~𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙋𝙨𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧~
𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘯𝘢𝘱, 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘵𝘴. 𝘛𝘩𝘦𝘯, 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘯𝘰𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦, 𝘗𝘴𝘺 𝘵𝘢𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘪𝘯 𝘢 𝘩𝘶𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘺 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥 𝘪𝘵, 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 "𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵."
"ᑲᥙ𝗍- 𝗍һᥲ𝗍 ᥕᥲs ȷᥙs𝗍 rᥲᥒძ᥆m! і'ᥣᥣ 𝖿᥆rgі᥎ᥱ ᥡ᥆ᥙ 𝗍һ᥆ᥙgһ.. sіᥒᥴᥱ і ᥣіkᥱძ 𝗍һᥱ һᥙg!" "𝑆-𝑠𝑜... 𝑌𝑜𝑢 𝑊𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑓-𝑓𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑖𝑓 𝑦-𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡...?" 𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥, 𝘣𝘢𝘴𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘢𝘬𝘦 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨, 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘢𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵. 𝘏𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘳𝘢𝘮𝘢𝘵𝘪𝘤, 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴. "ᥕһ- ᥕᥱᥣᥣ- і ᥕ᥆ᥙᥣძ.. ᑲᥙ𝗍- ᥙһ-" 𝘗𝘴𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘣𝘶𝘳𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨. "𝐻𝐴𝐻! 𝑂ℎ 𝑙𝑜𝑣𝑒, 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢!"
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘥𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳𝘳𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵. 𝘈𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘢𝘳 𝘶𝘱 𝘢 𝘵𝘪𝘯𝘺 𝘣𝘪𝘵.
𝘗𝘴𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳, 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘣𝘢𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘈𝘯𝘥 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 "𝐼'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦𝑦𝑦𝑦! 𝐼 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑑𝑜 𝑖𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑎𝑎𝑎𝑖𝑖𝑖𝑛𝑛𝑛𝑛!! 𝐼'𝑚 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝐿𝑢𝑛𝑦𝑦𝑦!!!!" 𝘗𝘴𝘺 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘢𝘱𝘰𝘭𝘰𝘨𝘪𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥, 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘤𝘢𝘳𝘦𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘗𝘴𝘺!
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘱𝘢𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬 "і𝗍's ᥆kᥲᥡ ⍴sᥡ! ȷᥙs𝗍- ძ᥆ᥒ'𝗍 ძ᥆ і𝗍 ᥲgᥲіᥒ ⍴ᥣᥱᥲsᥱ?-" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥, 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘗𝘴𝘺 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘪𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘯𝘵𝘪𝘳𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺 𝘰𝘧 𝘫𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥. 𝘉𝘶𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮. "𝐼-𝐼'𝑙𝑙 𝑡𝑟𝑦!" "𝗍һᥲᥒk ᥡ᥆ᥙ-"
𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩, 𝘢 𝘓𝘖𝘛. 𝘈𝘯𝘥 𝘗𝘴𝘺 𝘳𝘦𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘧𝘧𝘦𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘛𝘩𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘣𝘶𝘵 𝘗𝘴𝘺, 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢- 𝘶𝘩- 𝘩𝘰𝘳𝘯𝘺- 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯- 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴.
𝘉𝘶𝘵, 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘪𝘵, 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘥𝘰 𝘪𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘪𝘮𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘵.
"һᥱᥡ ⍴sᥡ?"
𝘗𝘴𝘺'𝘴 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘳𝘶𝘱𝘵𝘦𝘥.
"𝑌𝑒𝑎ℎ?"
"ᥕһᥡ ძ᥆ ᥡ᥆ᥙ ᥕᥱᥲr 𝗍һᥲ𝗍 һᥲ𝗍 ᥲᥣᥣ 𝗍һᥱ 𝗍іmᥱ? іs 𝗍һᥱrᥱ s᥆mᥱ𝗍һіᥒg ᥡ᥆ᥙ'rᥱ һіძіᥒg ᥙᥒძᥱr 𝗍һᥱrᥱ?"
"𝑈ℎℎ- 𝑤𝑒𝑙𝑙-"
"𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆..?"
∘₊✧──────✧₊∘∘₊✧──────✧₊∘∘₊✧──────✧₊∘
𝙃𝙀𝙇𝙋 𝙄'𝙈 𝙍𝙐𝙉𝙉𝙄𝙉𝙂 𝙊𝙐𝙏 𝙊𝙁 𝙄𝘿𝙀𝘼𝙎—
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?