𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘴𝘱𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘪𝘳. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘹𝘩𝘢𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥.. 𝘏𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘦𝘯𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴.
"𝐿𝑢𝑛𝑦! 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒!" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘺.. 𝘏𝘦𝘢𝘷𝘪𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭.. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴
𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩 𝘵𝘰𝘳𝘴𝘰 𝘢𝘣𝘴𝘰𝘳𝘣𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘯𝘴 𝘰𝘧 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘪𝘵. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘴𝘲𝘶𝘦𝘦𝘻𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧, 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘲𝘶𝘦𝘦𝘻𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘳𝘴𝘰 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘯𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦."𝐿𝑢𝑛𝑎𝑟..?" 𝘗𝘴𝘺 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳, 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘶𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺. "ᥕһ᥆ ᥲrᥱ ᥡ᥆ᥙ...? ᥲᥒძ һ᥆ᥕ ძ᥆ ᥡ᥆ᥙ kᥒ᥆ᥕ mᥡ ᥒᥲmᥱ??" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘪𝘯 𝘥𝘪𝘴𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘧.
"𝐼𝑡'𝑠..𝑚𝑒..? 𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟..? 𝐼-𝐼'𝑚 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑟.. 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑜𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑒.." 𝘗𝘴𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦."і һᥲ᥎ᥱ ᥲ ᑲ᥆ᥡ𝖿rіᥱᥒძ?" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥. 𝘏𝘦 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘗𝘴𝘺. "𝑌-𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑗𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔.. 𝑅𝑖𝑔ℎ𝑡?.." 𝘗𝘴𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮! 𝘐𝘵'𝘴 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺𝘤𝘢𝘳𝘦. 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱, 𝘥𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘰𝘧𝘧, 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘗𝘴𝘺 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬, 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘸𝘢𝘺.
"і rᥱᥲᥣᥣᥡ ძ᥆ᥒ'𝗍 kᥒ᥆ᥕ ᥕһ᥆ ᥡ᥆ᥙ ᥲrᥱ ᥲᥒძ ᥕһᥡ ᥡ᥆ᥙ'rᥱ ᥴᥣᥲіmіᥒg 𝗍᥆ ᑲᥱ mᥡ ᑲ᥆ᥡ𝖿rіᥱᥒძ, ᑲᥙ𝗍 і𝖿 ᥡ᥆ᥙ ᥕᥲᥒ𝗍 ᥡ᥆ᥙ ᥴᥲᥒ ᥴ᥆mᥱ ᥕі𝗍һ mᥱ ᥆r ᥎іsі𝗍 ᥲᥒᥡ𝗍іmᥱ.. ᥕᥱ ᥴᥲᥒ gᥱ𝗍 𝗍᥆ kᥒ᥆ᥕ ᥱᥲᥴһ ᥆𝗍һᥱr 𝗍һᥱrᥱ!" 𝘓𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘧𝘧. 𝘗𝘴𝘺 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘰. 𝘏𝘪𝘴 𝘭𝘦𝘨𝘴 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘸𝘦𝘢𝘬. 𝘏𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥. 𝘗𝘴𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘳𝘺.
"𝐼 𝑑-𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑡𝑜𝑜..." 𝘗𝘴𝘺 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴, 𝘴𝘰𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨.
YOU ARE READING
꧁𝑀𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒..꧂꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰𝙿𝚜𝚢 𝚡 𝙻𝚞𝚗𝚊𝚛 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Romance𝙃𝙚𝙝𝙚, 𝙖𝙣 𝙊𝙘, 𝙋𝙨𝙮 (𝙥𝙧𝙤𝙣𝙤𝙪𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙎𝙮𝙚) 𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙇𝙪𝙣𝙖𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝘼𝙐, 𝙨𝙤 𝙬𝙝𝙮 𝙣𝙤𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙢?