Femke
"Euh, goedemorgen." zeg ik. Nienke en Lana staan op mijn kamer te dansen op een liedje. Ik ken het ergens van, maar... Ohja, hartbeat. Die is echt al iets van 6 jaar oud. Maat toen die net uit was luisterde ik hem echt veel! "Hartbeat!" roep ik. "Jaa!" zeggen ze. Ik kijk om mijn wekker. Half 10, ik moet echt opstaan. Matt komt me om 11 ophalen. We luisteren nog even het liedje af en dan gaan we ontbijten. Ik eet snel door, want ik wil denk ik toch iets anders aantrekken dan dat ik had klaargelegd. Dat heb ik nou altijd. Als ik klaar ben met eten sprint ik door naar boven. Ik pas snel nog 3 jurkjes. Eindelijk ik heb wat gekozen. Ik stap snel onder de douche en als ik klaar ben trek ik mijn jurkje aan en poets ik mijn tanden. Dan kam ik mijn haar. Dat zal daar wel weer anders gedaan worden, maar toch. Ook doe ik even een make-upje op. Gewoon snel, want daar gaat een visagist het beter doen. Ik bekijk mezelf in de spiegel. Leuk, alleen er mist iets. Ik pak snel een bijpassend armbandje en ik doe oorbellen in. Beter! Dan loop ik naar beneden, het is al 10.45. Ik pak snel mijn schoenen. Wacht, welke? Hmm, ik doe gewoon sportieve schoenen aan denk ik. Zo, Ik ben ready to go! *ding dong* Ik maak de deur open, daar staat Matt. "Hey Matt!" zeg ik. "Hey Fem!" zegt hij. Ik geef hem een knuffel. Dan lopen we samen naar zijn auto. "Doeiii!" roep ik nog voordat ik de deur dichtdoe. Ook pak ik snel de tas mee waarin ik slaapspullen had gestopt. Die leg ik bij hem op de achterbank en zelf ga ik voorin naast Matt zitten. Matt zet de navigatie aan. "Het is een halfuurtje rijden." zegt hij. "Oh, oke. Waar is de shoot eigenlijk?" vraag ik. "Bij een strandhuis, we mogen ook een deel van het strand gebruiken." zegt hij. We praten nog wat in de auto, ook over hoe ik vanochtend wakker gemaakt werd. Toen Matt dat hoorde moest die hard lachen. Daana vertelt hij dat Rob een beetje chagarijnig is. Het is uit met Jamie, ze hadden ruzie gehad. Niemand weet waarover, want dat wil hij niet vertellen. Ik knik. Daarna zingen we mee met wat liedjes, om alvast in de stemming te komen.
"We zijn er!" roept Matt dan. Hij parkeert de auto. Ik stap uit en ik zie.. duinen en zand. Aan het eind van de dag zullen mijn schoenen onder het zand zitten, ik had slippers aan moeten trekken. Matt ziet me naar mijn schoenen kijken en geeft me dan slippers. "Ahhw, dankje! Hoe wist je mijn maat?" zeg ik. "Ohh, daar had ik vorige keer even stiekem naar gekeken!" zegt hij lachend. Ik moet lachen en trek de slippers snel aan. Dan lopen we hand in hand naar een heel schattig strandhuisje met uitzicht op de zee. "Wij zijn hier in de clip op vakantie in dit huisje. En jij moet langs lopen enzo." zegt hij. "Echt een mooi huisje!" zeg ik. Het is echt zo'n schattig strandhuisje met uitzicht op zee. De zee golft ook heel mooi vandaag. Vederop zie ik de andere jongens staan. Ze zwaaien en seinen dat we daarheen moeten komen. Wij zwaaien terug en knikken ja. Je kunt elkaar van een afstand slecht verstaan door de wind, zelfs als je schreeuwt. Daarom doen we het maar met gebaren. We lopen naar de jongens toe. We praten even en dan komt er een vrouw naar ons toe. Ze legt ons wat uit over de shoot en wie wat moet doen. Ik moet eerst op het strand liggen voor dat strandhuisje met een meisje, dat in de clip mijn vriendin is. Matthy en de jongens zijn ook op het strand en op een gegeven moment botsen we tegen elkaar aan. 'S avonds zijn de jongens aan het chillen in het strandhuis en loop ik langs. Matthy moet dan naar mij staren en dan duwen de jongens hem naar mij toe. Dan moeten we wat praten en daarna moet ik hem een kusje geven. Daar maken de jongens dan een foto van en dan is het einde van de clip die foto met de tekst "Matthy's nieuwe vriendin" erbij. Zo leuk!!
Even later moeten we naar binnen voor de visagie.
Als de clip opgenomen is is het tijd voor eten. We hadden tussendoor al wel geluncht, maar we hebben allemaal weer trek. Niet gek, het is 18.20. We hebben pizza bestelt bij een strandtent. Terwijl we aan het wachten zijn op de pizza scroll ik door de reacties van de karaoke video. De meesten zijn wel positief. 'Ze kan echt mooi zingen' en 'Zij past goed bij de bankzitters!'. Er zijn ook mensen die love zien tussen Matthy en mij 'Ik ship Matthy en Femke' en 'Like als je Matthy en Femke shipt' 143 likes!! Natuurlijk zijn er ook haatreacties 'Die Femke kan echt niet zingen!' en 'Wat een stom kind, gebruikt bankzitters voor fame. Haar insta heeft sinds deze video al meer dan 100 volgers erbij' die reactie heeft 37 likes. Matthy ziet dat ik naar de reacties zit te kijken. Hij pakt mijn telefoon af en zegt "Er zullen altijd haatreacties zijn, maar niemand houd ons tegen!" en hij zoent me. Ik ga meteen mee. De jongens beginnen te joelen, maar ik trek me er niks van aan.
Even later zijn de pizza's er eindelijk. Ik heb zo'n honger.
Tips? Laat het weten!!!
Lieve reacties en sterretjes worden gewaardeerd!❤️
JE LEEST
Ik voelde het meteen
FanfictionDit verhaal gaat over Femke en hoe ze in contact komt met de bankzitters. Ze krijgt al snel een oogje op 1 van hen en ze maken allemaal leuke dingen mee! Lezen dus! (De bankzitters wonen in dit verhaal nog in cdh, alle jongens hebben een vriendin be...