A͓̽/͓̽n͓̽:͓̽ I͓̽ h͓̽a͓̽d͓̽ t͓̽o͓̽ m͓̽a͓̽k͓̽e͓̽ s͓̽o͓̽m͓̽e͓̽ c͓̽h͓̽a͓̽n͓̽g͓̽e͓̽s͓̽, s͓̽o͓̽r͓̽r͓̽y͓̽!
~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽~͓̽"𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐞'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐢𝐭." 𝘈 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. "🅨🅔🅐🅗! 🅘 🅐🅖🅡🅔🅔!" 𝘈𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘺. "і.. і s𝗍іᥣᥣ ᥣ᥆᥎ᥱ һіm 𝗍һ᥆ᥙgһ.. һᥱ's 𝗍һᥱ ᥆ᥒᥣᥡ ᥆ᥒᥱ 𝗍һᥲ𝗍 𝗍rᥱᥲ𝗍ᥱძ mᥱ ᥕі𝗍һ rᥱs⍴ᥱᥴ𝗍..." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘴, 𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘩𝘶𝘧𝘧 𝘰𝘧 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳.
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘺𝘮𝘱𝘢𝘵𝘩𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘳. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘯𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘦𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘪𝘭𝘭𝘰𝘸𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺 𝘨𝘰𝘵(𝘴𝘵𝘰𝘭𝘦) 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮.
"𝐊𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐦." 𝘛𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥. "ᥕһᥲ𝗍!?" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵, 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘢𝘺 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘗𝘴𝘺. "᥆ᥕ!" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘪𝘯𝘤𝘦𝘥, 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺, 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘤𝘳𝘢𝘵𝘤𝘩, 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘥. "᥆һ.. 𝗍һᥲ𝗍.."
𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘳𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘪𝘯𝘺 𝘥𝘪𝘢𝘮𝘰𝘯𝘥𝘴, 𝘳𝘶𝘣𝘪𝘦𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘢𝘭𝘶𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘨𝘦𝘮𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥. 𝘖𝘳.. 𝘐𝘯 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴... 𝘏𝘪𝘴 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥, 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘣𝘭𝘦 𝘥𝘪𝘴𝘦𝘢𝘴𝘦. 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘢 𝘭𝘰𝘵 𝘣𝘺 𝘯𝘶𝘮𝘦𝘳𝘰𝘶𝘴 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴.
"ᗯᗴ ՏᗩIᗪ. . YOᑌ ՏᕼOᑌᒪᗪ KIᒪᒪ ᕼIᗰ Iᖴ ᕼᗴ ᗰᗩᗪᗴ YOᑌ ᑕᖇY ՏO ᗰᑌᑕᕼ. ᑭᒪᑌՏ, IT'Տ ᗩᑎᑎOYIᑎᘜ ᕼOᗯ ᗰᑌᑕᕼ YOᑌ ᑕᗩᖇᗴ ᗩᗷOᑌT ᕼIᗰ TᕼᗩT YOᑌ ᗯOᑌᒪᗪ ᑕᖇY ᗩᒪᒪ ᗪᗩY ᗩᗷOᑌT ᕼIᗰ! ᑎᗪ IT'Տ ᗴᐯᗴᑎ ᗰOᖇᗴ ᗩᑎᑎOYIᑎᘜ TO ᕼᗴᗩᖇ YOᑌ ᑕᖇY ᖴOᖇ Tᕼᗴ ᑌՏᗴᒪᗴՏՏ TᕼIᑎᘜ. ᗯᗴ ᗰIՏՏᗴᗪ Tᕼᗴ KIᒪᒪIᑎᘜ! IT'Տ ᒍᑌՏT Tᕼᗴ ᗷOᖇIᑎᘜ ᒪOᐯᗴY ᗪOᐯᗴY ᗯITᕼ YOᑌ ᑎOᗯ! IT ᗷᗴᗴᑎ ՏO ᗷOᖇIᑎᘜ ᖇᗴᑕᗴᑎTᒪY ᗯITᕼ TᕼIՏ.. ᗪOᑎ'T YOᑌ ᗰIՏՏ IT TOO? Tᕼᗴ ᑕᗩᖇᑎᗩᘜᗴ~.." "і-і... ᥒ᥆!! і ძіძᥒ'𝗍 ᥣіkᥱ і𝗍! ᥕһᥡ ძіძ ᥡ᥆ᥙ і ᥣіkᥱძ і𝗍..? і ძ᥆ᥒ'𝗍 ᥣіkᥱ kіᥣᥣіᥒg ⍴ᥱ᥆⍴ᥣᥱ! 𝗍һᥱ g᥆rᥱ ᥲᥒძ sᥴrᥱᥲms ᥲrᥱ 𝗍ᥱrrі𝖿ᥡіᥒg!" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘦𝘹𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥, 𝘴𝘩𝘪𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘶𝘢𝘥𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘬𝘪𝘭𝘭 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦.. 𝘐𝘯 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘣𝘳𝘶𝘵𝘢𝘭 𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘰𝘰!
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?