~𝘼𝙣 𝙝𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙧~
𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩, 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥, 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮, 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩.
"𝗍һᥲ𝗍 ᥕᥲ𝘴..rᥱᥲᥣᥣᥡ 𝖿ᥙᥒ!.." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩. 𝘗𝘴𝘺 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥, 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘮. 𝘗𝘴𝘺 𝘭𝘦𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥, 𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘰𝘯 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵, 𝘴𝘯𝘶𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘳.
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭... 𝘝𝘪𝘣𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯? 𝘏𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘪𝘵 𝘵𝘰𝘰. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘰𝘴𝘵𝘭𝘺 𝘰𝘯 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺, 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘴𝘱𝘢𝘳𝘬𝘭𝘦𝘥. 𝘐𝘴 𝘗𝘴𝘺 𝘱𝘶𝘳𝘳𝘪𝘯𝘨? 𝘏𝘰𝘸 𝘤𝘶𝘵𝘦!! 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘧𝘶𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦.
𝘛𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩, 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳... 𝘞𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨... 𝘖𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦... 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘪𝘯... 𝘜𝘯𝘪𝘯𝘷𝘪𝘵𝘦𝘥.
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘜𝘯𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘵𝘪𝘵𝘺 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩.
𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱. 𝘏𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘰 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺.. 𝘍𝘳𝘦𝘦𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘯𝘰𝘪𝘴𝘦, 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘶𝘵𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘰𝘸 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘰𝘧 𝘢 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘦𝘳 𝘗𝘴𝘺 𝘪𝘴.
𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘭𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘯𝘦𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵𝘪𝘯𝘨. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘬𝘦𝘳𝘤𝘩𝘪𝘦𝘧 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘤𝘬𝘦𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘭𝘢𝘮𝘮𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘴𝘦, 𝘤𝘩𝘭𝘰𝘳𝘰𝘧𝘰𝘳𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮. 𝘗𝘴𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘢𝘸𝘢𝘳𝘦.
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?