(Ik heb stapelgek erbij gezet, want dat liedje zat vandaag de hele dag in mijn hoofd...)
Femke
Matthy en ik lopen samen naar beneden. "Daar zijn de hoofdrolspelers!" roept Raoul. "Haha, grappig." zeg ik 'boos'. *Ding Dong* "Oh, de deurbel. Ik ga wel!" zegt Robbie en weg is hij. Dan komt hij binnen met Russo. "Hey boys!" roept hij. "En girl!" zegt hij erachteraan als hij mij ziet. We begroeten Russo allemaal even. Dan kijkt hij mij aandachtig aan. "En wie ben jij?" vraagt hij aan mij. "Nou.." zeg ik. Voordat ik zelf iets kan zeggen onderbreekt Matt me:"Ze is mijn vriendinnetje en ze doet mee in de clip." "Zozo!" zegt Russo. De jongens laten aan Russo de tekst horen die ze tot nu toe hebben. Russo maakt hier en daar nog wat aanpassingen. "Maar wat willen jullie dan met de clip?" vraagt hij terwijl hij mij nieuwsgierig aankijkt. "Nou, euh.. Matthy heeft zeg maar een vakantieliefde en dat ben ik. Dan koppelen de jongens ons en aan het einde geef ik hem een kusje" zeg ik en ik voel mezelf rood aanlopen. "Cute, toch?" zegt Raoul. "En love doet het altijd goed!" zegt Koen. "Hmm, misschien is het leuk als... euh, hoe heet je eigenlijk?" vraagt Russo. "Oh sorry, had me helemaal niet voorgesteld. Femke." zeg ik lachend. "Nou oke, als Femke dan ook iets zingt. Een klein stukje. Kan je zingen?" vraagt Russo aan mij. "Ja, leuk!" zeg ik. "Femke kan goed zingen! We kunnen de video voor dinsdag laten zien?" zegt Raoul. "Oke!" zegt Russo. Raoul pakt de beelden erbij. "Wow!" zegt hij als hij een paar van mijn stukjes heeft gezien. "Misschien kun jij iets zingen over dat je Matt zo leuk vindt enzo" zegt Russo. "Ja, dat is wel leuk!" zeg ik. Matthy geeft me een knuffel.
"Zo, we hebben de tekst af! Tijd voor pizza!" zegt Raoul als we klaar zijn. De jongens hebben wat stukjes gefilmd voor een video. Even later zitten we allemaal aan de pizza. Ik maak een foto voor insta. Zo meteen moeten we nog alles gaan opnemen. Dinsdag hebben gaan we de clip maken. Dan komt het nummer donderdag online en de video erover vrijdag. Ik hoop dat de reacties positief zijn!
Zo we hebben alles ingezongen. Het is al 23.30 en Russo is net naar huis gegaan. "Ik ben best moe Matt, ik ga slapen" zeg ik. "Oke, ik ga ook!" zegt hij. "Welterusten!" zeg ik tegen de andere jongens. "Ja welterusten boys!" roept Matthy terwijl we samen de trap oplopen. Ik kleed me om in de badkamer, Matthy gewoon op zijn slaapkamer. Als ik zijn slaapkamer weer binnen loop staat hij daar, met alleen nog zijn onderbroek aan. Hij ziet er zo goed uit... "Fem, je staart." zegt Matthy. "Oh, sorry!" zeg ik blozend. Sorry hoor, maar hij ziet er gewoon te goed uit!
De volgende ochtend wordt ik wakker in Matthy zijn armen. Ik probeer me los te krijgen, zonder hem wakker te maken. Het lijkt onmogelijk, maar het is me toch gelukt. Ik loop zachtjes naar beneden en smeer daar 4 boterhammen. Het is al 10.15 en ik wil eigenlijk vandaag wel even naar huis. Ik bedoel, ik zie ze dinsdag ook weer. Ik schenk snel ook nog wat te drinken in en ik leg het allemaal op een dienblad. Dan loop ik weer naar boven. Ik maak Matthy zachtjes wakker en samen eten we het ontbijtje op. "Zeg Matt, ik ga wel zo ff mijn spullen pakken, want ik wil ook nog ff langs de meiden. En we zien elkaar dinsdag alweer." zeg ik. "Ja, snap ik. Wel jammer, maar we zien elkaar inderdaad dinsdag weer. Zal ik je dan ophalen van huis, om 11.00?" zegt hij. "Ja, hoor." zeg ik. Daarna helpt hij me met mijn spullen pakken. Ik prop alles in de koffer en bedank hem voor het leuke weekend. Dan loop ik naar beneden en neem ik afscheid van de jongens. "Tot dinsdag!" roep ik. "Tot dinsdag!" roepen ze. Ik loop daarna naar buiten en ik stap in de auto. Pff, ook ff fijn om de meiden weer te zien. De jongens zijn heel gezellig en aardig, daar niet van. Maar ik zie Laan en Nien nu wel minder en ik kan niet de hele tijd bij Matthy blijven. Hoewel de tijd met Matthy me niet lang genoeg kan duren...
"Hey, Fem!" roepen de meiden enthousiast als ik thuis kom. Het is maandag, en deze maandag moest ik koken. Misschien vandaar het enthousiastme? Want als ik was blijven slapen hadden zij moeten koken, haha. "Hey meiden!" roep ik. We geven elkaar een knuffel. "Ik breng ff mijn spullen naar boven, daarna kunnen we bijkletsen!" zeg ik en ik loop naar boven met mijn spullen. Daar dump ik alles op de grond. Opruimen doe ik later wel! Dan ren ik weer naar beneden en ga ik koken. Tijdens het eten kletsen we wat bij. Nienke vertelt dat ze gezoend heeft met Tim. Zo leuk voor der! Lana vertelt over der vriendin die langs kwam en ik vertel natuurlijk over Matthy en over het liedje. Dat ik een stukje mag zingen en een rol mag spelen in een bankzittersliedje, OMG. "Nou ja, morgen als jij de clipshoot hebt gaan wij die karaoke video kijken. Die komt toch om 17uur online?" zegt Lana vragend. "Nou, bij de bankzitters weet je het nooit!" zeg ik. Nienke schiet in de lach. "Maar ik moet nog ff een tas voor morgen inpakken en mijn spullen opruimen. Dus ik ga naar boven." zeg ik. "Doei dan!" zeggen ze. Boven ruim ik alle spullen op. Dan sta ik echt een uur ofzo voor mijn kast te twijfelen. Wat zal ik aandoen morgen? De jongens wilde een beetje een zomervibe. Ik denk gewoon een leuk jurkje ofzo. Ik pas echt 100 dingen, daarna heb ik er eindelijk eentje gekozen. Daarna maak ik maar weer een tas met slaapspullen klaar, je weet nooit hoe het morgen loopt.
Daarna kleed ik me om, haal ik mijn make-up eraf en poets ik mijn tanden. Ik scroll nog even door insta, maar ik merk dat ik moe ben. Ik leg mijn telefoon weg en ga op mijn bed liggen. Ik val echt meteen in slaap.
1030 woorden! Heel erg bedankt iedereen die dit boek leest!❤️
Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️
JE LEEST
Ik voelde het meteen
FanficDit verhaal gaat over Femke en hoe ze in contact komt met de bankzitters. Ze krijgt al snel een oogje op 1 van hen en ze maken allemaal leuke dingen mee! Lezen dus! (De bankzitters wonen in dit verhaal nog in cdh, alle jongens hebben een vriendin be...