𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘦𝘳𝘳𝘪𝘧𝘪𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴. "᥆һ... і𝗍 ᥕᥲs ȷᥙs𝗍 ᥲ ძrᥱᥲm..." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩.
"ᥲ rᥱᥲᥣᥣᥡ ᥕᥱіrძ ძrᥱᥲm... sᥴᥲrᥡ 𝗍᥆᥆..!" 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘳𝘢𝘵𝘦𝘧𝘶𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭. 𝘏𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘵 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘩𝘪𝘮. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥.
"ʟᴜɴᴀʀ, ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀᴇ, ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴇsᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴏᴜᴛ." 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘰𝘰𝘮. "᥆һ, ᥴ᥆mіᥒg! ᥡ᥆ᥙ s𝗍ᥲᥡ һᥱrᥱ." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘥.
𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘳𝘦𝘭𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥. "ᥕһᥲ𝗍's 𝗍һᥲ𝗍 𝖿᥆r?"
"ᴛʜɪs ɪs ᴛʜᴇ ᴛʜɪɴɢ ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛᴇsᴛ ᴏᴜᴛ. ɴᴏᴡ ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘳𝘦𝘭 𝘢𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘶𝘻𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘪𝘵. 𝘛𝘩𝘦𝘯, 𝘪𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘻𝘦 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘢 𝘱𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥. "᥆ᥕ..."
"ᴀʟʀɪɢʜᴛ, ɪᴛ ᴡᴏʀᴋs." 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯 𝘢 𝘴𝘢𝘵𝘪𝘴𝘧𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘯𝘦. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮. 𝘏𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱. 𝘏𝘪𝘴 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵 𝘴𝘢𝘮𝘦.. 𝘈𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩.
𝘉𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘭𝘴𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯 𝘰𝘯 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘹𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘮𝘢𝘨𝘦 𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩. 𝘉𝘶𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘧𝘪𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸..
───────ೋღ 🌺 ღೋ───────
𝙔𝙞𝙥𝙥𝙚𝙚-
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?