7-𝙋𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢𝙨

34 0 4
                                    

𝘐𝘵'𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘸𝘦𝘦𝘬𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘗𝘴𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘗𝘴𝘺 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘦𝘴. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳, 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘰𝘳 𝘵𝘸𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘢𝘯...

𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩, 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘭𝘺, 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘯𝘰𝘸. 𝘏𝘦 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘦, 𝘨𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘥. "mmᥕᥲһ!" 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦.

"ᥕһᥲ𝗍's ᥕr᥆ᥒg ⍴sᥡ? ᥡ᥆ᥙ ძ᥆ᥒ'𝗍 ᥣіkᥱ 𝗍һᥱ һᥱᥲძ kіssᥱs?" "𝐼 𝑑𝑜 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚.. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑢𝑛𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑.." 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵.

"ʟᴜɴᴀʀ, ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ, ᴡᴇ'ʀᴇ ɢᴏɪɴɢ sᴏᴍᴇᴡʜᴇʀᴇ." 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵, 𝘯𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳𝘴. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱, 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦, 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘯𝘥. "ᴡʜʏ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴛᴀᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴜᴍʙ ᴘʟᴜsʜ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ? ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ʟᴇᴀᴠᴇ ɪᴛ ʜᴇʀᴇ, ɪᴛ ɪs ɴᴏᴛ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ."

"ᑲᥙ𝗍 і𝗍 іs іm⍴᥆r𝗍ᥲᥒ𝗍 𝗍᥆ mᥱ..." "ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴄᴀʀᴇ. ʟᴇᴀᴠᴇ ɪᴛ." "ᥒ᥆! і ძ᥆ᥒ'𝗍 ᥕᥲᥒᥒᥲ! ᥡ᥆ᥙ ᥴᥲᥒ'𝗍 mᥲkᥱ mᥱ.." "ᴡʜᴀᴛ's sᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ɪᴛ ᴀɴʏᴡᴀʏ!? ɪᴛ's ᴊᴜsᴛ ᴀ ᴘʟᴜsʜ!" "і-і ȷᥙs𝗍 ᥣіkᥱ і𝗍 ᥲ ᥣ᥆𝗍.." "ᴛʜᴀᴛ ɪsɴ'ᴛ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ʀᴇᴀsᴏɴ ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ. ɴᴏᴡ ɢᴏ ʟᴇᴀᴠᴇ ɪᴛ." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘰𝘶𝘵. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘮, 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘪𝘵.

𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬, 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘭𝘦𝘵 𝘨𝘰. "ᥒ᥆! s𝗍᥆⍴! ᥣᥱ𝗍 g᥆!!" "ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ᴛʜɪs ᴘʟᴜsʜ ʜᴇʀᴇ, ᴡʜᴇᴛʜᴇʀ ʏᴏᴜ ʟɪᴋᴇ ɪᴛ ᴏʀ ɴᴏᴛ." 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘳, 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘳𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘦.

𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘨𝘢𝘴𝘱𝘦𝘥, 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘳𝘳𝘪𝘧𝘪𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘮 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘧. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘱𝘢𝘯𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘥, 𝘥𝘳𝘰𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘮 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥, 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘯𝘤𝘦. "ᴛʜɪs ɪs ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ғᴏʀ ᴅɪsᴏʙᴇʏɪɴɢ. ʏᴏᴜ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙʀᴀᴛ." 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘱𝘢𝘪𝘯, 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵'𝘴 𝘢𝘳𝘮. 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘮𝘰𝘷𝘦𝘥, 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦.

𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘳𝘬 𝘧𝘰𝘨 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩, 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥, 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬. "⍴sᥡ..?" "ᴡʜᴏ ᴛʜᴇ ʜᴇʟʟ ɪs-" "𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑑 𝑏𝑒 𝑚𝑒." 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘮. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺. "ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ..?" "𝑌𝑜𝑢 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑢𝑚𝑏𝑎𝑠𝑠- 𝐼'𝑚 𝑃𝑠𝑦! 𝐼 𝑏𝑎𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡." 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺, 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥. 𝘚𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦, 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘥.

𝘗𝘴𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳, 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳. 𝘗𝘴𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘺𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦. 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳. "ɪ-ɪs ᴛʜɪs ᴡʜʏ ʏᴏᴜ ʙʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴘʟᴜsʜ ᴇᴠᴇʀʏᴡʜᴇʀᴇ..?" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺.

𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘢𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬, 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘗𝘴𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘶𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦. 𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘈𝘯𝘥 𝘗𝘴𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘵 𝘴𝘰 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧𝘧 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘗𝘴𝘺 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘸𝘪𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨, 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘌𝘤𝘭𝘪𝘱𝘴𝘦 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳, 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨, 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘱𝘢𝘪𝘯, 𝘣𝘶𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘧𝘦𝘢𝘳.

𝘗𝘴𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘧 𝘢𝘳𝘮, 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘯. "𝑊𝑒'𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚." "ᑲ-ᑲᥙ𝗍 ᥕһᥲ𝗍 ᥲᑲ᥆ᥙ𝗍 mᥡ ᑲr᥆𝗍һᥱr..?" "𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑚."

╞═════𖠁𐂃𖠁═════╡
𝗘𝗵𝗲𝗵𝗲𝗵𝗲-

꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷ Where stories live. Discover now