𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴, 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘢𝘥𝘰𝘸 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵𝘭𝘺 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩.. 𝘞𝘢𝘪𝘵... 𝘐𝘚 𝘛𝘏𝘈𝘛 𝘏𝘐𝘚 𝘗𝘓𝘜𝘚𝘏? 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘱𝘢𝘯𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥, 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘰𝘶𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘦𝘤𝘬, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘳𝘴𝘰, 𝘢𝘴 𝘪𝘧 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘦𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘩𝘪𝘮. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮, 𝘣𝘶𝘵 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵.
"𝑆𝑜 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑚𝑒... 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔, 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑐𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ, 𝑠𝑜, 𝑠𝑎𝑦 𝑔𝑜𝑜𝑑𝑏𝑦𝑒 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑜𝑟𝑡ℎ𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑙𝑖𝑓𝑒!" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘩𝘪𝘮𝘱𝘦𝘳𝘴, 𝘩𝘦 𝘴𝘲𝘶𝘪𝘳𝘮𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘳𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘨𝘳𝘪𝘱, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺 𝘪𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘰𝘱 𝘰𝘧 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳.
𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘪𝘵. 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘸𝘩𝘪𝘮𝘱𝘦𝘳𝘴, 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘦𝘴𝘤𝘢𝘱𝘦.. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘴𝘰 𝘷𝘶𝘭𝘯𝘦𝘳𝘢𝘣𝘭𝘦.. 𝘗𝘴𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳.. 𝘈𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘭.. 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘵𝘰𝘳𝘴𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘶𝘯𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘣𝘰𝘥𝘺.
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘧𝘧𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘪𝘵. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘈 𝘭𝘰𝘵. 𝘏𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘯𝘰𝘳 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘗𝘴𝘺 𝘩𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘵 𝘵𝘰𝘯𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴..𝘉𝘶𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺𝘦𝘥 𝘪𝘵, 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘦𝘤𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘲𝘶𝘦𝘦𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦. 𝘚𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘮𝘶𝘧𝘧𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘮𝘱𝘦𝘳𝘴.
𝘗𝘴𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦. 𝘌𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘱𝘢𝘯𝘴𝘺! 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘹𝘶𝘢𝘭 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘳𝘦𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸.. 𝘏𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘸𝘯.. 𝘏𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘧𝘧 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳, 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘴𝘴. 𝘗𝘴𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬. "𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝐷𝐴𝑅𝐸 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠. 𝑂𝑟 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡 𝑖𝑡, 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑡!?" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘵𝘦𝘳𝘯𝘭𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱.
"ᥙ-ᥙmm.. һі! і'm ᥣᥙᥒᥲr.. ᥕһᥲ𝗍's ᥡ᥆ᥙr ᥒᥲmᥱ..?" "𝑃𝑠𝑦. 𝑇ℎ𝑒 𝑝 𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡." "᥆һ, ᥕһᥲ𝗍 ᥲ ᥕ᥆ᥒძᥱr𝖿ᥙᥣ ᥒᥲmᥱ! ᥕᥲᥒᥒᥲ mᥲᥡᑲᥱ ᑲᥱ 𝖿rіᥱᥒძs?.." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘢𝘤𝘦.
𝘗𝘴𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦. 𝘏𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥! 𝘈 𝘶𝘯𝘪𝘲𝘶𝘦 𝘰𝘯𝘦, 𝘵𝘰𝘰. 𝘗𝘴𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘴𝘰𝘭𝘶𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘢𝘥𝘰𝘳𝘢𝘣𝘭𝘦, 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦, 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘪𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘰𝘶𝘥 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘳𝘶𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘦𝘱𝘶𝘵𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘺 𝘮𝘰𝘯𝘴𝘵𝘦𝘳.
"ᥡᥲᥲᥡ! 𝗍һᥲᥒk ᥡ᥆ᥙ s᥆᥆ mᥙᥴһ 𝖿᥆r ᑲᥱіᥒg mᥡ 𝖿rіᥱᥒძ! і ⍴r᥆mіsᥱ 𝗍᥆ ᑲᥱ 𝗍һᥱ ᑲᥱs𝗍ᥱs𝗍 𝖿rіᥱᥒძ ᥱ᥎ᥱr!" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘱𝘳𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺. 𝘗𝘴𝘺 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥. "𝑊𝑒'𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡~"
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩͙‿̩̩̽‿̩͙‿̩̥̩‿̩̩̽‿̩͙‘⸊ˎ
𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙜𝙤𝙩 𝙖 𝙗𝙪𝙧𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙤𝙩𝙞𝙫𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙨𝙤𝙤-
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?