken dat we doen alsof het vriendschappelijk is, niet dat we verkering hebben.

Robbie

De jongens en ik zijn alles aan het klaar zetten voor de karaoke. Hapjes, drankjes en de karaoke-set. Matthy en Femke zijn boven met Femkes spullen bezig. "Maar wat denken jullie? Hebben ze al?" vraagt Milo. "Boem boem dingen?" zegt Koen lachend. "Zoenen zowieso!" zeg ik. "Heb je ze gespot dan?" vraagt Milo nieuwsgierig. "Nee, maar kijk hoe klef die twee zijn!" zeg ik lachend. De jongens moeten ook lachen. Dan komen Matt en Femke ineens binnen. Iedereen stopt met lachen. "Wat is er?" vraagt Matt. "Niks" zegt Milo lachend. Matthy kijkt mij met een vragende blik aan. "Maar wie gaat de video openen?" vraag ik. "Doe jij maar!" zegt Koen. We zetten de camera's aan en dan kan ik beginnen. "Hallo allemaal! Vandaag weer een karaoke video! Met een speciaal iemand, namelijk een vriendin van ons... Femke!" zeg ik. Ze stelt zichzelf even voor en dan gaan we weer verder. "Het eerste nummer.... EENZAAM!" zeg ik. Ik pak dan nog een briefje voor degene die het moeten gaan zingen. "Koen en Milooo!" zeg ik. "EENZAAMMM, IK BEN ZO EENZAAMM. ZIE MIJ ALLEEN STAANNN!" zingt Koen. 

Femke

We hebben een aantal liedjes gedaan. "En dan nu het laatste nummer!" zegt Robbie. "STAPELGEK!" roept hij. Oh, dat is wel een leuk nummer! "Een duotje, even grabbelen FEMKE EN MATTHY!" roept hij. Ik kijk naar Matthy. Hij loopt naar de microfoon. Hoe moet ik dit nou weer vriendschappelijk houden? Matthy begint. "(Stapelgek op jou), (Vast in mijn hoofd), (Zijn alle pijntjes heel even verdoofd)" zingt Matthy. "Ik zag je lopen, wilde een toekomst plannen. Stapte uit om, achter je aan te rennen. De ware, jij bent echte perfectie. Mijn hart ging sneller kloppen, ik voel een connectie." zing ik. "Hey baby, luister, je moet me echt geloven. Als jij van mij zou zijn, dan werd ik gek hiеrboven. Want zelfs als ik dan verlies met tennis, maakt het niet uit omdat mijn girl een ten is!" zingt Matthy weer. En dan zingen we samen:"Ik ben stapelgek op jou! Vanaf day one zit je vast in mijn hoofd. (In mijn hoofd). Want als jij langs loopt staat mijn hart stil, zijn alle pijntjes heel even verdoofd. (ey) Ik ben stapelgek op jou! Vanaf day one zit je vast in mijn hoofd. (In mijn hoofd) Want als jij langs loopt staat mijn hart stil, zijn alle pijntjes heel even verdoofd. (ey)" En zo zingen we het hele liedje. We krijgen hoge cijfers! Dan sluiten ze de video af. "Nou mensen, bedankt voor het kijken!" zegt Raoul. "Ja en ABONNEER NOU, WE VERDIENEN GEEN T*FUS!!!!!" roept Koen. Dan zetten ze de camera uit. We praten nog wat na. Ik ben best moe. "Ik ga slapen, denk ik." zeg ik. Het is al half 1. "Is goed!" roepen de jongens. Ik loop naar Matthy's kamer en maak me klaar, make-up eraf, omkleden tanden poetsen enzo. Dan ga ik in bed liggen en ik val eigenlijk meteen in slaap.

Matthy

Als ik ga slapen, ligt Femke al te slapen. Ik doe heel zachtjes, want ik wil haar niet wakker maken. Ik kleed me snel om en poets me tanden. Dan ga ik naast haar liggen en geef ik nog een kusje op haar hoofd. "Weltrusten" fluister ik. 

Hmm, even kijken hoelaat het is. Oh, 11.23. Femke is nog niet wakker, dus ik ga even een ontbijtje voor haar maken. Ik smeer beneden 4 boterhammen en vul glaasjes met sap. Ik zet het allemaal op een dienblad en ik loop naar boven. Als ik mijn deur open doe zie ik dat ze niet meer slaapt. "Goedemorgen!" zeg ik. "Goedemorgen!" zegt ze slaperig. Wat is ze toch schattig. "Ahww, heb je ontbijt gemaakt? Wat lief!" zegt ze dan als ze me wat beter bekijkt. "Ja" zeg ik. Ik ga naast haar zitten en we eten het ontbijt samen op. 

Sorry, dat ik zo lang even niks had geplaatst. Ik was ziek. Eigenlijk is vandaag de toetsweek voorbij, maar ik moet morgen nog toetsen inhalen. In elk geval, allemaal heel erg bedankt voor het lezen!

Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️


Ik voelde het meteenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu