~𝘼 𝙛𝙚𝙬 𝙢𝙤𝙣𝙩𝙝𝙨 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧~
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦, 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘸𝘦𝘢𝘱𝘰𝘯. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥, 𝘧𝘢𝘴𝘤𝘪𝘯𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸....
𝘛𝘩𝘦𝘯, 𝘩𝘦 𝘢𝘤𝘤𝘪𝘥𝘦𝘯𝘵𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘳𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴. "ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ ʙʀᴇᴀᴋ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ..?" "ᥡᥱs, s᥆rrᥡ ᑲr᥆𝗍һᥱr! і'ᥣᥣ ᥴᥣᥱᥲᥒ і-" "ɢᴇᴛ ᴏᴜᴛ." "һᥙһ?" "ɪ sᴀɪᴅ ɢᴇᴛ ᴏᴜᴛ, ʏᴏᴜ sᴛᴜᴘɪᴅ ᴘɪᴇᴄᴇ ᴏғ-"
-𝙏𝙞𝙢𝙚 𝙨𝙠𝙞𝙥(𝙖𝙣 𝙝𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧)-
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘳𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨. 𝘏𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘮𝘰𝘷𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘰𝘸 𝘣𝘢𝘥𝘭𝘺 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘶𝘳𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘪𝘵. 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘣𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘳𝘶𝘯 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮, 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨.
"𝑊ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔?!" 𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳, 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘶𝘱. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥. "𝑂ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ.." 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘪𝘭𝘺. "ᥣᥲᥒgᥙᥲgᥱ." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥.
"𝑅𝑖𝑔ℎ𝑡. 𝑆𝑜𝑟𝑟𝑦. 𝐼'𝑚 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑢𝑝𝑠𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑑𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑠𝑢𝑐ℎ 𝑎 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔... 𝑌𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑎𝑡? 𝑇𝑜𝑚𝑜𝑟𝑟𝑜𝑤. 𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒." "ᥲrᥱ ᥡ᥆ᥙ g᥆ᥒᥒᥲ kіᥣᥣ һіm!?" "𝐷𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑒 𝑡𝑜?" "ᥒ᥆! һᥱ's s𝗍іᥣᥣ mᥡ ᑲr᥆𝗍һᥱr ᥲᥒძ і s𝗍іᥣᥣ ᥣ᥆᥎ᥱ һіm!" "𝑂ℎ 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑜𝑜𝑟 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑠𝑜𝑢𝑙..." "ᥕһᥲ𝗍..? ᥕһᥡ ᥲrᥱ ᥡ᥆ᥙ sᥲᥡіᥒg 𝗍һᥲ𝗍?.." "𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑝𝑟𝑒𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚, 𝑑𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔."
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘤𝘬𝘯𝘢𝘮𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘺 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬. 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘨𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘵𝘳𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘺 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴: "𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝐸𝑐𝑙𝑖𝑝𝑠𝑒. 𝐷𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑑𝑒𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢. 𝐿𝑢𝑛𝑎𝑟. 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚." "і-і ᥲm..? һ᥆ᥕ ᥲm і 𝗍᥆᥆ kіᥒძ 𝖿᥆r mᥡ ᑲr᥆𝗍һᥱr..? ᥴᥲᥒ ᥡ᥆ᥙ 𝗍ᥱᥣᥣ mᥱ..?"
"𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 ℎ𝑒'𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢. 𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝐼'𝑚 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑠𝑎𝑦." "᥆һ! ᥆kᥲᥡ..!" 𝘗𝘴𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘯𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦, 𝘵𝘩𝘦𝘯, 𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘢𝘯𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘥𝘺. "ძ-ძіძ ᥡ᥆ᥙ ძ᥆ 𝗍һᥲ𝗍, ⍴sᥡ..?" "𝑌𝑒𝑎ℎ, 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡."
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥, 𝘩𝘦 𝘴𝘯𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵. 𝘍𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘳𝘰𝘵𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘩𝘦'𝘴 𝘪𝘯 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘴. 𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘯𝘶𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘴𝘰 𝘢𝘥𝘰𝘳𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘗𝘴𝘺... 𝘐𝘧 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨.. 𝘏𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘺𝘦𝘵. 𝘚𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘯𝘰𝘸.. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘸𝘢𝘪𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘣𝘴𝘰𝘭𝘶𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘰𝘯 𝘗𝘴𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘸𝘯 𝘴𝘭𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳.
✧❁❁❁✧✿✿✿✧❁❁❁✧
^^
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?